Realchef
Hi-Fi entusiast
whaaaaat?!? jeg forventer perfekt resultat første måling heheGrepet stammer seg.... Vi blir flere og flere.... Ver obs på at mange får fnatt første gangen de ser måleresultater.
whaaaaat?!? jeg forventer perfekt resultat første måling heheGrepet stammer seg.... Vi blir flere og flere.... Ver obs på at mange får fnatt første gangen de ser måleresultater.
Hehe går klokka sakte for tiden?Skal teste denne opp imot w4s dac. Og selfølgelig som bass / subb korresjon.
Blir ikke noe test før de nye høyttalere er på plass.
Håper bare authentic får bilen til den tid. 1 1/2 uke igjen nå...
Skjønner skjønner, da er det ikke like vondtJepp. Synes tida går altfor sakte. Har heldigvis lyd på rommet.
Det blir spennende å høre dine erfaringer med denne.Ny boks ihus. Antimode 2.0 fra Dspeaker. Tatt tuten fra Sverige, til Finland. Og så til meg. Reisevant boks dette... Helt ny innmat.
Hjelper ikke om det måler bra, om lyden er døll... Finnes eksempler på dette.. .Grepet stammer seg.... Vi blir flere og flere.... Ver obs på at mange får fnatt første gangen de ser måleresultater.
Ja er litt spent på den jeg også. Fikk koblet den inn i kjeden igår, men blir nok ikke noe spes testing før høyttalere er ihus. Er bare torsdag fredag og lørdag igjen nå. Så er de på plass på søndag.Det blir spennende å høre dine erfaringer med denne.Ny boks ihus. Antimode 2.0 fra Dspeaker. Tatt tuten fra Sverige, til Finland. Og så til meg. Reisevant boks dette... Helt ny innmat.
Å vi skal nok unngå døll lyd serru..Hjelper ikke om det måler bra, om lyden er døll... Finnes eksempler på dette.. .Grepet stammer seg.... Vi blir flere og flere.... Ver obs på at mange får fnatt første gangen de ser måleresultater.
Lykke til med nye høyttalere.
Trapper stadig ned. Hehe. Vi flytter ikke med det første. Så da må man jo bare benytte seg av mulighetene man har.JJEEEEEZZSSSSEEEEESSSSS!!!!!
Trodde du hadde trappet ned Ser knall ut....Så de lå ute på torget.
Fungerer ikke de nye høyttalere, så blir det nok DIY på meg også. Men jeg har trua på at de skal bli veldig bra.Der har du grunnpillarene i et modulært diy system
Knallkjøp!
Ser ut som de klarer fint 30Hz før de ruller av....?2 slike med 2stk 18 ' i hver kasse.
Så da får jeg tak i de lavere frekvenser igjen.
Får vel dra frem målemik en dag å se hva de orker.Ser ut som de klarer fint 30Hz før de ruller av....?2 slike med 2stk 18 ' i hver kasse.
Så da får jeg tak i de lavere frekvenser igjen.
Jo. Synes de var ganske feite ja...Flotte stativer Retep!!