Med drøye to ukers margin er jeg nok hele 12 år eldre enn deg, dette var bare en liten advarsel om 41-årsdagen din. Så ta det med ro, det er fortsatt tid til å leve livet litt.Baluba, too old.... Mener du. Jaja vi får se da. Blir en flott dag dette. Må bare bli ferdig på jobben først.
Både helg, og så en uke ferie. Skal bli godtGratulerer med rund dag
Passer jo fint med et litt feiring når det nå er helg - kos deg
Fylla har skylla... Går nok greit. Har blitt for gammel til å havne på fylla.Gratulerer så mye med dagen,ta det forsiktig i kveld,så du er våken og klar når jeg kommer.
Blir vi det a ???Fylla har skylla... Går nok greit. Har blitt for gammel til å havne på fylla.Gratulerer så mye med dagen,ta det forsiktig i kveld,så du er våken og klar når jeg kommer.
Hah! Da er vi to gråhårede noenogfemtiåringer yngre enn vår 40 årige venn.Blir vi det a ???Fylla har skylla... Går nok greit. Har blitt for gammel til å havne på fylla.Gratulerer så mye med dagen,ta det forsiktig i kveld,så du er våken og klar når jeg kommer.
O
52 er jo bare ungdommen.Er også 52 og har planlagt afterski i morgen - i fjor gikk det et par ribbein, håper det går bedre denne gangen
Grattis med dagen, Peter
Bare barna gutter.52 er jo bare ungdommen.Er også 52 og har planlagt afterski i morgen - i fjor gikk det et par ribbein, håper det går bedre denne gangen
Grattis med dagen, Peter
Da skulle det ikke vokst hår ut av nesen min.Bare barna gutter.52 er jo bare ungdommen.Er også 52 og har planlagt afterski i morgen - i fjor gikk det et par ribbein, håper det går bedre denne gangen
Grattis med dagen, Peter
Men man er ikke eldre en det som sitter mellom øra