Grattis med nytt Lumixkamera Gago!Gago skrev:panasonic lumix dmc-lx3.
(samme som leica d-lux 4).
veldig flott kompaktkamera, med leica objektiv.
tar gode filmbilder også, kjekt å ha på ferie.
Nå husker jeg ikke nøyaktig på hvilke tidspunkter det skjedde mystiske ting med innspillingen av denne pu'en, men mener bestemt at noe av det mest mystiske skjedde omkring 60-70 timer. Da ble det plutselig litt bomullsaktig. Ellers blir det litt bedre og litt dårligere et par ganger ila innspillingstiden. Mystiske saker. Impulse har rapportert om lignende opplevelser.Gago skrev:så, tilbake til hi-fi.
denne lå klar til henting da jeg kom hjem.
kjapp oppkobling og hakesleppet er allerede et faktum.
har jeg sagt noe vondt om pu'er til over 10k før, så tar jeg det tilbake nå. :-[
fyttihælvete som xx2 mk2 speller.
Bare hyggelig!Gago skrev:takker janolav. jepp, ny hifisesong har startet, dermed nytt alliansetreff i nær fremtid.
Nice!Gago skrev:så, tilbake til hi-fi.
denne lå klar til henting da jeg kom hjem.
kjapp oppkobling og hakesleppet er allerede et faktum.
har jeg sagt noe vondt om pu'er til over 10k før, så tar jeg det tilbake nå. :-[
fyttihælvete som xx2 mk2 speller.
Velkommen til DV fanklubben Gago, det ante meg at du ville bli fornøyd. Nå som du har passert 10k grensen, ligger veien åpen til parfymepickupenes vidunderlige verden ;D Vil ikke forundre meg om det er dit du er på vei... Men grattis med flott pickup, og kos deg med musikken. Den holder mål i massevis! Og velkommen hjem forrestenGago skrev:min er demobrukt og har snart 100 timer på nakken, dermed regner jeg den som innspilt.
skal gjøre finjusteringer ilpa kvelden, men er allerede meget happy.
den spiller som en 20xl, men har "mer av alt".
myyye større lydbilde og en superelegant måte å meisle ut detaljer på.
kanskje litt softere (og fyldigere) i bassen enn 20xl, men det skal jeg nok få justert på.
tror rett og slett dynavector er veien for min del.
liker måten de kombinerer varme/raushet med detaljer/dynamikk.
impulse skrev:Gratulerer, broder! Hyggelig å høre at hakesleppet er et faktum, og ikke minst at vi er helt på linje mht. karakteren på denne lille aluminiumsklossen. Ikke at jeg noensinne tvilte på at underkjeven din kom til å sikte mot gulvet, men likevel..... Den er deg vel unt! Velkommen i XX2-folden!
ramla ut på pickupvogna skjønner jeg. Kult at det spiller så bra med en gangGago skrev:dette spiller jo fan meg bare helt sykt bra.
sitter og hører en gammel decca-innspilling av mozart ein musikalischer spass med münchinger/stuttgart kammerorkester nå, og føler at mellomlegget fra 20xl til xx2 kan forsvares glatt.
lurer på hvor mye bedre xv1s kan være ifth xx2.
mistenker at xv1s er litt vel tung for sme v, men ifølge fosse skal det ikke være noe problem.
må vel sjekkes ut en vakker dag. :
65finger skrev:ramla ut på pickupvogna skjønner jeg. Kult at det spiller så bra med en gangGago skrev:dette spiller jo fan meg bare helt sykt bra.
sitter og hører en gammel decca-innspilling av mozart ein musikalischer spass med münchinger/stuttgart kammerorkester nå, og føler at mellomlegget fra 20xl til xx2 kan forsvares glatt.
mistenker at xv1s er litt vel tung for sme v, men ifølge fosse skal det ikke være noe problem.
ssm skrev:Ett klokt pu valg på den spillern , jeg har hørt den med asr riaa og det spillte fint , enda bedre riaa = sikkert enda bedre,.,,,,,
En flott pickup , og er vel blandt de mere anerkjente og kritikerroste rundt 10K
Selv foretrekker jeg nok Lyras Argo i , men de er forskjellige disse to , begge er knallbra , jeg valgte argo i og angrer ikke , blir spennende å høre hva du syntes litt over tid , Mvh Espen
Skala er kanon. Hehe.Gago skrev:ssm skrev:Ett klokt pu valg på den spillern , jeg har hørt den med asr riaa og det spillte fint , enda bedre riaa = sikkert enda bedre,.,,,,,
En flott pickup , og er vel blandt de mere anerkjente og kritikerroste rundt 10K
Selv foretrekker jeg nok Lyras Argo i , men de er forskjellige disse to , begge er knallbra , jeg valgte argo i og angrer ikke , blir spennende å høre hva du syntes litt over tid , Mvh Espen
argo i er jeg også veldig nysgjerrig på, selv om det nok er skala som frister mest i lyra-sortimentet.
kan du ikke ta med deg argoen hit en dag for en liten shootout?
og en av riaaene dine, of course.
He he, det kan nok fikses vettu. Skal til Oslo og se Porcupine Tree i oktober, sammen med kona og Vermin bla. Kanskje jeg kan lure med meg XV-1s i lomma. Innen den tid har det forresten kommet et supplement til min kjære Dyna Sender deg en PM om du er nyskjerrig ;DGago skrev:dette spiller jo fan meg bare helt sykt bra.
Gago skrev:takker, cash.
idag har jeg "finjustert" litt, og nå låter den plutselig dårligere enn den gjorde igår da jeg smacket den rett på armen og kun justerte nåletrykk.
grrrrrr!
BHO har noe artig på gang.....men det overlater jeg til ham å fortelle (om han vil)Gago skrev:hei bho, lenge sia, går det bra med dyi greiene?
noe nytt og artig å melde?
og, kødder du?
nei, ingen har tilbudt meg astronomiske summer. ;D
Har jeg noen gang hatt hemmeligheter for deg Le?Gago skrev:jaggu.. det er kompisene sine, det.
en har fått tilbud fra djevelen, mens en annen har noe artig på gang som han kanskje ikke vil fortelle om...
har skjedd ting mens jeg var i vietnam, skjønner jeg. 8)
Den var veeeldig drøy.... ;D ;DValentino skrev:Gago er en tøffing. Rett på klasse D, no mercy.
Erland skrev:Har jeg noen gang hatt hemmeligheter for deg Le?Gago skrev:jaggu.. det er kompisene sine, det.
en har fått tilbud fra djevelen, mens en annen har noe artig på gang som han kanskje ikke vil fortelle om...
har skjedd ting mens jeg var i vietnam, skjønner jeg. 8)
Men sladrehank - nope! 8)
Overlater bare til BHO å velge hva han vil fortelle før greiene ankommer og installeres.....