Nei brukte ikke lang tid på den...Regner med den pizzaen hadde fart ned i gapet
Vel jeg er positivt overrasket.Lekker å se på de marantz boksene.. kansje man bare skulle rive ut en slik på tilbud en gang å drite i 2 kanaler dac og romkorreksjon på plass
Litt over 12 meter tror jeg. Men husk at jeg bruker veldig lettdrevne høyttalere bak, Klipsch Heresy III som ikke akkurat trekker så veldig mye strøm.Hvor lange er de lengste strekkene?Tror nok det "holder" med 1,5 mm2, jeg har selv ganske lange kabler til bakkanalene mine som er ca. 1,3 mm2 (AWG 16, THX sertifisert Monster Cable). Kan ikke si jeg merker at det er noen slags begrensning. Men siden det er snakk om lange strekk er det iallfall teoretisk bedre å gå for større tverrsnitt hvis man kan.Satt å tenkte på hvilken kvadrat jeg trenger. Jeg tipper de lengste kablene blir 12-14m. Holder det med 1.5 el burde jeg gå for 2.5?
Jeg tenkte å kjøre 2.5 for å være sikker.Litt over 12 meter tror jeg. Men husk at jeg bruker veldig lettdrevne høyttalere bak, Klipsch Heresy III som ikke akkurat trekker så veldig mye strøm.Hvor lange er de lengste strekkene?Tror nok det "holder" med 1,5 mm2, jeg har selv ganske lange kabler til bakkanalene mine som er ca. 1,3 mm2 (AWG 16, THX sertifisert Monster Cable). Kan ikke si jeg merker at det er noen slags begrensning. Men siden det er snakk om lange strekk er det iallfall teoretisk bedre å gå for større tverrsnitt hvis man kan.Satt å tenkte på hvilken kvadrat jeg trenger. Jeg tipper de lengste kablene blir 12-14m. Holder det med 1.5 el burde jeg gå for 2.5?
Ville nok jeg også gjort, hvis jeg skulle kjøpt kabler til bakkanalene mine i dag. Eller gått rett opp til 4 mm2, som er mer sannsynlig at kanskje jeg gjør.Jeg tenkte å kjøre 2.5 for å være sikker.Litt over 12 meter tror jeg. Men husk at jeg bruker veldig lettdrevne høyttalere bak, Klipsch Heresy III som ikke akkurat trekker så veldig mye strøm.Hvor lange er de lengste strekkene?
Som etterhvert skal drive tak kanalene som trenger effekttrinn. Det ene paret trenger det, og senter. så blir det inn med en dedikert 2 kanals forsterker el pre + effekt. Har veldig lysst på en pm11s3Og jeg har kun testet 2 kanals uten effekttrinn. Kommer til å bruke en Rotel RB 993 inntil videre.