rama
biskopen av holmlia
Dos Canales
oppgradert lyttestol.
oppgradert lyttestol.
Vedlegg
-
118.8 KB Visninger: 86
YwCanales skrev:joda, det står til liv her, takk som spør.
JanR skrev:YwCanales skrev:joda, det står til liv her, takk som spør.
Der var hardwaren på plass. Og det fungerer tilfredstillende ja ?
/jan
Hehe ikke sant.Canales skrev:JanR skrev:YwCanales skrev:joda, det står til liv her, takk som spør.
Der var hardwaren på plass. Og det fungerer tilfredstillende ja ?
/jan
oje.
in master yoda we trust.
JanR skrev:
H.R skrev:ta turen opp fredag så kan vi sikkert få fylt opp noen hull her...
Roald skrev:Er det siste skrik, usynlige høyttalere med skyhøy WAF faktor
Vurderer å ta mbare innover en tur, helsjekk.Canales skrev:men spør dere meg, så aner jeg ikke hva jeg holder på med akkurat nå. :-\
JanR skrev:Vurderer å ta mbare innover en tur, helsjekk.Canales skrev:men spør dere meg, så aner jeg ikke hva jeg holder på med akkurat nå. :-\
/jan
;DBrasse skrev:Der ser ein kva som skjer når ein snur ryggen til med Sluket på besøk.
Vips borte.
Faen! skal du tilbake stativene. Jeg forstår deg jo. rakkersene tar mindre plass, spiller bedre er penere. men the tutes var kulere ;DCanales skrev:JanR skrev:Vurderer å ta mbare innover en tur, helsjekk.Canales skrev:men spør dere meg, så aner jeg ikke hva jeg holder på med akkurat nå. :-\
/jan
ja, du får gjøre så.
trenger en god psykolog her, jeg nå.
frøkna ble nesten enda mer lei seg enn meg da de forsvant.
syntes de spilte så bra og sto så godt i stua.
kanskje det egentlig er sånn at hun frykter hva som kan komme inn i huset nå... ;D
man vet hva man har osv
kjoenik skrev:Du har vel en øøørliten anelse, eller hva?
65finger skrev:Faen! skal du tilbake stativene. Jeg forstår deg jo. rakkersene tar mindre plass, spiller bedre er penere. men the tutes var kulere ;DCanales skrev:JanR skrev:Vurderer å ta mbare innover en tur, helsjekk.Canales skrev:men spør dere meg, så aner jeg ikke hva jeg holder på med akkurat nå. :-\
/jan
ja, du får gjøre så.
trenger en god psykolog her, jeg nå.
frøkna ble nesten enda mer lei seg enn meg da de forsvant.
syntes de spilte så bra og sto så godt i stua.
kanskje det egentlig er sånn at hun frykter hva som kan komme inn i huset nå... ;D
man vet hva man har osv
KnB skrev:forandring fryder, kos deg med valget videre ps du har jo plass til trio m/custom bass, de virker ikke såååååå store når en blir vant med de ;D
Baklada horn Canales..... kjør sporendeks ned til Pengesluk for en lytt.Canales skrev:trio hadde vært noe, det.
men spør dere meg, så aner jeg ikke hva jeg holder på med akkurat nå. :-\
finner vel på noe.
Derfor Le har solgt sine! :H.R skrev:ikke så rart de da. Det må jo være AG's overlegent beste produkt.