Lørdag. Mer rulling av rør.
Lese om Cary? Slank lyd? Ikke noe som tyder på at det er standard på disse produktene.
Fredagen sendte jeg epost til Cary. De svarer sporenstreks. Vedlegger manualen, og koblingsskjema for hele RIAA konstruksjonen. Fantastisk respons. Jeg får svar om rør, og alternative rørtyper.
Får svar fra
Gunnar_Brekke. Delos er etter teorien ikke verdens beste match rent elektrisk. Den skal være noe bedre sammen med SUT fra Xindak, men fremdeles ikke optimal.
I løpet av kort tid sender jeg flere meldinger med forskjellige spørsmål som popper opp i hodet mitt, og som jeg i marerittlignende tilstander hadde vridd meg rundt hele natta. @GB sender en kort respons. .... «Best hvis du ringer meg»
Helt utrolig bra. Og mange takk for det.
Vi går igjennom alle mulige slags formler og beregninger. Tips om det ene og det andre. Alternative pickuper som skal matche bedre. Lettere pickupens/headshell, andre kabler. Andre rør.... Mange ting....
Jeg skrider til verket. Lørdag er jo fra før en litt travel dag for en familiefar. Handlig, bytur med jentungen, Kokkelering etc.
Men innimellom trippelsjekkes alt.VTA, VTF, balanserer opp alt på ny. RPM 33.33 er ikke gærnt på en gammal mellomhjulspiller.
Bytter armkabel, headshell og headshell leads. Nå må det vel for F meg begynne å smake fugl....
Litt bedre ble det, men fremdeles langt unna hva jeg synes er akseptabelt. Tips om alternative riaa og pickuper dukker opp på messenger. Tankene mine sier at jeg vil prøve litt til... men det var bare engelen på den ene siden av skuldra. Den andre djevelen sier Selg, selg, SELG DRITEN....