JA, gjem unna det der fæle filmapparaturen.. fysj og pføy! Clean up your act, man!Canales skrev:erotisk...
i alle fall veldig godt å ha alt på plass nå.
skal slenge ut dvd-spilleren og inn med blu-ray som drivverk etter hvert.
KnB skrev:Ser helt fantastisk ut! - gjennomført!!
men du må crome BP power frontene
pengesluk skrev:JA, gjem unna det der fæle filmapparaturen.. fysj og pføy! Clean up your act, man!Canales skrev:erotisk...
Vermin skrev:ser JÆVLIG bra ut Canales! Ligner ikke deg :-X
Nydelig!Canales skrev:erotisk...
vi får ta en ny runde med vin, middag og sigar hos meg i februar, gutter.
dette må feires.
Jeg hørte den takk !!Canales skrev:Vermin skrev:ser JÆVLIG bra ut Canales! Ligner ikke deg :-X
blitt jålete på mine gamle dager, verminski.
inspirert av janr.
fikser det, vettu.kjoenik skrev:Dette ble jo veldig bra!
Skal til Oslo i februar. Kanskje et besøk?
Sender deg en PM.
JanR skrev:Veldig bra
Nå er det bare å få hevet den ene hylla, skaper "ubalanse"
/jan
velkommen, lagga.Lagga skrev:Ai ai, det ble en riktig så besnærende kromamp Canales,
anlegget er også virkelig visuelt vellykket.
Du har et av de anleggene jeg virkelig kunne tenke meg å låne øre til i 2011.
Vennlig hilsen
Morten
Høres ut som en planCanales skrev:velkommen, lagga.Lagga skrev:Ai ai, det ble en riktig så besnærende kromamp Canales,
Vennlig hilsen
Morten
kanskje henge på janr en dag og samle opp roda og andre øssfollinger som måtte være interessert.
hadde sikkert vært fett. 8)LMC skrev:i et såå strøkent oppsett ville jeg kanskje vurdert å bytte ut brosteinen
vil du prøve noen pneumatiske føtter? ;D
egenresonnans 3-4hz
mvh
Leif
Jeg er semi østfolding nu for tiden, passer det så henger jeg meg gjerne på ...Canales skrev:velkommen, lagga.Lagga skrev:Ai ai, det ble en riktig så besnærende kromamp Canales,
Vennlig hilsen
Morten
kanskje henge på janr en dag og samle opp roda og andre øssfollinger som måtte være interessert.
passer for Canales??? hvorfor det? samle sammen en 12-14 stk og ring på uanmeldt. SEnd Canalesfar ut etter pølser og øl og bli lenge... en 4-5 stk som overnatter er bare gøy 8)JanR skrev:Da får vel øssfollingene bestemme seg for en tid, og at det passer for canales ikke minst.
/jan
65finger skrev:passer for Canales??? hvorfor det? samle sammen en 12-14 stk og ring på uanmeldt. SEnd Canalesfar ut etter pølser og øl og bli lenge... en 4-5 stk som overnatter er bare gøy 8)JanR skrev:Da får vel øssfollingene bestemme seg for en tid, og at det passer for canales ikke minst.
/jan
JA JA!! Vorspiel hos meg først, hvor vi lesker strupen på pottittgull og svartkopp (dårlig hjemmebrent rørt ut i Nescaffe og lunkent vann) samtidig som vi spiller Village People og Modern Talking for derved å bygge opp en fantastisk "Barf-mode" som taimes med ankomst Casa Anales. Han har jo lettspylt gulv på bakkeplan så ingen fare. Fin oppkjøring til påsketreffet. Partyflekker sitter dårlig på krom så den ampen var en genistrek. Tydelig at le så hva som kommer..65finger skrev:passer for Canales??? hvorfor det? samle sammen en 12-14 stk og ring på uanmeldt. SEnd Canalesfar ut etter pølser og øl og bli lenge... en 4-5 stk som overnatter er bare gøy 8)JanR skrev:Da får vel øssfollingene bestemme seg for en tid, og at det passer for canales ikke minst.
/jan
pengesluk skrev:JA JA!! Vorspiel hos meg først, hvor vi lesker strupen på pottittgull og svartkopp (dårlig hjemmebrent rørt ut i Nescaffe og lunkent vann) samtidig som vi spiller Village People og Modern Talking for derved å bygge opp en fantastisk "Barf-mode" som taimes med ankomst Casa Anales. Han har jo lettspylt gulv på bakkeplan så ingen fare. Fin oppkjøring til påsketreffet. Partyflekker sitter dårlig på krom så den ampen var en genistrek. Tydelig at le så hva som kommer..65finger skrev:passer for Canales??? hvorfor det? samle sammen en 12-14 stk og ring på uanmeldt. SEnd Canalesfar ut etter pølser og øl og bli lenge... en 4-5 stk som overnatter er bare gøy 8)JanR skrev:Da får vel øssfollingene bestemme seg for en tid, og at det passer for canales ikke minst.
/jan
Du talar sanning, mann.Canales skrev:tas og kæptn, nå må dere ta dere en tur snart.
long time no see.
Jeg er med!!!! Dog; VÆR SÅ SNILL og gi meg litt forhåndsvarsel, jobber jo døgnkontinuerlig skift....... :-\ :-*JanR skrev:Høres ut som en planCanales skrev:velkommen, lagga.Lagga skrev:Ai ai, det ble en riktig så besnærende kromamp Canales,
Vennlig hilsen
Morten
Og det hadde selvsagt vært kjempemorro.
/jan
Ja hvorfor ikkeCanales skrev:kan 19. februar være en dato å satse på for enfoldingene, unnskyld jeg mener øssfollingene?
god ide.JanR skrev:Ja hvorfor ikkeCanales skrev:kan 19. februar være en dato å satse på for enfoldingene, unnskyld jeg mener øssfollingene?
Når på døgnet ? (vinylmesse samme dag vettu)
Skal jeg legge ut en melde-seg-på-tråd i "øssfoll haifai" tro ?
/jan
Okidoki.Canales skrev:god ide.JanR skrev:Ja hvorfor ikkeCanales skrev:kan 19. februar være en dato å satse på for enfoldingene, unnskyld jeg mener øssfollingene?
Når på døgnet ? (vinylmesse samme dag vettu)
Skal jeg legge ut en melde-seg-på-tråd i "øssfoll haifai" tro ?
/jan
roda er iaff klar, fikk mail fra han.
utpå eftan eller tidlig kveld, saster vi på.
opp til dere.