Dette er høyttalere du også bør vurdere sterkt. De får Audiovector til å låte beskjedent på alle områder.
du bør få hørt minidancer 1, hadde minidancer 2 og de spilte helt fantastisk, men fikk mulighet til å oppgradere i samme serie og da nølte jeg ikke. Dancer 1 er grunnen til jeg kjøpte dancer2, hørte de på messa og jeg var solgt.Har snust litt på Usher dancer mini one Dmd som er til salgs på Skedsmokorset, men hvis du sier Usher får audiovector til å låte beskjedent er det nok ikke noe for meg. Da jeg kunne tenke meg noe som var litt mer beskjedne og ikke fullt så hifi som Audiovector. Kanskje snuse videre på Sonus Faber som jeg egentlig tenkte på først.
Dette er høyttalere du også bør vurdere sterkt. De får Audiovector til å låte beskjedent på alle områder.
Film uten sub går, blir som å dra på fisketur uten fiskestang..Så da får man starte sparingen til en sub. Må jo ha subb til filmbruk...
Man har da alltid med seg "fiskestang" på "fisketur"Film uten sub går, blir som å dra på fisketur uten fiskestang..Så da får man starte sparingen til en sub. Må jo ha subb til filmbruk...
Du vet da noenlunde hvor Triangle plasserer seg. Har hørt noen par hos meg...Hmm, får se om jeg kjører kjerringa på jobb i morra efta og havner på høyttaler kjøret
Kanskje man får en åpenbaring i løpet av natten hvor Triangle eller Usher trer frem, eller man våkner til fornuft
HJELP! Her trengs det AKUSTIKKTILTAK!!!Satan det er lenge sia det har vert så tomt på framvegg som nå... Vis vedlegget 399057
Usher er nådeløse, hvis det er noe svakhet i kjeden. selv har jeg alltid slitt med litt hard klang, men Usher Mini-X DMD spiller mer fløyel og har bedre klangballanse enn noen andre høyttalere jeg har hatt i hula. Bruker ikke lenger EQ i jriver, da det låter perfektSnuste litt på de jeg også, men har jo hørt stativ utgaven i mitt rom. Selv om de spillte svært godt. Så tror jeg at jeg hadde blitt litt urolig av meg. Litt lyttetrett på en måte. Det var et eller annet som ikke traff meg skikkelig.
Nå ble det ikke jobbet mye med plassering ol så for alt jeg vet så kunne dette blitt svært bra.
Om du vil teste Triangle Lyrr hos deg, Lgrons. Så må du bare si ifra.
Nye høyttalere er bestillt.
Alt er jo ikke fjernetAHJELP! Her trengs det AKUSTIKKTILTAK!!!Satan det er lenge sia det har vert så tomt på framvegg som nå... Vis vedlegget 399057
Du vet da noenlunde hvor Triangle plasserer seg. Har hørt noen par hos meg...Hmm, får se om jeg kjører kjerringa på jobb i morra efta og havner på høyttaler kjøret
Kanskje man får en åpenbaring i løpet av natten hvor Triangle eller Usher trer frem, eller man våkner til fornuft
Tror mer på det går på smak og preferanser.Usher er nådeløse, hvis det er noe svakhet i kjeden. selv har jeg alltid slitt med litt hard klang, men Usher Mini-X DMD spiller mer fløyel og har bedre klangballanse enn noen andre høyttalere jeg har hatt i hula. Bruker ikke lenger EQ i jriver, da det låter perfektSnuste litt på de jeg også, men har jo hørt stativ utgaven i mitt rom. Selv om de spillte svært godt. Så tror jeg at jeg hadde blitt litt urolig av meg. Litt lyttetrett på en måte. Det var et eller annet som ikke traff meg skikkelig.
Nå ble det ikke jobbet mye med plassering ol så for alt jeg vet så kunne dette blitt svært bra.
Om du vil teste Triangle Lyrr hos deg, Lgrons. Så må du bare si ifra.
Nye høyttalere er bestillt.
Fan, du hadde jo et helt lass med subber....By the way. Om noen leser her inne og er intr i Trianglene mine. Så kan de byttes i subber....
Alle husker frasen fra filmen haisommer "We need a bigger boat!"Jonas. Hvor mange timer har du hatt de nå?
Gratulerer så mye med valget Peter. Får håpe du blir fornøyd med dem. Ellers er det bare å kaste inn håndkleet og hive seg på DIY bølgenHar valgt...
Blir henta på Hortenmessa..
Jo, men jeg skal ha noen som er mindre i høyden. Har noen planer serru. Måtte ha tak i noen kroner til høyttalere,Fan, du hadde jo et helt lass med subber....By the way. Om noen leser her inne og er intr i Trianglene mine. Så kan de byttes i subber....
Større er vel ikke alltid bedre eller....Alle husker frasen fra filmen haisommer "We need a bigger boat!"Jonas. Hvor mange timer har du hatt de nå?
"I need bigger speakers" from Usher
Trenger egentlig ikke det, da de nærmest lager setningsskader, men det er lov å prøve fiskelykken.
Er sjeldent fri på formiddagen desverre. Har fri annenhver tirsdag. Men reiser jo forbi Oslo 2 ganger daglig.Hvilke jobber er det du har søkt på Jessheim?
Grattis med nye talere hva enn det er. Ser ut til at jeg har startet juleferien nå etter "jobbhavari" så om du er på traktene mine på formiddagen en gang så er det bare å plinge på så jeg får se ansiktet bak nicket
Skal ikke være enkelt å bestille seg nybil idag, 2 gangen de har utsatt lev datoen men regner med det løser seg denne gangenTakker blir spennende å få de i hus. Og spennende om sjåfør får bil til Horten messa.
Konkrete planer for subb har jeg ikke, men noe kommer nok inn etterhvert.