rendezvous with rama

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

Jens skrev:
    Gago skrev:
    912 er en fantastisk god preamp, men ikke perfekt.
    det er ingen av de andre jeg har testet her hjemme heller.
    finnes det "perfekt" hi-fi?
    i så fall har jeg ikke hørt det.

jeg synes uansett det er greit å være så presis og ærlig som mulig når man omtaler ting man har hørt, også egne ting.
    (jeg er faktisk kjipere mot mine egne ting enn andres).
    det finnes nok av de som skryter så hemningsløs av egne ting så man nærmest blir sjøsjuk, det er liksom "perfekt" alt de har.
    Flott skrevet Gago :)
    Tolker også din beskrivelse som at dette er en svært god preamp noe som gir troverdighet.
    Noe som IKKE inngir til troverdighet i mine øyne er når noen skriver side opp og side ned hvor fantastisk PERFEKT ens nyinnkjøpte "dings" er uten at det tilsynelatende finnes noe som helst som kan være mulig å gjøres bedre :eek:
    Og noen uker senere annonseres gjerne nevnte komponent til salgs igjen.......... ::)

Det mest irriterende med denne slags skriverier er at folk etterhvert forventer seg at et noenlunde brukbart produkt blir beskrevet som et produkt overhodet uten svakheter/middelmådigheter i det hele tatt.
    Når så endelig en ressursperson ( som f.ks. du Gago ) beskriver et produkt på en ærlig og rederlig måte så blir dette altså av enkelte tolket som om dette er et dårlig/middelmådig produkt, mens det kanskje i virkeligheten er totalt overlegent andre tilsvarende produkter som er beskrevet av andre på annet vis.

Hvor galt dette kan gå vistes forøvrig med all tydelig for noen år siden når en av våre aller mest kjente hifi-importører gikk fullstendig av støvelskaftet pga at det i en supertest (sannsynligvis i Fidelity) ble nevnt at det på enkelte punkter kunne finnes andre tilsvarende apparater som var like gode (eller tilogmed enda en tanke bedre).
    I det øyeblikket mistet ihvertfall denne importøren all troverdighet i mine øyne og jeg bestemte meg der og da til å ikke stole mer på ham (noe som i praksis også selvfølgelig betyr null handel........)

PS. Beklager avsporingen..... :-\

ingenting å beklage, jens.
    det er korrekt, det du sier.
    jeg smiler skjevt når jeg ser hvordan enkelte raljerer over sitt eget utstyrs fortreffelighet, det virker nesten som om det ikke finnes rom for forbedring.
    virker som om de har vondt for å påpeke en eneste svakhet i anlegget sitt.

jeg kan nok ta av en gang iblant jeg også, men prøver å lande når jeg har blitt skikkelig kjent med ting, være litt realistisk.
    da får det ikke hjelpe hvis andre leser det som at det jeg har kjøpt er midddelmådig.
    kanskje det til og med kan gi dem økt selvtilit og større glede av de tingene de har hjemme, og det er jo bra, det. ;)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

FAB skrev:
    Jens skrev:
    Gago skrev:
    912 er en fantastisk god preamp, men ikke perfekt.
    det er ingen av de andre jeg har testet her hjemme heller.
    finnes det "perfekt" hi-fi?
    i så fall har jeg ikke hørt det.

jeg synes uansett det er greit å være så presis og ærlig som mulig når man omtaler ting man har hørt, også egne ting.
    (jeg er faktisk kjipere mot mine egne ting enn andres).
    det finnes nok av de som skryter så hemningsløs av egne ting så man nærmest blir sjøsjuk, det er liksom "perfekt" alt de har.
    Flott skrevet Gago :)
    Tolker også din beskrivelse som at dette er en svært god preamp noe som gir troverdighet.
    Noe som IKKE inngir til troverdighet i mine øyne er når noen skriver side opp og side ned hvor fantastisk PERFEKT ens nyinnkjøpte "dings" er uten at det tilsynelatende finnes noe som helst som kan være mulig å gjøres bedre :eek:
    Og noen uker senere annonseres gjerne nevnte komponent til salgs igjen.......... ::)

Det mest irriterende med denne slags skriverier er at folk etterhvert forventer seg at et noenlunde brukbart produkt blir beskrevet som et produkt overhodet uten svakheter/middelmådigheter i det hele tatt.
    Når så endelig en ressursperson ( som f.ks. du Gago ) beskriver et produkt på en ærlig og rederlig måte så blir dette altså av enkelte tolket som om dette er et dårlig/middelmådig produkt, mens det kanskje i virkeligheten er totalt overlegent andre tilsvarende produkter som er beskrevet av andre på annet vis.

