Snart 50 årmesut skrev:hjertelig takk til alle gratulanter.
utrolig hyggelig, men kom til å tenke på at det hadde blitt ville tilstander på hfs om vi gjør bursdagstråder til en vane.
derfor holder det med at alle gratulerer meg... ;D
btw, til mitt forsvar skal det sies at det var gode gamle (snart 50 år?) finger som flashet bursdagen min, og ikke meg.
dagen har forøvrig vært feiret på en uspektakulær men hyggelig måte med jentene her hjemme.
Du har ivartfall to år mer og gå på enn meg fingern viss jeg tolker avatren rett :65finger skrev:Snart 50 årmesut skrev:hjertelig takk til alle gratulanter.
utrolig hyggelig, men kom til å tenke på at det hadde blitt ville tilstander på hfs om vi gjør bursdagstråder til en vane.
derfor holder det med at alle gratulerer meg... ;D
btw, til mitt forsvar skal det sies at det var gode gamle (snart 50 år?) finger som flashet bursdagen min, og ikke meg.
dagen har forøvrig vært feiret på en uspektakulær men hyggelig måte med jentene her hjemme.det er da noen år igjen. For helvete ikke mange nok men
Når DU sier det så, da er det vel slik.mesut skrev:powerpoint: "the alcohol, nasty women, sweat on stage, bad food - it's all very good for you."
Powerpoint skrev:Når DU sier det så, da er det vel slik.mesut skrev:powerpoint: "the alcohol, nasty women, sweat on stage, bad food - it's all very good for you."
Jeg skulle mao ligge godt an til å bli en munnfull for makken i bakken moahahahahaha..... 8)
NOPE, men jeg burde sikkert ha vist det 8)mesut skrev:du vet hvor sitatet kommer fra?Powerpoint skrev:Når DU sier det så, da er det vel slik.mesut skrev:powerpoint: "the alcohol, nasty women, sweat on stage, bad food - it's all very good for you."
Jeg skulle mao ligge godt an til å bli en munnfull for makken i bakken moahahahahaha..... 8)
mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
Hehehehe...ja, det var rette ræva som feis det så gammel som han ble 8)mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
Powerpoint skrev:Hehehehe...ja, det var rette ræva som feis det så gammel som han ble 8)mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
"To old to rock`n roll, to young to die!"
Hvem "sa" det?
Jeg har bare hørt han synge det.Griffenfeldt skrev:Ian Anderson sa det.
Jeg tenkte strengt tatt på albumet med samme tittel med Jethro Tull.mesut skrev:ianPowerpoint skrev:Hehehehe...ja, det var rette ræva som feis det så gammel som han ble 8)mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
Hvem "sa" det?
Jeg husker ikke helt hvor\når jeg hørte det, men jeg hadde en periode med dem da jeg var snørrunge, syntes det var skikkelig stas. Hodet mitt er 70% sangtekster, så det ringte en bjelle eller topengesluk skrev:Hrmf!!! Får vel tro på deg da... men hvordan i helsike visste du det? Du er jo bare ungsauen, og dette er tidlig F/M, muligens fra før du kom til..
Uansett, Vegeta venter!!
pengesluk skrev:Piece of cake, Rolf Harris i "Svend Gren - med sitt ekstra ben"
Tror du vi er noen klønete amatører her??
Never will! Godt at du ikke er HELT grønnsak enda ;Demokid skrev:Jeg husker ikke helt hvor\når jeg hørte det, men jeg hadde en periode med dem da jeg var snørrunge, syntes det var skikkelig stas. Hodet mitt er 70% sangtekster, så det ringte en bjelle eller topengesluk skrev:Hrmf!!! Får vel tro på deg da... men hvordan i helsike visste du det? Du er jo bare ungsauen, og dette er tidlig F/M, muligens fra før du kom til..
Uansett, Vegeta venter!!
Never underestimate the vegan guy ;D
Powerpoint skrev:Jeg tenkte strengt tatt på albumet med samme tittel med Jethro Tull.mesut skrev:ianPowerpoint skrev:Hehehehe...ja, det var rette ræva som feis det så gammel som han ble 8)mesut skrev:bon scott da han fikk spørsmål om det harde turnelivet til acdc
Hvem "sa" det?
Skitt - du tog an.
"Han ligger dær på forotrær" synger hvem i hvilket norske band?
Hvem synger han om?