Er ganske god pp både luftgitar og lufttrommer...De fuglene skulle du nok gjerne hatt tak i Jeg tror de fleste ankepunktene jeg hadde til Bird hos Autentic var romrelaterte. Dette tror jeg er høyttalere etter din smak som vil gi deg støle legg og armmuskler etter euforisk takt tramping og dirigering/lufttrommer
Hah, romrelaterte du lissom - det var vel heller brennevinet som gjorde rommet vanskelig.De fuglene skulle du nok gjerne hatt tak i Jeg tror de fleste ankepunktene jeg hadde til Bird hos Autentic var romrelaterte. Dette tror jeg er høyttalere etter din smak som vil gi deg støle legg og armmuskler etter euforisk takt tramping og dirigering/lufttrommer
Fløøde er vel istand til å både dempe toppen og dra frem lufttrommer og luftgitar. Et skikkelig tweakHah, romrelaterte du lissom - det var vel heller brennevinet som gjorde rommet vanskelig.De fuglene skulle du nok gjerne hatt tak i Jeg tror de fleste ankepunktene jeg hadde til Bird hos Autentic var romrelaterte. Dette tror jeg er høyttalere etter din smak som vil gi deg støle legg og armmuskler etter euforisk takt tramping og dirigering/lufttrommer
Hah, romrelaterte du lissom - det var vel heller brennevinet som gjorde rommet vanskelig.De fuglene skulle du nok gjerne hatt tak i Jeg tror de fleste ankepunktene jeg hadde til Bird hos Autentic var romrelaterte. Dette tror jeg er høyttalere etter din smak som vil gi deg støle legg og armmuskler etter euforisk takt tramping og dirigering/lufttrommer
Husker jeg måtte fiske ut en cd plate som visstnok ikke passet helt der den ble puttet inn dagen etter dagenSkal ikke nekte for at du hadde mye nydelig XO-fløde Det er derfor jeg sier tror
%%%%%% Mye å spare når du ser %% tegnet på så fjonge kabler >Faen hvilke kabler!!!!!
Man har da medisin til slikt.... Musikk er en god en. Får bruke helga på å fintune lyrrene.Da er det vel bare å logge av noen dager.
Spill musikk med det du har og kos deg. For det låter ikke dårlig det heller.
er denne bedre enn xtz sin room analyzer? Vurderer å skaffe med måleutstyr så jeg får perfeksjonert rommet mitt forresten. Har en dip i 28-35 ish området, noen måte å få fikset dette på?Det er mange som blir glad av lukten av ny bil. Skikkelig stas sier de. Jeg derimot er en enkel sjel som gleder meg over både nye og gamle saker. Det nærmeste jeg har komme nybil lukt er da Osten for en tid tilbake plukket meg opp i Skodilacen.
Men for meg er det lite som slår...
Vis vedlegget 398253
Vis vedlegget 398254
.... lukten av en ny målemikrofon...
Jaja. Har sjansen nå. HeheheIrriterende at du selger Triangle nå og ikke for 3mnd siden.. var på utkikk etter disse
Det frister, men så var det det med kronasjer og avstand daJaja. Har sjansen nå. HeheheIrriterende at du selger Triangle nå og ikke for 3mnd siden.. var på utkikk etter disse