Utrolig hyggelig med en kjapp visitt, litt skitpreik, og nyttig feedback. Er litt sånn einstøingsport å sitte alene og snu og flytte på saker og ting og mene mangt om sin egen lyd.
Noen kjappe låter ble detihvertfall. Og om ikke lenge er jeg gressenkemann en ukes tid. Så da får vi samle gjengen for en litt mer grundig seanse.
AN høyttalerne er jo laget for å stå nettopp slik. Med drahjelp fra ikke bare hjørnene, men resten av rommet. riset bak speilet blir at man lett flytter seg bort fra den gode lyden. En cm der, og en halv cm vinkling den ene eller andre veien gjør gjerne at lyden kollapser, skjærer ut, eller lager total ubalanse i tonaliteten. Derfor er det greit å ha tunga beint i kjeften, og ikke gjøre alt på en gang
Enig med deg ang platespilleren. Den er en klassiker som virkelig har fått utseendet med seg. Tror ikke det blir noen stor kløe der på en stund. Selv om det kommer et par små «Justeriger» etterhvert. Første er forhåpentligvis rett rundt hjørnet.
Rett før du kom hadde jeg postmann Pat på døra. Han leverte fra seg et par andre nerde greier som jeg skal kose meg med fremover.
Uansett... Takk for besøket. Utrolig kjekt å se unge
@Vermin igjen