Vel påsken nærmer seg med stormskritt. Merker det veldig godt på jobben for tiden. Er mer kunder, lommeboken er klar til å brukes og humøret til kundene er synkende. Stresset kommer snikende rundt hjørnene....
Her hjemme er det meste helt topp.. Har nesten en uke fri pga heldig med turnus fri. Så ser frem til noen late dager, men familien, får besøk, god mat og musikk.
Dra også på besøk til en hifi entusiast i løpet av påsken. Gleder meg til det.
Blir stadig minnet på hvor uviktig dette med hifi er. Joda kan bruke både mye tid og penger på det. Men opp i den store sammenhengen så betyr dette svært lite. Etter at de siste innkjøpene ble gjort så har jeg tatt et godt sted tilbake. Jaget etter bedre lyd, nye komponenter er satt ettertrykkelig på plass. Nå står det musikk og film på planen. Dvs bruke dette jeg har stående når lysten er der. Merker alikevel at jeg bruker mer tid sammen med dama i stua ved reserve anlegget. En helt annen måte for meg å kose meg. Noe hun også setter pris på. Kom hjem igår etter jobb og fant dama i sofaen beina på bordet og med Prince dundrende ut av Klipschene. Så bestillte vi mat på døra og ble sittende fremfor anlegget. så spillte vi hver sin låt og den andre skulle tippe artist og sang. Siden vi vaks opp på samme plassen, og på omtrent samme tid og har ganske lik musikk smak, så fører det ofte til at hun spiller glemte perler for min del. Igår minnet hun meg om Stage Dolls og Dance with a stranger. Slike kvelder setter jeg stor pris på.