mediakjendis
Hi-Fi freak
Det blir ikke lett,hvem en skal begynne med av Metallica, når det er så mange meninger.
S&M er så vondt at det er godt. Fritt etter Baron Blod.Blir spennende å høre hva du synes om lyden på S&M, har vurdert å kjøpe den inn selv.Jeg kjøpte 5 plater da platekompaniet hadde 25% tilbud. S&M var en av den og gleder meg til å høre den. Får håpe at den pressinga som jeg kjøpte har god lyd. Kjøpte også amused to death Analogue Productions versjon, den tipper jeg kommer til å låte fantastisk. Må bare få henta dem hos Postnord.
Nå er jeg sikkert teit, men hva betyr det?S&M er så vondt at det er godt. Fritt etter Baron Blod.Blir spennende å høre hva du synes om lyden på S&M, har vurdert å kjøpe den inn selv.Jeg kjøpte 5 plater da platekompaniet hadde 25% tilbud. S&M var en av den og gleder meg til å høre den. Får håpe at den pressinga som jeg kjøpte har god lyd. Kjøpte også amused to death Analogue Productions versjon, den tipper jeg kommer til å låte fantastisk. Må bare få henta dem hos Postnord.
Litt teskje: S&M vet du vel hva betyr? Det pleier normalt å gjøre litt vondt, pisker og spanskrør. Og Baron Blod kjenner du vel til fra før?Nå er jeg sikkert teit, men hva betyr det?S&M er så vondt at det er godt. Fritt etter Baron Blod.Blir spennende å høre hva du synes om lyden på S&M, har vurdert å kjøpe den inn selv.Jeg kjøpte 5 plater da platekompaniet hadde 25% tilbud. S&M var en av den og gleder meg til å høre den. Får håpe at den pressinga som jeg kjøpte har god lyd. Kjøpte også amused to death Analogue Productions versjon, den tipper jeg kommer til å låte fantastisk. Må bare få henta dem hos Postnord.
Du må huske på en ting Retep, vi er en utdøende rase.De fleste ungdommer går med propp i øra og er fornøyd med det.Så hva bruker man tiden til når man ikke er på oppgraderingstoget og egentlig er strålende fornøyd med hva man har. Jo man reiser litt rundt, handler vinyl, cd plater. Skrur lyden på andres oppsett. Besøker butikker og plaget de ansatte. Egentlig svært trivelig. Måker mye snø gjør jeg også. Har vel vert ute å brukt skuffa over 30 ganger denne vinteren. Så tiden går kan man si.
Så skriver man litt på nettet.
Noe som har irritert meg en stund nå er alle de som skriver og mener at deres vei er den eneste rette. For det er lest og forstått utifra faktablad som stereophile og andre blad. Så sitter jeg her og tester ut akkurat det de sier ikke går. Men jaggu går det. Det er så utrolig mye myter rundt dette med lyd som folk tror på fordi en eller annen person, en eller annen gang har prøvd dette og ikke fikk det til. Derfor må det vere slik alltid.
Jeg tror dette i stor grad kommer fra tiden før Internett. Da man stakk innom Narvesen og kjøpe med seg 3-4 HiFi magasin. Leste alt og trodde på det se skrev om. Så da prøver vi ikke det. Fryktelig synd, da jeg tror mange har blitt fullstendig vranglært. Og så spyr de ut sin kunnskap når de har sjansen. Faktisk uten å ha testet den ut praktisk selv.
Synes dette er skikkelig leit. Da de nye som kommer til denne hobbyen vår, ofte spør om råd. Får svar fra en Guru, som er helt på viddene..
Jaja, jeg søker ivertfall kunnskap ved å lese og teste ut hypotesen. Slettes ikke alltid dette stemmer for å si det slik.
Kan ikke du avtale med Lars,trur det ikke passet før etter11.Jeg bare tilpasser meg.Det var litt ulike sjangre som ble bestilt.
Metallica får du hørt her på lørdag, når kommer dere fresten?
Jeg tilpasser meg.Skal vel en kjapp tur ut å handle først, men 11-12 tida vil jeg tro. Men kommer tilbake med mer nøyaktig tid via SMS på Lørdag morgen engang. Er det noe tidspunkt som ikke passer for noen av dere ?
For meg passer det bedre tidligere enn sent. Dama vil på senteret....Jeg tilpasser meg.Skal vel en kjapp tur ut å handle først, men 11-12 tida vil jeg tro. Men kommer tilbake med mer nøyaktig tid via SMS på Lørdag morgen engang. Er det noe tidspunkt som ikke passer for noen av dere ?
Neida, dette sitter mellom øraSyntes toppen var på 44-45 år , etter 54 går det rett vest.
UffdaSyntes toppen var på 44-45 år , etter 54 går det rett vest.
Jeg kommer når det passer.For meg passer det bedre tidligere enn sent. Dama vil på senteret....Jeg tilpasser meg.Skal vel en kjapp tur ut å handle først, men 11-12 tida vil jeg tro. Men kommer tilbake med mer nøyaktig tid via SMS på Lørdag morgen engang. Er det noe tidspunkt som ikke passer for noen av dere ?
Godt og høreNeida, dette sitter mellom øraSyntes toppen var på 44-45 år , etter 54 går det rett vest.
Sier du det til madamen også..?Jeg kommer når det passer.For meg passer det bedre tidligere enn sent. Dama vil på senteret....Jeg tilpasser meg.Skal vel en kjapp tur ut å handle først, men 11-12 tida vil jeg tro. Men kommer tilbake med mer nøyaktig tid via SMS på Lørdag morgen engang. Er det noe tidspunkt som ikke passer for noen av dere ?