Hvor galt dette kan gå vistes forøvrig med all tydelig for noen år siden når en av våre aller mest kjente hifi-importører gikk fullstendig av støvelskaftet pga at det i en supertest (sannsynligvis i Fidelity) ble nevnt at det på enkelte punkter kunne finnes andre tilsvarende apparater som var like gode (eller tilogmed enda en tanke bedre).
    I det øyeblikket mistet ihvertfall denne importøren all troverdighet i mine øyne og jeg bestemte meg der og da til å ikke stole mer på ham (noe som i praksis også selvfølgelig betyr null handel........)

PS. Beklager avsporingen..... :-\
    Denne tråden heter ikke Gagos galskap for ikke noe.
    Og Galskap er det. Helt klart.
    Har Gago bitt gal av hifi`en, eller har hifi`en blitt gal av ham ;D

la meg si det sånn: for meg er veien målet.
    at andre lar seg irritere over at jeg driver og tester ut alt mulig rart og sleper stadig nye ting i hus, bekymrer meg svært lite.

og, ja, trådtittelen er valgt med omhu. ;D

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Jeg får mer og mer lyst til å ta en tur innom Gago, er det fullt kjør fra nå til januar?

TAS

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.12.2007
    Antall liker
    2.046
    Sted
    Norge
    Torget vurderinger
    9
    Gagos galskap

Mykje fin læsning her i før juls stria...keep it up Gago.... ;)

mvh,
    tas

300B

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    12.12.2003
    Antall liker
    15
    Sted
    Sogn og Fjordane
    Torget vurderinger
    3
    Gagos galskap

Men hva skjer med trådtittelen dersom Gago blir solgt i januar ..... 8) 8)

KB.

FAB

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    23.04.2007
    Antall liker
    2
    Gagos galskap

Gago blir solgt av anlegget :-X

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.947
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Bare for å understreke...jeg har ikke hørt Messenger pre-ampen...enda ;)
    Men jeg har tatt på den senest i dag ;)

Her er forøvrig et par bilder av Croft Absolute sammen med...Living Voice OBX-R2 :D

Fra: http://www.6moons.com/industryfeatures/Denver/denver_5.html

Brit importer Bluebird Music and Bend/OR dealer Hi-Fi Logic collaborated on a Chord/Croft/Living Voice exhibit that combined the Chord Dac-64 ($3,495) and Chord BLU transport [(7,795) with the Croft Absolute 1 tube preamp ($9,795) and the matching Twinstar III hybrid amp ($7,795) to drive the famous Living Voice OBX-RII ($8,295) that our man Edward Barker in England uses for his personal reference.

This exhibit captured my sane alter ego's attention and had me request the Croft combo for review on the spot. Cleanly styled, of modest size, with no external thermionic evidence whatsoever, these electronics completely avoided transistor behavior yet clearly had plenty of drive and headroom to power real-world speakers - hence my interest. With about $2,000 in Chord cabling, this -- like the Almarro exhibit -- was a room without any treatments, cable lifters, power conditioners or any of the other voodoo that you do - well, not just you but all of us deeply into tweak optimizations. While I won't deny tweaks for one moment (I've got plenty myself), it's a breath of fresh air to see non-Voodoo exhibits at shows whose very raison d'être is to spread good audiophile vibes to the general populace and not alienate newcomers with super-complex esoteric setups that just wouldn't work in regular living rooms. Kudos to our friends from Japan and the UK for demonstrating how good sound and simplicity can coexist without any audible issues.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

den absoluten er jaggu lekker.
    glen croft er jo et geni.
    synd han har gitt seg i croft nå (merkevaren er kjøpt opp av hans tidligere partner in crime).

og, kjære kjoenik, alt annet et messenger-kjøp fra din side før vi skriver februar 2010 vil oppleves som en gedigen skuffelse!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.947
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Gago skrev:
    den absoluten er jaggu lekker.
    glen croft er jo et geni.
    synd han har gitt seg i croft nå (merkevaren er kjøpt opp av hans tidligere partner in crime).

og, kjære kjoenik, alt annet et messenger-kjøp fra din side før vi skriver februar 2010 vil oppleves som en gedigen skuffelse!
    Hjelp, jeg har blitt smittet av gagogalskap ;D

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

300B skrev:
    Men hva skjer med trådtittelen dersom Gago blir solgt i januar ..... 8) 8)

KB.

