Andrej Nebbmesut skrev:Powerpoint skrev:Jeg tenkte strengt tatt på albumet med samme tittel med Jethro Tull.mesut skrev:ianPowerpoint skrev:Hehehehe...ja, det var rette ræva som feis det så gammel som han ble 8)mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
"To old to rock`n roll, to young to die!"
Hvem "sa" det?
Skitt - du tog an.
"Han ligger dær på forotrær" synger hvem i hvilket norske band?
Hvem synger han om?
hakke peiling.
går det an å guggle det opp?
H.R skrev:Glemte jo å nevne at Sjøveste 65Finger var med, men tok jo det som en selvfølge ;D
Høy som et fjell på karbo og bli som en solmesut skrev:H.R skrev:Glemte jo å nevne at Sjøveste 65Finger var med, men tok jo det som en selvfølge ;D
finger er fast innventar.
takk for besøket, finger.
håper høykarbomaten smakte.
Gjerne et par ord om hva dere gjorde.mesut skrev:og sb touch spiller bedre nå enn før innstillingene, hvis det ikke er jomfru placebo som spiller meg puss.
Litt av et sammentreff. Hakke vært innom BD på et par mnder og treffer sjølveste rozzyrolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
Forøvrig første gangen jeg har vært på den plassen.
jepp, man blir blid av karbo, serru.65finger skrev:Høy som et fjell på karbo og bli som en solmesut skrev:H.R skrev:Glemte jo å nevne at Sjøveste 65Finger var med, men tok jo det som en selvfølge ;D
rolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
RoDa skrev:Gjerne et par ord om hva dere gjorde.mesut skrev:og sb touch spiller bedre nå enn før innstillingene, hvis det ikke er jomfru placebo som spiller meg puss.
Spiser så mye karbo som jeg tålermesut skrev:jepp, man blir blid av karbo, serru.65finger skrev:Høy som et fjell på karbo og bli som en solmesut skrev:H.R skrev:Glemte jo å nevne at Sjøveste 65Finger var med, men tok jo det som en selvfølge ;D
målet mitt i 2012 er å gi deg karbosjokk hver gang du viser deg her.
En liten verden. Og nå har jeg noe under mitt lille juletre.65finger skrev:Litt av et sammentreff. Hakke vært innom BD på et par mnder og treffer sjølveste rozzyrolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
Selv pleier jeg også og få ting sendt hjem - var enda skjelven etter at jeg sist traff Robert'n der. Gikk bedre denne gangen, så du skremmer meg ikke like mye som Robert'n gjør virker det som. Eneste grunnen at jeg måtte ned dit er at de hadde sendt meg en plate som jeg ikke hadde bestilt - en god gammel feilsending viste det seg. Da må man levere ting tilbake i min bok..rolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
spesielt hvis det er BD som har feilsendt.H.R skrev:Selv pleier jeg også og få ting sendt hjem - var enda skjelven etter at jeg sist traff Robert'n der. Gikk bedre denne gangen, så du skremmer meg ikke like mye som Robert'n gjør virker det som. Eneste grunnen at jeg måtte ned dit er at de hadde sendt meg en plate som jeg ikke hadde bestilt - en god gammel feilsending viste det seg. Da må man levere ting tilbake i min bok..rolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
Karbonade er nærmest ren karbo i puckformrolfozzy skrev:En liten verden. Og nå har jeg noe under mitt lille juletre.65finger skrev:Litt av et sammentreff. Hakke vært innom BD på et par mnder og treffer sjølveste rozzyrolfozzy skrev:Og jaggu traff jeg ikke H.R. og fingern på Big Dipper i dag. ;D
Det må vel være karbonade det er mest karbo i?
Jeg får jo spilt den. Har ikke hørt så mye på denne Bjella.65finger skrev:du får sette fast et lite juletre på platespilleren, slik at du får spilt den
Hemmeligstemplet, selvsagt.RoDa skrev:Gjerne et par ord om hva dere gjorde.mesut skrev:og sb touch spiller bedre nå enn før innstillingene, hvis det ikke er jomfru placebo som spiller meg puss.
Forvist mener du !!H.R skrev:Gud så små de var. Hadde ventet meg at de var sååå mye større, men neida.
Ble satt i godstolen, eller sweetspot som det også kalles og foret med det ene etter det andre musikalske bidraget. Alt fra superduper korrekt jazz, pauker, P.Barber osv hadde disse smårakkersene sikkert taklet, men det er bare noe jeg tror - for det ble ikke spilt.
Le vartet opp med delillos, CCR, noe klassisk, hestejazz osv. Det som slo meg er at dette spiller musikk. Jeg likte Mezzoene som er overlegent de beste AG høyttalere jeg har hørt, men dette var bedre. Lydbildet er nok en del mindre og ikke larger than life, men det passer nok stua bedre. Passer ørene mine bedre også.
Virker svært altetende av musikk og hadde vel strengt tatt fortjent en mindre betonginfisert stue. I godstolen - der jeg regner meg at madammen i huset pleier å sitte spiller det rimelig lytefritt, men i sofa nær bakvegg så bidrar nok rommet til at det blir litt boom boom, men who cares - det er der janr pleier å sitte uansett så den plassen er stort sett opptatt ;D
Mat ble servert, men det betydde at jeg måtte bytte drivverk på filmfremviseren, modde touchen, oppdatert servere samt gjort bøgfjøla om til fjernkontroll til filmfremviseren i retur. Helt ok for maten var god.
Alt i alt - en riktig grei dag - og jo forresten - traff Sjølveste rozzy på BigDipper også. Hyggelig.
mesut skrev:såså, det er jo kongeplassen, janr.
deilig boomy, søvndyssende bass.
der kan du slumre i fred med en pils i handa etter de niogtjue leiv vidar-pølsene du har stappet i deg.
Sist jeg så han der karen så virka han litt skummel inni alt det håret.mesut skrev:den slags overlater jeg til master yoda. 8)RoDa skrev:Gjerne et par ord om hva dere gjorde.mesut skrev:og sb touch spiller bedre nå enn før innstillingene, hvis det ikke er jomfru placebo som spiller meg puss.
Kongebra ;DRoDa skrev:Sist jeg så han der karen så virka han litt skummel inni alt det håret.mesut skrev:den slags overlater jeg til master yoda. 8)RoDa skrev:Gjerne et par ord om hva dere gjorde.mesut skrev:og sb touch spiller bedre nå enn før innstillingene, hvis det ikke er jomfru placebo som spiller meg puss.
Mumla noen ord, tok bilde oppi trynet på JanR og forsvant tidlig med 65finger på slep. :
Kanskje du må spørre? Ikke har jeg hornhøyttalere eller hår engang.....
Jeg gjør et tappert forsøk:
Master Yoda, master of all elefantarses
I ask of thee to share the knowledge of the mods to the Touch
Your humble vaskeservant, RoDa
H.R skrev:Må man si Roda ;D
Det som ble gjort med touchen var vel strengt tatt det mest nødvendige. Installerte TT3, skrudde av det unødvendige, fikk den på kablet nett og endret prioritet på et par punkter, endret litt på hvordan squeeze oppsettet skulle håndtere encodingen.
Det ble ikke satt inn ny strømforyning.
cheers