Det samme gjelder også det tunge mellomhjul drivverket.hmmm hva gjør disse spillerne så følsom for underlag?
microen kan jeg sette på en vannseng.
godt du ikke har pollenallergi som meg.Samme som Roksan Xerxes,kan nesten ikke nyse engang
O
Hva er det nå du har kjøpt deg for noe fint? kabler
mvh
Fra @Gjallarhorn AudioKjenner problemet, så fin ut den ja hvor kjøpte du den?
mvh
Kanskje jeg skulle sendt dem en mail , trenger en nøyaktig vekt her også
Jeg synes det er viktig, selv om ørene bestemmer når man er i «the ballpark».Kanskje jeg skulle sendt dem en mail , trenger en nøyaktig vekt her også
mvh
tar jo fan meg helt av, bang.
wellfloat snåsaplattform og ca snåsavekt til en formue.
moro å følge med her inne for tiden.
grattis!
Ja, den koster noen kroner. Men hadde jeg visst det jeg vet i dag, hadde jeg droppet kinavektene med en gang. (Rega havner i samme kategorien (like upresis) selv om den er inhouse i England).uff da var i dyreste laget den der
mvh
Artig å se HK spilleren, hadde e sånn på 70 talletTakk for det. Ja fruen var fornøyd med spilleren. Den er fin å se på, og bygget som en stridsvogn.
Vintage har vært litt av intensjonen denne gangen. Følte at det var et utstyrsjag i forrige omgang og ville bort i fra det.
Liker godt lyden, og at det spiller musikalsk.
Anlegget som det står i dag er Et Naim CB NAC-62 og NAP 140 sett som er noe modifisert (les blodtrimmet).
Kildene på Digitalis siden er da en Jungson Moon Harbour HDCD som spiller for seg selv. Streamer også via en AirPort eplesak som forer en Theta Cobalt DAC.
platesnurreren er en Harman Kardon/Rabco ST-7 med en Transfiguration Spirit PU. Den forer en Holfi Ellipse RIAA.
Høyttalerne er som du så de noe sjeldne Daner Open som er toppet med Air båndiskant moduler.
Alt av kabler er forøvrig Diy. Her er musikken i sentrum, så mye er helt klart. Selv om det til tider er moro å teste andre ting også
Vis vedlegget 407573 Vis vedlegget 407574 Vis vedlegget 407575 Vis vedlegget 407576 Vis vedlegget 407577
Ja, det var en artig spiller. Var morro å eieArtig å se HK spilleren, hadde e sånn på 70 tallet
Jaspikes er bare tull.
Bruker alle 4 og de nivelerer seg selv i alle fall her hos megSer frem til det.
Bruker du alle 4 føttene? Er kun tre spikes originalt på min spiller.
Kan magnetbeina justeres i høyde?
Skjønner dette går no bra skal du se, pent blir det ogsåOk. Jeg må jukse litt for å få underlaget i vater skjønner du.
Spiksene var justerbare.
Vis vedlegget 644458
Den har en ganske annerledes signatur. Goldring Lenco hadde en litt annerledes bass. Mer fokus på mellombass. Svært morsom på mye blues og rock, men kunne rote det til når rocken ble litt raskere. CA er mer lineær i lyden. Spiller en renere og dypere bass. Opplever mer dynamikk. Og et sortere og større lydbilde. Antakelig pga mye midre støy i selve drivverket.hvordan spiller den vs lencoen?
Ja, har tenkt på det samme flere ganger. Ikke akkurat pent med brun/orange. Mange steder synes jeg sorbothane gjør en bedre jobb.bruker sd selv et par steder i anlegget, og at de tusselaffene ikke lager putene i svart istedenfor spybrun er for meg en uløselig gåte.
I klassen for utenbordsmotor, ja.Überlekker den Micro Seikien der
Her får du en lissepasning for å snakke mer om platespilleren, som for øvrig er überlekker, for å stjele din egen kommentar.Siden det sikkert er alt for få bilder av spilleren min foreløpig så får jeg være kreativ i måten jeg avbilder musikken jeg hører på
Vis vedlegget 642666 Vis vedlegget 642669
Som har norges kleineste hjemmeside?
Takk for detHer får du en lissepasning for å snakke mer om platespilleren, som for øvrig er überlekker, for å stjele din egen kommentar.
Hva slags spiller er det?
Tja... man finner det man trengerSom har norges kleineste hjemmeside?
Det har du rett i, selvsagt. Jeg fant f eks ut at du har en Clear Audio platespiller, noe du var vennlig nok å opplyse meg om.Tja... man finner det man trenger