Vil ikke si jeg likte de andre bedre. Men opp mot de jeg har likt like godt er Epicon 2 og Contour S1.4 LE. Explorer Master er og knall. Rett frem amp er litt ala Hegel og Bladelius. Disse har gjort en hederlig jobb med Dynaudio. Gjerne ikke til like mye annet. Men til Dynaudio er de meget god match. Bladelius Thor MkIII Novitas var nok den som trakk lengste strået til C1 og Contour. Den er mer musikalsk og har jerngrep om høyttalerne. Confidence syntes jeg klarte å spille det meste av musikk bra. Er ikke umulig C1 kommer i hus igjen her. For de har satt sporSpennende. Hva er de to andre høyttalere du har likt bedre? Rett frem forsterker, mener du da at C2 er noe mørk i fremføringen av musikken?
Der er jeg helt blank. Har hatt grado 325i og ps500. Har idag beyerdynamic dt770.Hva tenker du evt å teste ut av head-fi? Jeg har noe småtterier jeg kan tenke meg å bli kvitt
Hvilke DT770 er det du har? Hvis det er 250 ohm-versjonen så har du et godt utgangspunkt for å eksperimentere med headamps.Der er jeg helt blank. Har hatt grado 325i og ps500. Har idag beyerdynamic dt770.Hva tenker du evt å teste ut av head-fi? Jeg har noe småtterier jeg kan tenke meg å bli kvitt
Headfi er noe jeg må evnt ta som delbetaling eller rent bytte på mine annonser.
Er spent på både om Evo2 får plass i bilen og om jeg evnt liker Dynaudio. Høyttalere er produsert i 2012-2013 ifølge Dynaudio.Gleder meg til å høre dine inntrykk hvis dette går veien Er som du sikkert vet
Dynaudio fan selv
Er desverre 80 ohm utgaven.Hvilke DT770 er det du har? Hvis det er 250 ohm-versjonen så har du et godt utgangspunkt for å eksperimentere med headamps.Der er jeg helt blank. Har hatt grado 325i og ps500. Har idag beyerdynamic dt770.Hva tenker du evt å teste ut av head-fi? Jeg har noe småtterier jeg kan tenke meg å bli kvitt
Headfi er noe jeg må evnt ta som delbetaling eller rent bytte på mine annonser.
Ligger rett ut selv. Så vi tar det igjen.Spennende greier. Skulle vært nedom deg i dag, men ligget rett ut med feber og hoste. Tror ikke du vil bli smitta , for å si det slik
Jeg også er spent på de.Dette er en høyttaler med smell i. Spendt på hva du synes om denne
Om det blir mine siste får man se..Ja, dette blir nok dine siste høyttaler Retep
Blir spennende å høre hva du synes om de, jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine.
Høres bra ut for min del det Leikis.Har en kompis med slike, ha spiller mye metall i evertfall Han driver de med en Gryphon Diablo.
Han har hatt de i mange år og er såvidt jeg vet strålende fornøyd. De har kanskje mere smekk en bunndrag, noe som som absolutt er å foretrekke siden sub nesten uansett er nødvendig.
Skal bli morro å høre hvordan disse faller i smak.
Jeg ville ha startet med enten Ride the Lightning eller Master of puppets.Blir spennende dette Jeg er i alle fall veldig fornøyd med Dynaudio, men mine monitorer er jo noe annet og jeg spiller lite Metallica Hvilken skive burde jeg starte med for å få et skikkelig inntrykk av bandet?
Høres bra ut. Kommer nok med tilbakemeldinger om jeg får de i hus. Planen er ivertfall iløpet av neste uke.Du får gi beskjed om hva du synes om de
En av de flotteste høyttalere som er laget spør du meg
Om det blir mine siste får man se..Ja, dette blir nok dine siste høyttaler Retep
Blir spennende å høre hva du synes om de, jeg er i hvert fall veldig fornøyd med mine.
Håper å treffe med de der