å fan - det betyr at jeg googlet opp en liste helt uten grunn..mesut skrev:enig med hr, det er ikke noe vits å slenge ut masse produsentnavn.
kun veltimede blinktreff betyr noe. 8)
pengesluk skrev:Nei nå gidder jeg ikke mer. Sikkert bare noe skrammel uansett. 70 kg.?? Pft..
Nytter ikke med übersleipe datamanipulasjons-triks her. Rå kunnskap som teller.H.R skrev:å fan - det betyr at jeg googlet opp en liste helt uten grunn..mesut skrev:enig med hr, det er ikke noe vits å slenge ut masse produsentnavn.
kun veltimede blinktreff betyr noe. 8)
nuvel da er det tid for bingen.
Flotters, da vet jeg det.mesut skrev:Powerpoint skrev:Hallois Mesut.
Fikk du bildene fra Munchen messa via cyberspace til artikklen om dubbeditter og flatskjermer i Filmmagasinet?
Håper Fosse har noe "skærpere" bilder av noen av dingsene.
Ha et hyggelig 10 års jubileum.
Jeg fikk dessverre full kræsj med en øl og vin kongress i London ;D
Tøyser, skal på seminar med jobben, og holde foredrag og greier
Lykke til videre med høyttaler rebusen gutter.
joa, fikk bilder og tekst.
utsetter artikkelen til neste utgave, der vi skal utvide elektronikkspalten.
det blir hardt med børst og fingerfood på lørdag, men jeg skal nok overleve.
kos deg med foredrag.
Be my guest.bambadoo skrev:Skal vi tippe og konspirere noe mer?
Zingali manglerBHO skrev:;D ;D den lista fra H.R.....og ennå trur jeg nok ikke han traff!!!! ;D ;D
Dvs.....det er jeg ganske så sikker på.
og trekk ikke den feilaktige sluttningen at er jeg som gir juling (jeg er mere typen som får juling) tar med H.R65finger skrev:HAR DU IKKE AVSLØRT DET ENDA!! ER DET BARE JULING SOM HJELPER?
Tipper det er riktig. Forvokste sukkerbiterH.R skrev:Skal jeg også leke hodeløs kylling, så tipper jeg på Martion Exodus. Omtrent riktige mål. Blir det vin på meg nå da??
TA DEG SAMMEN!!!J.J skrev:Av en eller annen grunn så gidder jeg verken å lure eller spørre hva det er ...... :
Kommer når tiden er moden for det ............. Bare vær sta og vanskelig Le ;D
mesut skrev:du må vel gjøre lørdagshandelen og annet fjas som alle oss andre, lmc.
ikke rart du blir gretten 8)
jj - takk for utmerket forslag
ikkje mobb anlegget mitt :'(Roald skrev:Hornfolket blir kuet, dette er den nye trenden .
Rent estetisk, hvis man legger hodet på skakke, blir skjørtet til Marilyn en hornprofil. Kanskje det er såpass enkelt som et hint om horn med en tilsvarende vinkel på roperten?mesut skrev:ok, et siste hint før vi lar denne tråden hvile en ukes tid.
Marilyn hadde etter sigende litt av en kompresjonsdriver i hornet sitt.Horny skrev:Rent estetisk, hvis man legger hodet på skakke, blir skjørtet til Marilyn en hornprofil.
Glad for at nicket ikke er Özil jeg da. Så mye hazzle å finne disse rare tegnene på tastaturet....pedal skrev:Marilyn hadde etter sigende litt av en kompresjonsdriver i hornet sitt.Horny skrev:Rent estetisk, hvis man legger hodet på skakke, blir skjørtet til Marilyn en hornprofil.
PS: Nå skjønner jeg nicket ditt.
vi er to65finger skrev:Føler at det bare er jeg som ikke vet hvilke HTs som kommer net til mesut nå. det skrattes og humres i krik og krok