HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Ja, det skal du..antrasitt.
asbest, anthrax.
skal man skaffe seg noen svarte skruer her i livet, mon tro.
Vis vedlegget 789515
Ja, det skal du..antrasitt.
asbest, anthrax.
skal man skaffe seg noen svarte skruer her i livet, mon tro.
Vis vedlegget 789515
nei. du er selvproklamert ikke-diy-er, og nå har du på null komma niks smelt sammen flotte subwoofers. til og med stofframmer og trordufaenikke de er i plan med hifiracket. skal du beholde et gram troverdighet som ikke-diy-er, så må skruene være blanke også i morra.skal man skaffe seg noen svarte skruer her i livet, mon tro.
Beste jeg har lest på lengehehe, skruene synes ikke gjennom stoffet med mindre jeg gjør noe rart med kameraet, altså.
men svarte skruer er på vei - om fem, seks års tid.
amare-blokkene er det ikke plass til lengre, dessverre.
ting med rør eller bevegelige deler skal ikke ri på suben, alt annet går greit.
men blokkene kan komme i bruk senere, vi skal jo ikke bo i denne kåken for alltid.
og, roda, jeg er ikke en diy'er.
diy'ere er folk som designer og bygger alt selv fra scratch, ikke så mange av de (og ikke er det en adelstittel eller et slags ideal som folk skal se opp til heller).
desto flere som kauker diy'ens sak mens de plasserer bort alt av håndverk og tankearbeid til andre.
jeg justerer bare litt på andres arbeid og mottar applaus, ikke så ulik en filmregissør.
ingen lover og regler og ingen kjepphester her i gården, anlegget mitt er en salig røre av mye rart.
trives med det, og har forlengst sluttet å belære andre hva som er rett og galt innen hifi.
styrer unna folk med den slags tilbøyeligheter.
spell musikk og kos deg, ikke mas så jævlig, er mitt motto.
En liten sveiv med svart sprit-tusj så er mye gjort. Skikkelig DIY!!hehe, skruene synes ikke gjennom stoffet med mindre jeg gjør noe rart med kameraet, altså.
men svarte skruer er på vei - om fem, seks års tid.
amare-blokkene er det ikke plass til lengre, dessverre.
ting med rør eller bevegelige deler skal ikke ri på suben, alt annet går greit.
men blokkene kan komme i bruk senere, vi skal jo ikke bo i denne kåken for alltid.
og, roda, jeg er ikke en diy'er.
diy'ere er folk som designer og bygger alt selv fra scratch, ikke så mange av de (og ikke er det en adelstittel eller et slags ideal som folk skal se opp til heller).
desto flere som kauker diy'ens sak mens de plasserer bort alt av håndverk og tankearbeid til andre.
jeg justerer bare litt på andres arbeid og mottar applaus, ikke så ulik en filmregissør.
ingen lover og regler og ingen kjepphester her i gården, anlegget mitt er en salig røre av mye rart.
trives med det, og har forlengst sluttet å belære andre hva som er rett og galt innen hifi.
styrer unna folk med den slags tilbøyeligheter.
spell musikk og kos deg, ikke mas så jævlig, er mitt motto.
Skal ikke ha så mange penger for denne?^ kanskje et av de beste forslagene jeg har fått de siste tolv årene
Er interessert i gaffa'en. Hva sier du om en liter linolje og to meter hyssing, straight up?nice!
tenkte å legge ut annonse under diy-hjørnet av bruktbørsen.
"har noen lengder gaffa til overs, ønskes byttet i svart sprittusj".
jeg kan være interessert hvis du er villig til å betale mellomlegg.Er interessert i gaffa'en. Hva sier du om en liter linolje og to meter hyssing, straight up?
Jeg kan slenge med en strikk. Alt er vintage og linoljen kommer i originalforpakning, en Faxe Kondi flaske.jeg kan være interessert hvis du er villig til å betale mellomlegg.
i så fall fint om du kan gi litt info om stand, alder og om det medfølger originalemballasje.
Den har sikkert bare spilt drittmusikk hos forrige eierFlott, men er den kjørt i potetlandet? Var så brunt der framme…
det gikk stygt for seg i stua til han jorweden igår.
oppgjør mellom vietnamesere og en av hfs' hardeste pushere.
gunner og jorwed disputterte høylytt om bytte av lp-plater mot forsterker, eller hva faen det var.
jorwed veivet med armene, skarret fælt på r'ene og gjorde prissjekk på discogs to ganger i minuttet, mens gunner hyttet med neven, var rød i ansiktet og hadde spyttdråper på brillene.
da angret jeg på at jeg ikke tok med meg kniv, slik at jeg kunne beskytte meg selv.
til og med hi-fi bikkja til jorwed, som har opplevd litt av hvert her i livet, ble engstelig og turte ikke engang å bjeffe.
men alle var happy da kruttrøyken hadde lagt seg, og vi skiltes som venner.
tror jeg.
fikk svidd vippsen såpass at appen brøt sammen, og dro med meg noen reale godbiter.
bl.a. tidlige pressinger av violator, hjernen er alene, future shock, the queen is dead, og mye annet gromt.
en emi-pressing fra 1991 av hunky dory sneik seg også med.
idag feires det derfor med den velkjente kombinasjonen bowie og fårikål.
Vis vedlegget 553943
Vis vedlegget 553944
Jøss, skal du til BergenMå til modern I byen
Husk å rappe lageret også da - ellers går det gamle i knestående ganske fort ...garrarden til lmc står på utstilling hos hifi&vinyl.
neste prosjekt blir å smugbytte ut hans kobbertallerken med min når jorwed er opptatt med kunder og ikke følger med.
skjelettplinthet skal han få ha i fred.
Vis vedlegget 791046