Er omtrent ser jeg ligger jeg også. Tørkestativ er tar 28pøater. Så da sjekker jeg tilstanden på vannet. Men byttet nok omtrent der. Skal holde 30-50 vask visstnok..Hvor mange plater vasker du før du skifter vann?
Jeg skiftet vel mellom 20-25 plater når jeg hadde Spin Clean.
Det går fly. Burde vere en smal sak å få til..Jovisst, men midt i arbeidsuka og 60`ish mil unna
Er bare å ta kontakt en dag det skulle passe. Omstiller meg raskt jeg.Kjempefint initiativ av deg, dette! Jeg har beklageligvis ikke muligheter til å komme, men håper jeg får mulighet ved en senere anledning.
Chromecast funker utmerket. Men, er det optisk inngang på forsterker ville jeg brukt optisk istedenfor vanlig rca.Dama har okkupert min Cambridge stream magic. Men nå vil jeg ha denne igjen.
Dette virker for enkelt, men..
Kan jeg kjøpe en slik
Vis vedlegget 497460
Chromecast Audio.
Og en slik kabel
Vis vedlegget 497461
Putte kabelen inn i Chromecasten og phono i forsterkeren og thats it? Hun spiller musikk fra Spotify.
Her er det funksjon som er viktig. Hun er stort sett ikke i samme rom som musikken spilles for å tegne ett bilde..
Hun bruker chromecast til nettflix ol. idag.
Er det virkelig så enkelt? Eller glemmer jeg noe i min iver etter å få igjen Cambridge.
Banana Airlines priser her til lands...Det går fly. Burde vere en smal sak å få til..Jovisst, men midt i arbeidsuka og 60`ish mil unna
Desverre så er det kun analoge inn på den. En liten hissig 60w fra Rotel.Chromecast funker utmerket. Men, er det optisk inngang på forsterker ville jeg brukt optisk istedenfor vanlig rca.Dama har okkupert min Cambridge stream magic. Men nå vil jeg ha denne igjen.
Kan jeg kjøpe en slik
Vis vedlegget 497460
Chromecast Audio.
Og en slik kabel
Vis vedlegget 497461
Putte kabelen inn i Chromecasten og phono i forsterkeren og thats it? Hun spiller musikk fra Spotify.
Her er det funksjon som er viktig. Hun er stort sett ikke i samme rom som musikken spilles for å tegne ett bilde..
Er det virkelig så enkelt? Eller glemmer jeg noe i min iver etter å få igjen Cambridge.
Bruker Chromecast analogt inn på forsterker på soverommet, fungerer utmerket, men lydkvalitet er jo ikke som med en god dac. Kan vel heller ikke forvente det til den prisenDesverre så er det kun analoge inn på den. En liten hissig 60w fra Rotel.Chromecast funker utmerket. Men, er det optisk inngang på forsterker ville jeg brukt optisk istedenfor vanlig rca.Dama har okkupert min Cambridge stream magic. Men nå vil jeg ha denne igjen.
Kan jeg kjøpe en slik
Vis vedlegget 497460
Chromecast Audio.
Og en slik kabel
Vis vedlegget 497461
Da skal jeg kjøpe chromecast Audio imorgen!
Betryggende når flere sier det vil fungere. Ønsker tilbake Cambridge på hifirommet. Så da blir det en slik løsning imorgen.Bruker Chromecast analogt inn på forsterker på soverommet, fungerer utmerket, men lydkvalitet er jo ikke som med en god dac. Kan vel heller ikke forvente det til den prisenDesverre så er det kun analoge inn på den. En liten hissig 60w fra Rotel.Chromecast funker utmerket. Men, er det optisk inngang på forsterker ville jeg brukt optisk istedenfor vanlig rca.Dama har okkupert min Cambridge stream magic. Men nå vil jeg ha denne igjen.
Kan jeg kjøpe en slik
Vis vedlegget 497460
Chromecast Audio.
Og en slik kabel
Vis vedlegget 497461
Da skal jeg kjøpe chromecast Audio imorgen!
Til den bruken du beskriver, helt topp med CC
Jeg kunne også tenkt meg en tur, men er en time med helikopter fra stavangerJovisst, men midt i arbeidsuka og 60`ish mil unna
Har plass til helikopter på gårdsplassen..Jeg kunne også tenkt meg en tur, men er en time med helikopter fra stavangerJovisst, men midt i arbeidsuka og 60`ish mil unna
Kult, får finne de der.Et lite platetips, hvis du ikke har det fra før. Jeg kom på disse da jeg sorterte CD-hylla i går. Burde være noe for deg:
Vis vedlegget 497600 Vis vedlegget 497599
Selvsagt. Kjøpte Wildhoney på CD i 1994. ...men har glemt dem litt i mellomtiden. Står på vinyl-ønskelista mi.Dazed, fått med deg Tiamat
Nettopp oppdaget de selv.Selvsagt. Kjøpte Wildhoney på CD i 1994. ...men har glemt dem litt i mellomtiden. Står på vinyl-ønskelista mi.Dazed, fått med deg Tiamat
Kjempeklassiker!