"ramos' raljering"

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

fått spilt noen juleskiver enda? =))

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

joda, her har både juleoratoriet og sondre bratland fått sine snurr.

lite hi-fi stress for tiden, speller bare musikk og ser film og koser meg.
    juleferien har så og si startet allerede. 8)

imorgen blir det dog en hard dag på jobb.
    da skal jeg først se avatar på colosseum, og deretter drikke øl og prate om filmen. ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
    Gagos galskap

Gago skrev:

da skal jeg først se avatar på colosseum, og deretter drikke øl og prate om filmen. ;D
    Auda!! du får tørne til køys tidlig i kveld. Hard økt på jobb skjønner jeg 8)

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

jepp. må opp kl. 10. umenneskelig.

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Gago skrev:

Lux og lax ;D

Cash 63

Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Antall liker
    30.941
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Gagos galskap

Gago skrev:

Påminner meg lite om den gangen vi så Stalker og andre Tarkovsky filmer på over våningen på biblioteket
    som den lokale kultur/film klubben disp på søndager for lenge siden!
    slutsats filmerne bedre kanske , men serveringen har tatt seg betydligt

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

film sett, øl drukket, anmeldelse skrevet.
    ha en fortsatt fin dag, folkens.

USA 2009

Regi: James Cameron

Med: Sam Worthington, Sigourney Weaver, Zoe Saldana, Michelle Rodriguez, m.fl.

Genre: Sci-Fi/Action

Premiere: 18. desember

Terning: 6

Det er bare å slå fast at årets mest opphypede film innfrir forventningene og vel så det. James Camerons avsindig mektige sci-fi epos er filmteknisk state of the art. ”Avatar” representerer på dette området et like stort sprang fra Steven Spielbergs ”Jurrasic Park” (1993), som det ”Jurrasic Park” i sin tid distanserte den gamle svart-hvitt-versjonen av ”King Kong” fra 1933.

Handlingen foregår i det 22. århundre, på den lille månen Pandora som kretser en gigantisk gassplanet et sted langt der ute i galaksen. Pandora er tett bevokst med jungel, og her bor det både vakre og ufyselige skapninger, blant annet en humanoid rase som kalles Navi. Na’vi-folkene er 3 meter høye, har blå skinn og hale, og er overlegent menneskene rent fysisk. Likevel regnes de som mer primitive enn oss, og de er også fredfulle med mindre de blir angrepet.

Militærkreftene på jorden vil utnytte resursene på Pandora, men mennesker kan ikke puste i den fremmede atmosfæren. Dermed tyr de til genetisk design og skaper en hybridrase kalt Avatar, som fysisk er lik Na’viene, men som mentalt styres av ”våre” militære myndigheter. Den invalide marinesoldaten Jake Sully blir rekruttert til å la seg transformere til en Avatar. Lite aner han at han snart skal befinne seg midt i en brutal krig mellom menneskene og Na’vi-folket, samtidig som han forelsker seg i den vakre og handlingskraftige Na’vi-prinsessen Neytiri.

Å påstå at ”Avatar” er visuelt overdådig, er å si det forsiktig. Filmen er som et eneste stort og glinsende sukkertøy for øynene. Du har garantert aldri sett noe som kan måles med James Camerons Pandora. Gjennom en 3D-projisering som skriver filmhistorie, taes vi med til en verdens som er så fargerik og pulserende at man blir nærmest stum av fascinasjon. Dette er bare så umåtelig fett. Ok, med James Cameron vil du aldri få den samme dybden og filosofiske tyngden til for eksempel en Stanley Kubrick eller en Andrei Tarkovsky, men ”Avatar” holder også mål historiemessig. Og de stereotype karakterene er tegnet med humor og sjarm, faktisk.

”Film handler ikke bare om teknikk” er et postulat som filmkritikere gjerne lever etter. Men la oss snu det litt på hodet og si at film gjerne kan dreie seg om teknikk også, i alle fall når den brukes til å ta oss et stykke forbi fantasiens grenseland, slik Cameron har gjort med ”Avatar”.

”Avatar” gir oss en brakavslutning på 2009. Gjør deg klar for kinofest. Gå og se den flere ganger. Det skal jeg gjøre.

Le LD Nguyen

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Jeg skjønner det blir tur til Colosseum på meg med tiden!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.947
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Ohlala, jeg elsker sci-fi!!

