Nei, dama ( rullestol bruker) må ha noe lettere å bruke. Der hun bare kan vippse støvlokk opp og der står det. Ante meg at det ville vere slik. Men trodde faktisk det var slik på plx1000 også. At den hadde samme løsning som 1210.Lyden er ikke alt.Hehe. Det er jo sant. Men fikk noen timer igår med begge spillerene. Og jeg med mine høyttalere og rom, hører svært liten forskjell på lyden. Så til mitt bruk er det litt hipp som happ. Selger den jeg får solgt. Evnt så beholder jeg begge. En plx 500 er jo ikke direkte dyr.Er'ru gæren? Behold Technics! Selg Pioneer! Seriøst!
Vesentlig kulere og mer classy produkt, med stamtavle og historie, og om ikke annet vil den neppe synke i verdi, men det vil Pioneer. Vesentlig.
Hvilke plater har du kjøpt. Har du funnet 10.000 days noen plass?Henta Tool LPene mine idag jeg også! Morro med noe annet en CD også
Hvor har du fått tak i førstepress plater av metallica?
Jepp, men still noen kontrollspørsmål. Noen selgere lister plater og pressinger litt i hytt og gevær.Alt kan vel skaffes på Discogs?Henta Tool LPene mine idag jeg også! Morro med noe annet en CD også
Nei, dama ( rullestol bruker) må ha noe lettere å bruke. Der hun bare kan vippse støvlokk opp og der står det. Ante meg at det ville vere slik. Men trodde faktisk det var slik på plx1000 også. At den hadde samme løsning som 1210.Lyden er ikke alt.Hehe. Det er jo sant. Men fikk noen timer igår med begge spillerene. Og jeg med mine høyttalere og rom, hører svært liten forskjell på lyden. Så til mitt bruk er det litt hipp som happ. Selger den jeg får solgt. Evnt så beholder jeg begge. En plx 500 er jo ikke direkte dyr.Er'ru gæren? Behold Technics! Selg Pioneer! Seriøst!
Vesentlig kulere og mer classy produkt, med stamtavle og historie, og om ikke annet vil den neppe synke i verdi, men det vil Pioneer. Vesentlig.
Men men...
Finnes bare som bootleg på vinyl, mener jeg.Hvilke plater har du kjøpt. Har du funnet 10.000 days noen plass?Henta Tool LPene mine idag jeg også! Morro med noe annet en CD også
Mulig jeg beholder begge.Nei, dama ( rullestol bruker) må ha noe lettere å bruke. Der hun bare kan vippse støvlokk opp og der står det. Ante meg at det ville vere slik. Men trodde faktisk det var slik på plx1000 også. At den hadde samme løsning som 1210.Lyden er ikke alt.
Men men...
Dette forstår jeg, og visste jeg jo fra før. Mente bare at du bør beholde Technics fremfor Pioneer. Hun skulle vel kjøpe noe annet?
Bootleg-en ligger til salgs på Discogs, men den ligger i alle fall jeg unna.Jo hun kjøper nok en plx500.
10.000 days kun på bootleg. Det forklarer hvorfor jeg ikke finner den.
Nei det gidder jeg ikke jeg heller.Bootleg-en ligger til salgs på Discogs, men den ligger i alle fall jeg unna.Jo hun kjøper nok en plx500.
10.000 days kun på bootleg. Det forklarer hvorfor jeg ikke finner den.
Go' plater alle sammen. Når fikk du ihus Kef blade 2? Det har jeg ikke fått med meg.Tool Lateralus, Opiate og Undertow ble kjøpt inn, er vel kun de som egentlig finnes?
Sorry Dazed. Måtte sjekke. Jeg har to Eq punkt. 69hz Q 3.2 - 8db og 1120hz Q 1 - 2.1Db....but still!
Indeed they are!Go' plater alle sammen. Når fikk du ihus Kef blade 2? Det har jeg ikke fått med meg.Tool Lateralus, Opiate og Undertow ble kjøpt inn, er vel kun de som egentlig finnes?
Er din den,når jeg får min nyeDa blir den ene platespilleren hentet imorgen. Og jeg har takket ja til en ny ekstrem RIAA. Tror jeg ivertfall. EVO?
Kan sette den opp utendørs og alikevel høre fprskjell på alt. Er det ryktene sier....Hvor ekstrem er den ?
Anskaffet kraftige lynvern etter at lynet fjor slo ut halve nabolaget: SuperPro 10 - FG godkjent EL/tele overspenningsvern | sikkerheten-selv.no | Røykvarsler, ringeklokker, våpenskapNoen som kan svare på dette? Har grublet litt rundt dette med å trekke ut kabler lyn og torden.
Jeg har to kurser som går til hver sine 6 uttak. I tilegg har jeg en skjøteledning med 3 punkt som blir brukt. Dvs totalt 15 strømkabeler som da må trekkes ut for å vere helt sikker.
Holder det å kun flippe sikringen? Alt av komponenter står i standby eller avslått når jeg går fra rommet.
Sikkert et dumt spørsmål, men...
Sorry, my bad. Var visst en annen skive av samme bandet. Men coverne så helt like ut.^Den der kunne du få kjøpt til en hyggelig pris av meg, tok den med hjem fra London for noen år siden og har vel spilt den hele to ganger.