Høres bra ut. Skulle jeg ønske meg mer av noe i 864er, så var det akkurat det du nevner. Stillhet, kontrast og ro mellom transientene. Ren kromfront så forresten snasent ut.Gago skrev:jeg kan si med ganske stor sikkerhet at 868 er en langt bedre forsterker enn 864.
jeg har ikke sammenlignet dem side by side, men har hatt flere stk 864 opp gjennom årene og føler jeg kjenner den ut og inn.
868 har bedre seprasjon, mer ro og luft, og litt bedre fraspark/dynamikk.
man hører liksom lengre inn i miksen med 868.
jeg LURER på om ikke jeg liker linjetinnet i 868 bedre enn 912 også...
dette er jo helt ulogisk, da disse to linjetrinnene skal være nær identiske.
det kan være at cca-rørene endelig begynnerå bli innspilt, men jeg mener å høre at 868 har en ørlittegranne rundere og fyldigere lyd enn 912.
merkelige greier.
dette kan jeg sikkert komme tilbake til når jeg har hatt 868 noen uker.
når det gjelder utseende, så synes jeg kromknottene er finere enn gullknotter.
fint at man kan velge mellom disse to alternativene nå.
Hehe, jeg synes den er litt vel...rund ;Dimpulse skrev:Noe for Kjoenik, perhaps? Om han fremdeles rører rundt etter preamp, selvfølgelig....
Til Liverpool får vi håpe ;DGago skrev:uansett, til sommeren forsvinner sannsynligvis alle tre fra real madrid... :'( :'( :'(
kjoenik skrev:Hehe, jeg synes den er litt vel...rund ;Dimpulse skrev:Noe for Kjoenik, perhaps? Om han fremdeles rører rundt etter preamp, selvfølgelig....
Og en ordentlig preamp har innebygget riia!
Du glemte "blomster Finn's lair"Gago skrev:egentlig er det guti som er den store favoritten, men "gagos galskap" klinger bedre.
det sto mellom "gagos galskap", "rauls raljering" og "gutis gnåling".
og bytt ut "Hala Madrid" med "Home of Flower Power" eller no sånt.JanR skrev:Du glemte "blomster Finn's lair"Gago skrev:egentlig er det guti som er den store favoritten, men "gagos galskap" klinger bedre.
/jan
;D ;DErosLoveking skrev:og bytt ut "Hala Madrid" med "Home of Flower Power" eller no sånt.JanR skrev:Du glemte "blomster Finn's lair"Gago skrev:egentlig er det guti som er den store favoritten, men "gagos galskap" klinger bedre.
/jan
Haavard skrev:Til Liverpool får vi håpe ;DGago skrev:uansett, til sommeren forsvinner sannsynligvis alle tre fra real madrid... :'( :'( :'(
Håvard
JanR skrev:Du glemte "blomster Finn's lair"Gago skrev:egentlig er det guti som er den store favoritten, men "gagos galskap" klinger bedre.
/jan
Det har du jaggu rett i, uffa.Gago skrev:JanR skrev:Du glemte "blomster Finn's lair"Gago skrev:egentlig er det guti som er den store favoritten, men "gagos galskap" klinger bedre.
/jan
rimer jo ikke en gang, jo.
Skål Gago!!!!Gago skrev:gismo:
ur damn rite
cash:
skål! hvis du ikke har gått og lagt deg, da...
kjoenik:
vi er jo like gamle, sånn omtrent.
haavard:
thåström er konge. sur enda fordi jeg gikk glipp av konserten i oslo heromdagen. forsinka julebord...
gutty:
heldiggris!
65finger skrev:Skål Gago!!!!Gago skrev:gismo:
ur damn rite
cash:
skål! hvis du ikke har gått og lagt deg, da...
kjoenik:
vi er jo like gamle, sånn omtrent.
haavard:
thåström er konge. sur enda fordi jeg gikk glipp av konserten i oslo heromdagen. forsinka julebord...
gutty:
heldiggris!
BHO skrev:Skål ja.... for Marius, Bellman, Wresjvik ;D, alle andre som var gode og ikke er her mer..... Gut_Man, finger`n og deg da Gago.....
;D ;D ;D hva den mannen kan!!!Hagto skrev:Haavard skrev:Gago er et multitalent må vite.
Håvard