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

Skink_123 skrev:
    Jeg skjønner det blir tur til Colosseum på meg med tiden.

med tiden?
    har du tenkt å vente til filmen taes av plakaten? ;D

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.947
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Er det 3D film? Burde man investere i ordentlige 3D briller før man ser den?

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

kjoenik skrev:

du får utdelt 3D-briller, som du leverer tilbake etter forestillingen.
    i alle fall her i oslo, vet ikke hvordan det er ute i wasteland. ;D

kan også kjøpe, slik at du har.
    men vær obs på at det er tre ulike 3D-teknologier på norske kinoer, slik at briller som funker et sted ikke nødvendigvis funker et annet sted.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.947
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Gago skrev:
    kjoenik skrev:
    men vær obs på at det er tre ulike 3D-teknologier på norske kinoer, slik at briller som funker et sted ikke nødvendigvis funker et annet sted.
    jeez...formatkrig i brilleland også ;)
    Får ta til takke med de jeg får utdelt da!

JackX

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    08.03.2002
    Antall liker
    1.383
    Gagos galskap

Når den kommer på hjemmekino - i 3D - da blir det fest i stua!
    Så, du gav den en "6" - er det "trygt" å ta med veslemor på kino, eller passer den best for datteren?

mvh
    JackX

gut_man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Antall liker
    3.183
    Torget vurderinger
    6
    Gagos galskap

JackX skrev:

Så, du gav den en "6" - er det "trygt" å ta med veslemor på kino, eller passer den best for datteren?

mvh
    JackX
    Det er bare det JackX at våre eminente hjemmekinoer ikke når 3D teknologien som nå råder på gode kinoer, til knærne :-( De kjipe røde og blå brillene som følger med 3D filmene vi kjøper, ødelegger mer av filmopplevelsen enn de gagner. Så er 3D et poeng å gå med seg, kommer du nok ikke utenom en kinobillett..

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

de rød/blå-brillene du fikk med siste donald blad duger nok ikke på alle kinoer, nei.

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

JackX skrev:

mvh
    JackX

datteren din er vel på min alder, så hun tåler nok å se filmen. ;D

mag

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Antall liker
    44
    Gagos galskap

Heisann.
    Watchmen var jo veldig god, synes nå jeg. Er Avatar enda bedre?

mag

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

"bedre" er vanskelig å si, to ganske ulike filmer.

men for meg var "avatar" en enda fetere filmopplevelse, ja.
    pga den banebrytende filmteknologien.

56fwb

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Gagos galskap

Gago skrev:
    film sett, øl drukket, anmeldelse skrevet.
    ha en fortsatt fin dag, folkens.

USA 2009

Regi: James Cameron

Med: Sam Worthington, Sigourney Weaver, Zoe Saldana, Michelle Rodriguez, m.fl.

Genre: Sci-Fi/Action

Premiere: 18. desember

Terning: 6

Det er bare å slå fast at årets mest opphypede film innfrir forventningene og vel så det. James Camerons avsindig mektige sci-fi epos er filmteknisk state of the art. ”Avatar” representerer på dette området et like stort sprang fra Steven Spielbergs ”Jurrasic Park” (1993), som det ”Jurrasic Park” i sin tid distanserte den gamle svart-hvitt-versjonen av ”King Kong” fra 1933.

Handlingen foregår i det 22. århundre, på den lille månen Pandora som kretser en gigantisk gassplanet et sted langt der ute i galaksen. Pandora er tett bevokst med jungel, og her bor det både vakre og ufyselige skapninger, blant annet en humanoid rase som kalles Navi. Na’vi-folkene er 3 meter høye, har blå skinn og hale, og er overlegent menneskene rent fysisk. Likevel regnes de som mer primitive enn oss, og de er også fredfulle med mindre de blir angrepet.

Militærkreftene på jorden vil utnytte resursene på Pandora, men mennesker kan ikke puste i den fremmede atmosfæren. Dermed tyr de til genetisk design og skaper en hybridrase kalt Avatar, som fysisk er lik Na’viene, men som mentalt styres av ”våre” militære myndigheter. Den invalide marinesoldaten Jake Sully blir rekruttert til å la seg transformere til en Avatar. Lite aner han at han snart skal befinne seg midt i en brutal krig mellom menneskene og Na’vi-folket, samtidig som han forelsker seg i den vakre og handlingskraftige Na’vi-prinsessen Neytiri.

