Helt topp. Vi sees. Husker du veien el skal jeg sende deg adr på sms?Her hjemme har vi vann i springen, men tar du med noe fra butikken er blå Farris ok. Må bli lørdag. 12.00 og utover?
Trenger ikke detHelt topp. Vi sees. Husker du veien el skal jeg sende deg adr på sms?Her hjemme har vi vann i springen, men tar du med noe fra butikken er blå Farris ok. Må bli lørdag. 12.00 og utover?
Jævelig bra jeg ikke har hilst på henne. Da hadde du ikke fått dratt innom meg så ofte.Fytterakkeren, skal det være mineralvann så må det være Coca Cola.
Kona jobber i helsevesenet med psykiatri og alle pasientene drikker Pepsi Max
Da kan du vel trygt ta en MAXTja, hun sier det er godt å komme på jobb innimellom for å møte litt lettere pasienter enn det hun har hjemme
Jævelig bra jeg ikke har hilst på henne. Da hadde du ikke fått dratt innom meg så ofte.Fytterakkeren, skal det være mineralvann så må det være Coca Cola.
Kona jobber i helsevesenet med psykiatri og alle pasientene drikker Pepsi Max
Siden jeg nå har mulighet til å lagre min preset ( oj det har jeg glemt å gjøre) så kunne vi sikkert fått til det. Men jeg flytter ikke noe fysisk sin subber ol.Blir det noe demo-kurs hos deg en dag eller?? Demo er en ting.. men hadde vært moro å sett hvordan du jobber deg fram til resultatene du får i rommet ditt.. helt rått .
Om du har noen plater du vil spille av eller en usb pinne så ta med det. Drivverket er ikke noe spes bra, men leser platene. Ser frem til imorgen. Blir spennende.Trenger ikke detHelt topp. Vi sees. Husker du veien el skal jeg sende deg adr på sms?Her hjemme har vi vann i springen, men tar du med noe fra butikken er blå Farris ok. Må bli lørdag. 12.00 og utover?
Har en dvd plate jeg fikk av Vidarje. Den inneholder en del spennende ting. Kan spille av den vel?Om du har noen plater du vil spille av eller en usb pinne så ta med det. Drivverket er ikke noe spes bra, men leser platene. Ser frem til imorgen. Blir spennende.Trenger ikke detHelt topp. Vi sees. Husker du veien el skal jeg sende deg adr på sms?Her hjemme har vi vann i springen, men tar du med noe fra butikken er blå Farris ok. Må bli lørdag. 12.00 og utover?
Det skal vi nok kunne få til.Har en dvd plate jeg fikk av Vidarje. Den inneholder en del spennende ting. Kan spille av den vel?Om du har noen plater du vil spille av eller en usb pinne så ta med det. Drivverket er ikke noe spes bra, men leser platene. Ser frem til imorgen. Blir spennende.Trenger ikke det
Tor
Ingen grunn til bekymring i hvert fall. Fikk plutselig start på pc'en igjen, og tok noen sanger i hulen. Der er det så mye som ikke er på stell at det ville forundre meg om ikke ditt anlegg er bedre på omtrent alt. Det eneste mitt gjør nå, er at det støyer med mer trøkk.Kjenner jeg er skikkelig spent på besøket imorgen. Når man vet hva Tor sitter med hjemmel og hva jeg sitter med så ja...
Ingen ekstern dac, ingen egen stereo forsterker, noen feite late subber, kjøpe høyttalere over hele linja. Til en rimelig penge. Alikevel er jeg egentlig overbevist om at anlegget overlever testen.. Og så håper jeg på noen tilbakemeldinger på target kurve ol. Føler vel egentlig at det meste er på plass.. Jo jeg mangler noe oppløsning og detaljer.. Men det er jo et valg jeg har tatt. Og får stå for det.
Gleder meg til besøk Tor. Blå Farris står til kjøling..
Vel møtt.
Helt topp. Kan jo skru litt EQ live.. Vi sees.Ingen grunn til bekymring i hvert fall. Fikk plutselig start på pc'en igjen, og tok noen sanger i hulen. Der er det så mye som ikke er på stell at det ville forundre meg om ikke ditt anlegg er bedre på omtrent alt. Det eneste mitt gjør nå, er at det støyer med mer trøkk.Kjenner jeg er skikkelig spent på besøket imorgen. Når man vet hva Tor sitter med hjemmel og hva jeg sitter med så ja...
