Jeg ble bekymra The ShyEn hel del faktisk. Men du skal ikke være bekymret for hva som ble fortalt.
Få ned skuldrene og la vær å bekymre degJeg ble bekymra The ShyEn hel del faktisk. Men du skal ikke være bekymret for hva som ble fortalt.
Jeg skal prøve å uttrykke noen ord om seansen hos deg litt senere Retep, det ble plutselig hektisk her gitt.
Men som jeg sa når jeg var hos deg! Her er det ikke mye å skjemmes over, de låt alldeles bra.
Teller ikke om du er kyndig hvis du ikke kan dele. Jeg spurte i en annen tråd hva en HFSer mente med "vinylkyndig" og fikk bare syrligheter tilbake fra leserne.Hjelp! Hva sier du SH? Du må ikke utrope meg til den mest kyndige! Det finnes minst fem stykker jeg kommer på i farta som kan uendelig mer enn meg.
HFS hadde vært et fattigere sted uten deg, men med tanke avatarene dine et mer visuelt tilfredsstillende sted. Faen, nå ble jeg plutselig usikkerDa får jeg bare takke og være glad at noen synes jeg bidrar med noe positivt.
Mener å huske det er kikkhull i døren på huset vårt i Bergen. Hvis dere drar vestover gir det meg i hvert fall en inspeksjonsmulighet før døren eventuelt åpnesDu er nå søt Karmana. Rett som det er trykker du min klamme klo. HC har visst tenkt til å dra på turné og vise meg frem.
Ikke utenkelig at den havner i banken etterhvert. Samt noen Pink Floyd og Metallica
Den er topp. Det liksom bare to typer som brukes. Den på bildet og den med børster og fløyel på midten.En helt vanlig slik en
Vis vedlegget 443541
eller er det noe annet som anbefales?
Er jo et hav av børster å finne på www
Vent litt med det styret, greit å ha noen plater først ellers har du jo den klesrullaktige greia.Ser også at folk vasker platene sine i platevakere. Finnes det noen lur måte å gjøre det på uten å måtte gå til innkjøp av en slik maskin.
Kan man feks bruke lunkent vann og såpe SV en eller annen type?
Gleder meg til å følge. Som sagt tror jeg din musikksmak (høyt basisnvå til forskjell fra klassisk), anlegg og vinyl er en god match. Si fra om magefølelsen min er på jordet.Takker Lgrons for både justering, ny pickup og lp plater. Nå har jeg 3plater!
Vi testet en del ulike pickuper, både MM og MC. Fy det var store forskjeller på det.
Men skremmende hvor stor forskjell det var på lyden mellom de ulike platene også.
Så da er jeg good too go for en 500-1000 timer med spilling. Må nok handle noen plater ja. Håper å få tatt turen på platesjappa på onsdag.
Nå må jeg finne samme plata på Spotify og sammenligne digitalis og analog.
Vis vedlegget 443579 Vis vedlegget 443580 Vis vedlegget 443581
Gi meg litt tid. Så skal du få svar.Gleder meg til å følge. Som sagt tror jeg din musikksmak (høyt basisnvå til forskjell fra klassisk), anlegg og vinyl er en god match. Si fra om magefølelsen min er på jordet.Takker Lgrons for både justering, ny pickup og lp plater. Nå har jeg 3plater!
Vi testet en del ulike pickuper, både MM og MC. Fy det var store forskjeller på det.
Men skremmende hvor stor forskjell det var på lyden mellom de ulike platene også.
Så da er jeg good too go for en 500-1000 timer med spilling. Må nok handle noen plater ja. Håper å få tatt turen på platesjappa på onsdag.
Nå må jeg finne samme plata på Spotify og sammenligne digitalis og analog.
Vis vedlegget 443579 Vis vedlegget 443580 Vis vedlegget 443581