Å påstå at ”Avatar” er visuelt overdådig, er å si det forsiktig. Filmen er som et eneste stort og glinsende sukkertøy for øynene. Du har garantert aldri sett noe som kan måles med James Camerons Pandora. Gjennom en 3D-projisering som skriver filmhistorie, taes vi med til en verdens som er så fargerik og pulserende at man blir nærmest stum av fascinasjon. Dette er bare så umåtelig fett. Ok, med James Cameron vil du aldri få den samme dybden og filosofiske tyngden til for eksempel en Stanley Kubrick eller en Andrei Tarkovsky, men ”Avatar” holder også mål historiemessig. Og de stereotype karakterene er tegnet med humor og sjarm, faktisk.

”Film handler ikke bare om teknikk” er et postulat som filmkritikere gjerne lever etter. Men la oss snu det litt på hodet og si at film gjerne kan dreie seg om teknikk også, i alle fall når den brukes til å ta oss et stykke forbi fantasiens grenseland, slik Cameron har gjort med ”Avatar”.

”Avatar” gir oss en brakavslutning på 2009. Gjør deg klar for kinofest. Gå og se den flere ganger. Det skal jeg gjøre.

Le LD Nguyen
    Takk for denne flotte "innledningen" til jeg skal se filmen på fredag Le.
    Nå gler jeg meg virkelig ennå mere til å se den... :) :)

(OT: HGA kablene spiller så inn i h...... herlegt ;D, ....ja kort og godt himmelsk..... :D :D 8)

mvh
    Fredd

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

godt å høre at kablene falt i smak, 56fwb.
    jeg er ikke overrasket, though.
    bruker jo de samme greiene selv.

hga er "top notch kimber for edru mennesker". ;)

du får kose deg med avatar, jeg kommer nok til å se den et par ganger til når den kommer på kino.

mag

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Antall liker
    44
    Gagos galskap

Gago skrev:
    "bedre" er vanskelig å si, to ganske ulike filmer.

men for meg var "avatar" en enda fetere filmopplevelse, ja.
    pga den banebrytende filmteknologien.
    Glimrende. Jeg gleder meg.
    Med din gode anmeldelse så må jeg jo bare få med meg dette på kino. (får bare håpe alle fjortispratende idioter med mobil holder seg jævlig langt unna. Uff, jeg begynner å bli gammel...)

mag

rama

biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Antall liker
    21.769
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Gagos galskap

mag skrev:
    (får bare håpe alle fjortispratende idioter med mobil holder seg jævlig langt unna. Uff, jeg begynner å bli gammel...)

mag

du får begynne å jobbe som filmanmelder, mag.
    idag var vi ca. 30 pressefolk som hadde hele storsalen i colosseum for oss selv.
    men favorittkinoen min er faktisk tancred på filmens hus.
    der er det best lyd og skarpest bilde.
    ringen kino har også god lyd, btw.

mag

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    02.05.2004
    Antall liker
    44
    Gagos galskap

Glimrende idé.
    Jeg tar med meg en terning i min stresskoffert og slår den etter pressevisning. Arbeidsdag slutt.

Vel vel, det hørtes bra ut med kun 30 stk ca. i Colosseum.
    Takk for kinotips i Tigerstaden.

Jeg bor nå i Bergen(eks Tønsbergenser nå redusert til kun Bergenser) og her har man konsertpaléet og Magnus barfot godt samlet.
    Her skal det oppgraderes til å bli europas beste bilde-og lydkvalitet...(Bergensere, vet du) Mulig gamle Forum kino også skal komme til heder og verdighet igjen.

mag

ErosLoveking

Æresmedlem
    Ble medlem
    03.02.2004
    Antall liker
    3.919
    Sted
    Oslo
    Gagos galskap

Spennende. Etter å ha "forlystet" seg selv med et knippe stillbilder på mediafilmweb, var konklusjonen klar. En sixpack i platehula var langt mer å foretrekke. Men, selvsagt man har jo tatt feil opptil mange ganger før.

Skink_123

Bransjeaktør
    Ble medlem
    08.10.2008
    Antall liker
    1.448
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    4
    Gagos galskap

Dette minner meg på om at jeg burde få brukt inviten min på presseframvisningene til alle 20th Fox filmene... Ble iallefall lovet dette da Veterangardemusikken var leid inn til å gå formasjonsdrill i storm trooper drakt foran Colosseum i forbindelse med SW III.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn