ikke meg nei. Har svidd av nok på mine klipsch for å få dem til å spelle sånn noenlunde til at jeg skal kunne selge demJanOlav skrev:Derfor Le har solgt sine! :H.R skrev:ikke så rart de da. Det må jo være AG's overlegent beste produkt.
Aha! Du som har kjøpt de :-X
Det er vel aldri feil å ha et par Klipsch stående?Canales skrev:(teste ulike typer horn og annet lettdrevent), spare penger.
dette er planen, i korte trekk.
men hvem vet hva som kan skje. 8)
Lettdrevent må du ha, kjøp deg et par Heresy og kos deg! 8)Canales skrev:ikke uenig med hr om at mezzo muligens er den beste høyttaleren til ag, i alle fall når det gjelder allsidighet og plugnplay.
trio er bedre hvis man er innstilt på å jobbe mye med bassen og svi av endel penger, imo.
jeg selger ikke for å oppgradere, i alle fall ikke i nærmeste fremtid.
har hverken råd eller plass, dessuten har jentungen begynt å sove mye lettere, noe som har redusert lyttetiden min (for ikke å snakke om lydnivået...) betraktelig det siste året.
har en fjern plan om noe skikkelig slemme greier (horn, selvfølgelig), men det blir ikke med det første.
blir vel å dille rundt med billigere saker en stund fremover (teste ulike typer horn og annet lettdrevent), spare penger.
dette er planen, i korte trekk.
men hvem vet hva som kan skje. 8)
;D ;DCanales skrev:man blir ekskludert og trakassert på det groveste hvis man ikke har det samme som de andre. ;D
For ikke å si skåret opp på kryss og tvers og solgt som hvalåte! De som ikke er med er mot... enkel leveregel.JanR skrev:;D ;DCanales skrev:man blir ekskludert og trakassert på det groveste hvis man ikke har det samme som de andre. ;D
/jan
pengesluk skrev:For ikke å si skåret opp på kryss og tvers og solgt som hvalåte! De som ikke er med er mot... enkel leveregel.JanR skrev:;D ;DCanales skrev:man blir ekskludert og trakassert på det groveste hvis man ikke har det samme som de andre. ;D
/jan
Det er vel noen som lever på disp - men det skal det bli en slutt på!HCS skrev:Så ALLE i hornalliansen MÅ ha horn ? 8) ;D
Nesten så jeg ikke tør å være alene med de gutta :slowmotion skrev:Jammen bra jeg ikke er med i den hornalliansen.
Ser ut som det er skikkelig hardt miljø der!
;D
Nuff said :LMC skrev:toleransen er vel om mulig ennå mindre for de som ikke engang er med? :
mvh
Leif
Det er innført nulltoleranse. Vi driver ikke med brøk-regning.LMC skrev:toleransen er vel om mulig ennå mindre for de som ikke engang er med? :
mvh
Leif
pengesluk skrev:Det er innført nulltoleranse. Vi driver ikke med brøk-regning.LMC skrev:toleransen er vel om mulig ennå mindre for de som ikke engang er med? :
mvh
Leif
Finger'n er en merket mann. Det koster å lefle med andre prinsipper, og han er nok over på horn igjen ganske snart. Men som sagt, en merket mann.
Er redd du bare kan drømme om medlemskap ;DDazed skrev:En god pølse i brød smaker heldigvis bedre enn gåselever likevel.
Heldigvis hadde jeg ikke begynt å spare til vuvuzelastativer enda.Haavard skrev:Er redd du bare kan drømme om medlemskap ;DDazed skrev:En god pølse i brød smaker heldigvis bedre enn gåselever likevel.
Håvard
Hu ha så brura også... ;DDazed skrev:Heldigvis hadde jeg ikke begynt å spare til vuvuzelastativer enda.Haavard skrev:Er redd du bare kan drømme om medlemskap ;DDazed skrev:En god pølse i brød smaker heldigvis bedre enn gåselever likevel.
Håvard
Hva faen?65finger skrev:Det er et slit men snart slipper jeg juling og kjeft på møtene. Blir deilig å få varme pølser og ikke bare lomper med ketchup igjen.
Du glemte å få med "horn i en eller annen form"Canales skrev:så jeg får fortsette å holde meg til plan a: nedgradere til et enklere høyttalersystem, som er både lettere, mindre, billigere og ikke har aktive subber.
JanR skrev:Du glemte å få med "horn i en eller annen form"Canales skrev:så jeg får fortsette å holde meg til plan a: nedgradere til et enklere høyttalersystem, som er både lettere, mindre, billigere og ikke har aktive subber.
Eller har du planer om å bli i skammekroken lenge ?
/jan