Østers hadde jeg droppet. Men det er meg da...
Ser den, men det er jo et godt utgangspunkt for videre fremganghele den foreslåtte kvelden til karmana virker som en eneste lang, sammenhengende katastrofe på alle plan, både fysisk, åndelig, stemningsmessig og økonomisk.
Godt å høre, ble nesten litt nervøs at du skulle gå der hele nattenendelig funnet bilen!
nå skal det hjem og etes, noe aldeles grusomt!
Kjøre hjem i 12-tiden i morgen Du har jo tapt festen før den begynnerhvis noen mangler skyss til horten og kan ta tog ut til holmlia, så kjører jeg ca 10 imorgen og hjem i 12-tiden på søndag.
Hvis jeg kan sitte på opp på søndag er det knallhvis noen mangler skyss til horten og kan ta tog ut til holmlia, så kjører jeg ca 10 imorgen og hjem i 12-tiden på søndag.
jamen nå må du pusse colabunnene og lese en gang til, da.Kjøre hjem i 12-tiden i morgen Du har jo tapt festen før den begynner
okHvis jeg kan sitte på opp på søndag er det knall
Hvis du ikke skal kjøre med promille har du jo allerede tapt festen! Men, glemte at du liker klassisk musikk, så jeg antar du kun skal nippe sherry og snakke om Rakhmaninovjamen nå må du pusse colabunnene og lese en gang til, da.
hjem søndag, skrev jeg.
og hva for en fest snakker du om?
jeg skal til horten, det er det motsatte av fest.
Grattis, zubba ser kule ut minner om Snell Type A..takk, karer.
synes vel de forrige så bedre ut ved racket der, men det er ikke så farlig.
øyne vender seg raskt til hifi av noenlunde samme størrelse.
synd jeg ikke fikk hilst på zulu, roda, m.fl. på messa.
dere kom da jeg var iferd med å flykte fra bygda.
dessuten gikk jeg rett forbi mange som jeg burde ha nikket og sagt hei til, det var ikke før hcs senere f.eks. fortalte at "det var atlerovik" at jeg tenkte faen.
ikke lett å kjenne igjen folk når alle er penere i virkeligheten enn de redselsfulle bildene dere legger ut her inne!
nuvel, ingen omkom på messa i år heller, og det får vi være fornøyde med.
før det geniale tipset fra jaerbu kom, fikk jeg et annet forslag til upretensiøs og god sommeramp fra nikko: nad 3100pe.
lykkeligvis lå det et strøkent eksemplar på finn, og den havnet fort i racket på plassen der dacen sto.
jeg bruker den som ren effektforsterker, og det er helt latterlig mye godlyd til vekslepenger.
ekstremt spilleglad og ørevennlig, selv om den selvgølgelig mangler litt på klarheten og substansen man hører fra dyre saker med gode komponenter og mye strøm.
vår alles favoritt-skrotnisse stig arne skilbrei har skrevet en fin omtale:
Frå dagboka: Nad Monitor Series 3100
I mange år hadde eg ein separat forforsterkar og ein kostbar, hifi-riktig effektforsterkar i monsterklassen. Ein tilfeldig samanlikning med ein komponent til ein brøkdel av prisen skulle endra dette. Les meir: Prøv dette heime I førre avsnitt av Dagboka skreiv eg om nye komponent som har endra...www.audiophile.no
Vis vedlegget 721266
Vis vedlegget 721267