Kom igjen din dass!!!mesut skrev:hehhe, ikke sååå stort.
stort nok.
blir nok alle utpakkingseansers mor, ja.
roda skal fjernes fra tronen en gang for alle.
planen er to uker med bilder av gaffeltruck, et par uker med teipremser, deretter noen uker med trekister og papp, og like oppunder jul kan man skimte isoporen.
dette kan bli stygt.
Puter koster jo ingenting.mesut skrev:ikke et vondt ord om porta pro.
mine er i bruk ennå.
uten puter.
jævlig vondt å ha dem på og låter skikkelig kjipt, men, akk, trofasthet skal også verdsettes.
Dazed skrev:Puter koster jo ingenting.mesut skrev:ikke et vondt ord om porta pro.
mine er i bruk ennå.
uten puter.
jævlig vondt å ha dem på og låter skikkelig kjipt, men, akk, trofasthet skal også verdsettes.
ædda....65finger skrev:Kom igjen din dass!!!mesut skrev:hehhe, ikke sååå stort.
stort nok.
planen er to uker med bilder av gaffeltruck, et par uker med teipremser, deretter noen uker med trekister og papp, og like oppunder jul kan man skimte isoporen.
dette kan bli stygt.
Asparges Hl1?HEL skrev:
Gudsjelovogtakk du kom deg ut av klissgjengens klamme favnmesut skrev:ædda....65finger skrev:Kom igjen din dass!!!mesut skrev:hehhe, ikke sååå stort.
stort nok.
dette kan bli stygt.
ok, du skal få et par hint:
drøye 110 høye, drøye 50 brede, drøye 70 dype.
ca. 70kg.
horn.
kompresjonsdriver.
kredittkort og gaffeltruck, ikke hjemmemekk.
eneste paret i norge.
jeg tør ikke presisere HEL: en bulkegjeng som river ørene av skallen av folk for gøyHEL skrev:Ikke Aspara nei. Blumenhofer.
Er fulltoner kliss? ;D
kommer over med et pr flasker brennvin i morramesut skrev:dazed: ikke vintage, virkeligheten er langt kjedeligere enn som så.
kw: jeg skal holde meg unna alkohol på lørdag. har en slem tendens til å plapre som en papegøye med noen enheter innabords. ;D
hel: marilyn.
jeg holder tett frem til høyttalerne er i hus.
de kommer fra utlandet og mye kan gå galt fremdeles.
skulle aldri flashet dettte igår.
Jeg har glemt det alt. For meg er det meningsløst. Herregud det er bare plank og papp. Jeg er ikke spent. Overhodet ikke. SI det NÅ! jeg saboterer neste utgave av filmmagasinetmesut skrev:kjør på, bamba.
klarer du det med de små og meningsløse ;D hintene jeg har lagt ut her, så gir jeg meg.
da skal jeg aldri tyne 65finger mer, eller noen som helst andre mennesker for den saks skyld.
65finger skrev:Jeg har glemt det alt. For meg er det meningsløst. Herregud det er bare plank og papp. Jeg er ikke spent. Overhodet ikke. SI det NÅ! jeg saboterer neste utgave av filmmagasinetmesut skrev:kjør på, bamba.
klarer du det med de små og meningsløse ;D hintene jeg har lagt ut her, så gir jeg meg.
da skal jeg aldri tyne 65finger mer, eller noen som helst andre mennesker for den saks skyld.
mesut skrev:som en start65finger skrev:Jeg har glemt det alt. For meg er det meningsløst. Herregud det er bare plank og papp. Jeg er ikke spent. Overhodet ikke. SI det NÅ! jeg saboterer neste utgave av filmmagasinetmesut skrev:kjør på, bamba.
å? hvordan har du tenkt å gjøre det?
snike deg inn å trykkeriet, skifte ut coveret med et bilde av deg selv sydenbrun i rosa sneakers og hvit beckham-dress med en mojito i handa? ;D