I kriker og kroker hvor det skrattes og humresmesut skrev:hvilken krik og krok?
3 takk. Ingen som vil si noe til meg hellerHaavard skrev:vi er to65finger skrev:Føler at det bare er jeg som ikke vet hvilke HTs som kommer net til mesut nå. det skrattes og humres i krik og krok
enda vi er brødre i blodet så vet vi ikke noe, stygg sak
burde bli tema på neste allianse møte ;D
håvard
Jøye meg, du har blitt bløt, avslørt det for Elin! "Det kommer noen få kubikk med plank og papp ned i stua om noen uker"mesut skrev:jo, jeg har avslørt det...til elin ;D
:mesut skrev:ca 35hz og opp til der hørselen gir seg: tikk
toveis, slik at det er mulig å leke med fostex t500a på topp hvis behovet oppstår: tikk
15-tommer i bass: tikk
kompresjonsdriver i mellomtone/topp: tikk
frontlada horn: tikk
hornlading ned til minst 700hz: tikk, på hengenge håret
betydelig fysisk mindre enn ag mezzo: tikk
betydelig billigere enn ag mezzo: eh...
;DLMC skrev:Slippers SR15 tror jeg mere på ;D
mvh
Leif
Røkejkke krever vel benklær (pyshbukse)LMC skrev:i resten av landet heter det "røkejakke" ;D
mvh
Leif
Dropp "husfedre" og kjør inn døgenikt. Det er min drømmetilværelse her jeg sitter og later som jeg jobbermesut skrev:;DLMC skrev:Slippers SR15 tror jeg mere på ;D
mvh
Leif
jeg slår et slag for alle hjemmeværende, dag-tv-tittende, lettere alkoholiserte husfedre med tøfler og slåbrokk
65finger skrev:Dropp "husfedre" og kjør inn døgenikt. Det er min drømmetilværelse her jeg sitter og later som jeg jobbermesut skrev:;DLMC skrev:Slippers SR15 tror jeg mere på ;D
mvh
Leif
jeg slår et slag for alle hjemmeværende, dag-tv-tittende, lettere alkoholiserte husfedre med tøfler og slåbrokk
LMC skrev:trodde du var film journalist og ikke "såpe-koker"
mvh
Leif
Det er sikkert!mesut skrev:65finger skrev:Dropp "husfedre" og kjør inn døgenikt. Det er min drømmetilværelse her jeg sitter og later som jeg jobbermesut skrev:;DLMC skrev:Slippers SR15 tror jeg mere på ;D
mvh
Leif
nei, nei.
bare silkeslåbrokk, ingenting under, og da mener jeg ingenting.
hotel cesær-repriser kl. 13, nyeste playboy fristende på stuebordet, en klam hånd rundt konjakken og den andre rundt noe annet, tung sigareim i stua, og en gryende migrene.
det er sjølveste livet, finger!
LMC skrev:en pall?
skal du kjøre mono?
ultra-tøffel! 8)
mvh
Leif
Hva i hel*eteLMC skrev:så lojaliteten til OAS går foran Hornalliansen?
uhørt!
mvh
Leif
Har ikke noe med OAS å gjøre men det stod noe om "to mursteiner" og "familie juveler" i erklæringen så jeg tør ikke ymte frampå om 4 stk Klipsch og kontaktlim eller liknende.JanR skrev:Hva i hel*eteLMC skrev:så lojaliteten til OAS går foran Hornalliansen?
uhørt!
mvh
Leif
/jan
Han er senesterkLMC skrev:den pingla klarer vel ikke å løfte 2 mursteiner engang, så den trusselen er ikke verdt shit ;D
mvh
Leif