BangBang
Hi-Fi freak
Innrømmer ingenting ;DDet har nok skjedd før detSvært glad for at jeg i kampens hete ikke la noe ut for salg.
O
Innrømmer ingenting ;DDet har nok skjedd før detSvært glad for at jeg i kampens hete ikke la noe ut for salg.
O
Den basicen har jeg også alltid hatt i bakhodet.litt typisk at man tenker på de vanskeligste scenarioene (nei, det heter ikke scenarier) først.
med åra har jeg lært meg å alltid sjekke kablene først hvis ting ikke er på stell.
alle kabler fra a til å.
det er i grunnen de eneste gangene man trenger å sjekke kabler; når ting ikke virker.
Har ikke helt bestemt meg. Akkurat nå spiller det magisk.Hva skjedde med riaa? Siden den havnet på torget? God helg
Vel, for å være litt kontroversiell så kan vi jo alltids måle for å se hva som skjer. Enklere enn å famle i blinde og synse imo. Kan pakke med en målemikk og pc en kveld når jeg er tilbake fra jobbreise.
Ja, det er litt stillstand. Jeg er faktisk fornøyd.Ja, stillstand er ofte et tegn på at man er fornøyd, seff ut fra konteksten og forutsetningene, og det er jo ikke til å kimse av.
Oppsettet ditt fremstår - uten at jeg har hørt det - som gjennomtenkt og velbalansert.
SET, lettdrevne ht, gode kilder, grisedyre kablereek - ja, da pleier det som regel å gå bra, med mindre rommet er helt føkkt, og det virker jo ikke som at det er tilfelle her.
Filteret er kjøpt. Aura er på test en uke før et evt kjøp.Se det ja, her var jo mye gøy noe du har kjøpt eller bare på test?
Ha en fin helg Bang og kos deg i disse ulvetider
mvh
Spennende dette ja, hva har du fra før til riaa??Filteret er kjøpt. Aura er på test en uke før et evt kjøp.Se det ja, her var jo mye gøy noe du har kjøpt eller bare på test?
mvh
Den låter rett ut imponerende rett ut av esken. Så her er det gjort mye rett.
God helg til deg også motoren
Spennende dette ja, hva har du fra før til riaa??Filteret er kjøpt. Aura er på test en uke før et evt kjøp.Se det ja, her var jo mye gøy noe du har kjøpt eller bare på test?
mvh
Den låter rett ut imponerende rett ut av esken. Så her er det gjort mye rett.
God helg til deg også motoren
mvh
Kan den du har på test overgå denne? da blir jeg overasket men det er jo selvfølgelig bare mage følelsen som snakkerJeg har for tiden en Cary PH-301 Mk2. Utrustet med Knallgode Nos rør fra Mullard og Telefunken.
Blodtrimmet med BlackGates av Upgrade Audio en gang i tiden.
Vis vedlegget 574493 Vis vedlegget 574494 Vis vedlegget 574495 Vis vedlegget 574496
For å ikke trekke for mange slutninger for tidlig så spiller den meeeget bra rett ut av esken... har spilt kanskje 3 timer nå.Kan den du har på test overgå denne? da blir jeg overasket men det er jo selvfølgelig bare mage følelsen som snakkerJeg har for tiden en Cary PH-301 Mk2. Utrustet med Knallgode Nos rør fra Mullard og Telefunken.
mvh
Kjenner meg igjen på det du skriver om dynamikk og bassgang på Aura.For å ikke trekke for mange slutninger for tidlig så spiller den meeeget bra rett ut av esken... har spilt kanskje 3 timer nå.Kan den du har på test overgå denne? da blir jeg overasket men det er jo selvfølgelig bare mage følelsen som snakkerJeg har for tiden en Cary PH-301 Mk2. Utrustet med Knallgode Nos rør fra Mullard og Telefunken.
mvh
Den spiller heeeelt annerledes enn Cary.
Allerede mer gjennomsiktig, helt vannvittig dynamikk, grunntone og en bassgang uten sidestykke.
Men som sagt helt annerledes spillestil, så kan hende jeg blir forledet.
Skal kose meg en uke, så får jeg se hva jeg gjør.
Helt klart at Aura har fått til en «killer» her.
Kjenner meg igjen på det du skriver om dynamikk og bassgang på Aura.For å ikke trekke for mange slutninger for tidlig så spiller den meeeget bra rett ut av esken... har spilt kanskje 3 timer nå.Kan den du har på test overgå denne? da blir jeg overasket men det er jo selvfølgelig bare mage følelsen som snakkerJeg har for tiden en Cary PH-301 Mk2. Utrustet med Knallgode Nos rør fra Mullard og Telefunken.
mvh
Allerede mer gjennomsiktig, helt vannvittig dynamikk, grunntone og en bassgang uten sidestykke.
Blir spennende å høre hva du synes etter hvert, og hvordan du synes den står seg mot «annet knask» i distriktet
Jeg hadde først en Audiophile + som jeg sendte tilbake da den hadde for mye gain ift mitt oppsett. Fikk tilsendt en med 3dB mindre gain (mener jeg å huske), men fikk testet dem raskt opp mot hverandre før retur av den jeg fikk først. Kona og jeg opplevde den jeg fikk først som litt rundere i kantene, og likte den best. I følge Joaquim ville den jeg fikk sist avrundes tilsvarende etter en 50 timers tid. Hvorvidt det har skjedd aner jeg ikke (lydhukommelse er oppskrytt), men jeg liker nå det jeg hørerKjenner meg igjen på det du skriver om dynamikk og bassgang på Aura.For å ikke trekke for mange slutninger for tidlig så spiller den meeeget bra rett ut av esken... har spilt kanskje 3 timer nå.
Blir spennende å høre hva du synes etter hvert, og hvordan du synes den står seg mot «annet knask» i distriktet
Hvis alt går som det skal så skal vi ha en liten seanse på det.
Førsteinntrykket på Aura Fidelity Audiophile+ er meget bra. Det har en helt annen spillestil enn Cary f.eks. Men begge deler har sine sterke og svake sider. Nå skal det sies at Aura er flett nytt, og har kanskje fått 6 timer spilling, selv om det har stått påslått siden i går.
Det hadde konstruktøren bitt seg merke i.Jeg hadde først en Audiophile + som jeg sendte tilbake da den hadde for mye gain ift mitt oppsett. Fikk tilsendt en med 3dB mindre gain (mener jeg å huske), men fikk testet dem raskt opp mot hverandre før retur av den jeg fikk først. Kona og jeg opplevde den jeg fikk først som litt rundere i kantene, og likte den best. I følge Joaquim ville den jeg fikk sist avrundes tilsvarende etter en 50 timers tid. Hvorvidt det har skjedd aner jeg ikke (lydhukommelse er oppskrytt), men jeg liker nå det jeg hører
Hva er dette for noe mon tro? Ha en riktig fin påske Bang
Det er jo ikke så rart....Og jeg blir kalt luremus...
Jeeezzz... Den er da åpnet for lenge sidenJa få åpnet den da mann?
mvh