Da er det brajoaquin skrev:jeg nøyer meg foreløpig med å si at kjeden thor ta-1000mk2/audion golden dream/ag mezzo er egnet til å gi meg gåsehud ved opptil flere anledninger, og jeg spiller musikk mer enn noensinne.
det nærmer seg snart det punktet hvor det ikke er noe igjen å bytte.Erland skrev:Hyggelig at du ble så fornøyd.
Bytte kilden ja........klart noe må ......ja riktig.....byttes ;D
Oi.oi, her har jeg ikke fulgt med i timen. Først gratulerer så mye med Mezzo (har du skrevet noen plass om dine inntrykk vs. dine gamle Duo?) Meget flott forsterkeri også, vil tippe dette låter mere enn greit jajoaquin skrev:det nærmer seg snart det punktet hvor det ikke er noe igjen å bytte.Erland skrev:Hyggelig at du ble så fornøyd.
Bytte kilden ja........klart noe må ......ja riktig.....byttes ;D
trist trist trist.
fantastisk idé...! ;DErland skrev:Flytt hele tv'n inn på soverommet så vet du hvor du finner'a ;D
jøye, kjenner jeg deg?Hugh skrev:Skal si August har dratt mye flott med hjem til Polden. Han har vel ikke åpnet egen bank?
Pokkers luremus ;DGago skrev:pøh!
gjett i vei!
jeg er den nye roda.
Kremt.....impulse skrev:Den nye RoDa, sier du? Trenger vi virkelig en til? :
Å fy for ein smak du har.Gago skrev:i valget mellom å høre på ice eller spise sjokoladepudding rett fra sandkassa til katten, er valget enkelt:
sjokoladepudding, please!
Der kom du meg i forkjøpet, ser jeg. Kan det utbroderes?impulse skrev:Og lyden da, broder? ;D
;D ;D ;DJanR skrev:Svarte så små de er ved siden av 17mai tutene.
/jan
Fan så svære de tutene er, mere korrekt kanskjeGago skrev:;D ;D ;DJanR skrev:Svarte så små de er ved siden av 17mai tutene.
/jan
de er faktisk av "normal" størrelse for en gulvhøyttaler.
104/22/28 cm
de monstrene bak gidder jeg ikke å snakke om en gang...
65finger skrev:mere gnåling takk ;D
Plast.Vermin skrev:Jeg er DRITIMPONERT......av at dere fortsatt har liv i planten oppå krakken. Hva er hemmeligheten?