Nei, kjortel - mesterskapet, hvor de innfødte digger sine kameler og drømmer om jomfruer, skal jeg glatt unngå denne gang...for et trøkk og en feststemning det er på tribunen i fotball-vm i år.
gudbedre.
Vis vedlegget 870155
|
Nei, kjortel - mesterskapet, hvor de innfødte digger sine kameler og drømmer om jomfruer, skal jeg glatt unngå denne gang...for et trøkk og en feststemning det er på tribunen i fotball-vm i år.
gudbedre.
Vis vedlegget 870155
49 er jo den siste kvadrat-av-primtall bursdagen du kommer til å oppleve om du ikke blir 121. En mye større grunn til å feire enn den kjedelige 50! Gratulerer!takker, folkens.
blir en ganske underdreven feiring, 49 år er ikke mye å slå hjul for, får heller okse på litt ekstra neste år.
på utgangen? da vil en 4,7 gi lavere hipass/nedre grensefrekvens...fant bare 2 x3,3µF Janzen crosscap/400v, men har mye andre verdier liggende...skjema?
selvfølgelig er det utgangstrinnet som er gir mest hørbar forskjell i en dac, men jeg har aldri orket å høre på en sabre dac i mer enn noen dager, av en eller annen grunn.Virker som mange er negativ til Sabre. Er det noe forhastetJeg skal definitivt ikke gjøre meg til noen ekspert på DACer, men etter hva jeg husker benytter både min Topping og Ayre DAC Sabre, og de låter veldig veldig forskjellig.
Jeg får hente deg igjen neste gang du er fyllesyk i Bergen. Flinkis-hifi kan jeg relatere til Topping, men definitivt ikke til Ayreselvfølgelig er det utgangstrinnet som er gir mest hørbar forskjell i en dac, men jeg har aldri orket å høre på en sabre dac i mer enn noen dager, av en eller annen grunn.
og jeg har hatt min andel av dem.
det er noe mekanisk og flinkis-hifi med lyden, et gufs av horten.
folk får kose seg med hva de vil, jeg skyr sabre som pesten.
oppoen liker jeg av funksjonsgrunner, og jeg har alltid en rørbuffer etter den.
så la oss si at jeg har dårlig hørsel mens målejesusene har superhørsel, og alle er fornøyde og kan ha en god helg.
Bricasti M1.låt bra da jeg var hos deg, karmis.
hvilken dac hadde du da?