Canales skrev:skal jeg knørve eller skal jeg prompe? livet er fult av vanskelige valg
Til ikke å ha sett en eneste kamp under hele VM så synes jeg Fn meg det ja ;DCanales skrev:
Alt dette henger egentlig på en skrivefeil. Skulle være "LOS ANALES"HCS skrev:Hvorfor tok du ikke navnet " duo GRANDE cahones" ? Hadde kledd deg bedre det ;D
Ha en knakende god knørvekveld i HaugesundCanales skrev:knørvehilsen fra haugesund.
av og til er det fett å være filmjournalist.
Har fått rapporter om at Amanda jages halvnaken gjennom gatene av en relativt liten film journalist med asiatisk utseende, som frenetisk roper; "jeg har de største hønna, jeg har de største hønna". Så han jobber vel med saken tenker jeg ;Dpengesluk skrev:Blir det noe Amanda på deg?
gut_man skrev:Har fått rapporter om at Amanda jages halvnaken gjennom gatene av en relativt liten film journalist med asiatisk utseende, som frenetisk roper; "jeg har de største hønna, jeg har de største hønna". Så han jobber vel med saken tenker jeg ;Dpengesluk skrev:Blir det noe Amanda på deg?
Så så, ikke forstyrr mannen nå da. Han er opptatt i baren skjønner du vel.JanOlav skrev:Har du flere feriebilder Mr. Bobskrei?
Done.Canales skrev:will do, janr, takker.
hils guttaboys på ha-chatten, snakkas om ikke så mange dager.