X
X186841
Gjest
Husk hjelm
Samme form på tak høyttalerne som på rommet, artig twist.
Da begynnner moroa.Koblet til. Ruta lyden i marantzen, koblet opp 4 kanaler fra marantz til Pioneer. Tre kanaler fra marantz til Rotel.
Kjørte pinknoise på alle kanaler. Jada lyd i all 11 høyttalere og på riktig plass iforhold til bilde med audessy.
Jeg har nå atmos kino!!!!
Som regel bakSå lurer jeg på noe....
Står det atmos på fronten på bluray omslaget. Eller må jeg lete på baksiden?
Ja og her ser du at surr-back står en god del lengre inn enn surr.Har gått ut ifra denne
Vis vedlegget 430012
At man må heve subnivået etter Audyssey er vel ganske vanlig har jeg skjønt...Ferdig med audessy. Synes den setter subbene litt lavt i nivå. Ivertfall på musikk. Men har jo erfaring med audessy fra marantz 8801. Savner dog en funksjon på 7010, mulig den ikke blir aktivert før jeg kjører surround materiale. Men mulighet for å justere EQ på høyttalerene. Ta utgangspunkt i audessy og så dra ned noen topper. Jeg har det vanlige trøbbel området på 250-350 hz som jeg alltid har hatt. Og det legger audessy på 5Db over hele linja. Mener å huske at jeg kunne gå inn å dra de toppene ned på 8801. På 7010 får jeg kun lov å justere frontkanalene.
Men tror jeg var heldig med denne runden audessy. Det svinger virkelig på musikk her nå. Kjører audessy bypass på Quartet.