Ingen ekstern dac, ingen egen stereo forsterker, noen feite late subber, kjøpe høyttalere over hele linja. Til en rimelig penge. Alikevel er jeg egentlig overbevist om at anlegget overlever testen.. Og så håper jeg på noen tilbakemeldinger på target kurve ol. Føler vel egentlig at det meste er på plass.. Jo jeg mangler noe oppløsning og detaljer.. Men det er jo et valg jeg har tatt. Og får stå for det.
Gleder meg til besøk Tor. Blå Farris står til kjøling..
Vel møtt.
Fra denne kanten kan du verken vente deg ryggbrekking eller rævsleiking - den tid er over, og er du fornøyd er jeg fornøyd.
Kan jo hende jeg prøver meg på noe konstruktivt.
Ses om noen timer
Har møtt Tor flere ganger, han har til og med vert her oppe før. Da hadde jeg Triangle magellan, unison Research hybrid amper, og svs sb12.Blir spennende
Tor er en likanes kar, og jeg er overbevist om at kommer til å sette pris på kvalitetene i lyden din, for den er bra målt opp mot mye annet.
Gi han noen skillingsboller og han er solgt
Mine er nydusjet...Rensa øra begge to nå
Takk for besøket.Da har det blitt lytting til både Dutch & Dutch og Anthem samt Boulder, Bergmamn, Burmeister og Audiovector..
Takk for en fantastisk flott dag i hifiens tjeneste. Kommer nok noen ord her også, men er egentlig ganske imponert over hva du har fått til i ei stue. Og de Audiovectorene er rett og slett fantastiske både møbler og lydformidlere. Tar turen igjen jeg ved en senere anledningTakk for besøket.Da har det blitt lytting til både Dutch & Dutch og Anthem samt Boulder, Bergmamn, Burmeister og Audiovector..
Roy
Hvis jeg skjønte deg riktig, alt virker etter å ha nappet det ut?Jaja, planen idag var jo en tur til RES for å skru litt lyd. Men neida, trøbbel med strømmen hjemme og noe jordfeil greier satt en effektiv stopper for det. Kom hjem, fant ut hva som har gitt jordfeil. Ved å nappe ut kontaktene på alt som er på kursen. Dvs kjøleskap og frys. Vippa opp sikring og jordfeil og nå fungerer det... Sjønner ingen ting.
Så har åpna en slik
Vis vedlegget 505201
Skotsk ingefær øl som er sinnsykt god forresten..
Og tar livet med ro. Fri imorgen så blir nok litt musikk ikveld.
Helt enig, veldig god.Jaja, planen idag var jo en tur til RES for å skru litt lyd. Men neida, trøbbel med strømmen hjemme og noe jordfeil greier satt en effektiv stopper for det. Kom hjem, fant ut hva som har gitt jordfeil. Ved å nappe ut kontaktene på alt som er på kursen. Dvs kjøleskap og frys. Vippa opp sikring og jordfeil og nå fungerer det... Sjønner ingen ting.
Så har åpna en slik
Vis vedlegget 505201
Skotsk ingefær øl som er sinnsykt god forresten..
Og tar livet med ro. Fri imorgen så blir nok litt musikk ikveld.
Når jeg skal ha nye kabler blir det hos bassbrother.noI disse kabel tidene... Så har jeg tenkt å prøve å høre forskjeller på ja, kabler.
I den anledning så søker jeg etter noen som kan tenke seg å låne ut ett sett rca kabler og ett sett høyttalerkabler. Med banankontakter slik at bytte skal gå raskt og uten lyd slik at kablene kan igjenkjennes på det.
Kommer ikke til å gå ut med identiteten på hverken kabler eller person som låner dette ut. Om det er ønskelig.
Noen som stiller opp?
Kan du ikke teste også, å få grafene, via mic, uten dsp-innstilt annlegg?Da er signal kabler iboks. Manger vel egentlig kun ett sett dyrere / bedre høyttalerkabler. Noen som vil låne bort?