Skjedde vel ikke i sweetspot? Du må ha god bedring PLHar også vert ute for en liten ulykke, men er på bedringens vei.
Nei gjorde ikke det. Har sett Metallica såpass mange ganger at jeg lar nok denne gå. Blir en kostbar tur med transport og overnattig samt å ta seg fri fra jobb. Så dere trøndere får heller ta turen. Synes alikevel det er bra at de ikke havnet i Oslo igjen. Slik at andre får bedre sjans til å se de.Hoppa du på konserten i Granåsen?
Er ikke noe galt med rolig musikk, hører jo på det også. Men sånne derre test plater fra feks Stockfish , Dali, B&W osv er jo somregel nuka i lyden slik at det skal høres bra ut. Og det gjør det også, men synes ikke anleggene får utfordring med slike plater. Det låter på en måte svært bra uansett.Ja den demoen hos han i fjor glemmer jeg aldri.
Hva er galt med rolig musikk nå da? Der er heldigvis jeg og eier av denl nevnte kino like heldigvis
Pfhøy er bare noe du sier....Sitter forøvrig i Frankrike på landet med en iPad mens resten av norge koser seg med hjemmebesøk og messe
Det som også er litt morsomt er jo at selv om jeg og Authentic har svært ulik musikksmak. Så liker vi lyden på samme måte.Ja den demoen hos han i fjor glemmer jeg aldri.
Hva er galt med rolig musikk nå da? Der er heldigvis jeg og eier av denl nevnte kino like heldigvis
Ja var gøy dette. Anthem og ARC hos meg gjør en strålende jobb - panoreringer er flytende men dynamiske og med snert og fart. Gjør opplevelsen rimelig heftig på filmer med god lydAuthentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
det har vert en stund siden jeg var der
Kinoen til Authentic er rett og slett et mesterverk. Med en tørrhet og trøkk i bass og spes mellombassen jeg selv bare kan drømme om. Det er helt utrolig konge å se demoklipp med hagler, maskinpistol, tyngre skyts ol. Dette slår virkelig hardt fra seg. Panoreringer rundt i rommet og over hodet sitter enda bedre nå enn sist jeg var der. At Atmos gir noe i en kino er ivertfall for meg helt klart. Den transformers filmen du viste klipp fra. Husker ikke hvilket nr det var. Makan altså. Tenk om alle kunne brukt så mye tid på lyden som de gjorde i denne filmen. Gøy at du likte de klippene jeg hadde tatt med. Natures Fury atmos er en vanvittig god intro/reklame for Atmos.
Musikkmessig, mr Authentic , nå må du hive inn mulghet for å spille musikk som gjestene liker... Regner med du har enten Tidal eller Spotify klient på Anthem prosessoren. Sånn derre stockfish pling plong , høres bra ut på alle anlegg. Neida men litt joda.
Kinoen hans er min favoritt kino og jeg har sagt det før men sier det igjen, skulle jeg startet på nytt igjen og gått enda mer inn for kinolyd. Så hadde jeg byttet høyttalermerke og subber. Men siden jeg nok er enda litt mer opptatt av musikk i stereo enn det du er, så overlever mine fremdeles. Men det er nok akkurat.
Takker fro kaffe, demo og en heidundrandes dag!!!
Høres bra ut. Christian har en del i rette sjangerJa var gøy dette. Anthem og ARC hos meg gjør en strålende jobb - panoreringer er flytende men dynamiske og med snert og fart. Gjør opplevelsen rimelig heftig på filmer med god lydAuthentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
Kinoen til Authentic er rett og slett et mesterverk. Med en tørrhet og trøkk i bass og spes mellombassen jeg selv bare kan drømme om. Det er helt utrolig konge å se demoklipp med hagler, maskinpistol, tyngre skyts ol. Dette slår virkelig hardt fra seg. Panoreringer rundt i rommet og over hodet sitter enda bedre nå enn sist jeg var der. At Atmos gir noe i en kino er ivertfall for meg helt klart. Den transformers filmen du viste klipp fra. Husker ikke hvilket nr det var. Makan altså. Tenk om alle kunne brukt så mye tid på lyden som de gjorde i denne filmen. Gøy at du likte de klippene jeg hadde tatt med. Natures Fury atmos er en vanvittig god intro/reklame for Atmos.
Musikkmessig, mr Authentic , nå må du hive inn mulghet for å spille musikk som gjestene liker... Regner med du har enten Tidal eller Spotify klient på Anthem prosessoren. Sånn derre stockfish pling plong , høres bra ut på alle anlegg. Neida men litt joda.
Kinoen hans er min favoritt kino og jeg har sagt det før men sier det igjen, skulle jeg startet på nytt igjen og gått enda mer inn for kinolyd. Så hadde jeg byttet høyttalermerke og subber. Men siden jeg nok er enda litt mer opptatt av musikk i stereo enn det du er, så overlever mine fremdeles. Men det er nok akkurat.
Lover å komme med hardere skyts på musikk biten neste gang du er her, må bare ned å grave litt i musikk samlingen til Christian først
Jeg vet. Og biter på. Bra jeg er opptatt med noen andres sine verdensmester tanker.Bare trekker deg opp litt Retep
Var veldig hyggelig med besøk av dere I går! Virkelig en hyggelig gjeng! Var litt synd på Authentic som ble foret med all den metallen.Mens flere er på tur til Horten i helgen, så fikk jeg med med et lite treff hos Authentic og Christian igår Jonas var også der en tur. Første dagen ut på over ei uke. Så det var godt å komme seg ut.
Kinoen til Christian er en knøttliten kino Jeg fatter egentlig ikke at det er mulig å få plass til 5 sitteplasser, full 7.2.4 Atmos på et rom som er 13m2. Det går altså 3 av hans rom inn i mitt... Nå er jeg svært glad i mitt rom og den størrelsen jeg har der. Men innimellom så kommer til på besøk til folk som har anlegg i små rom og som gjør at jeg skulle ønske mitt var mindre. Da det rett og slett blir mer lyd av mindre høyttalere. Dette er et slikt rom.
Nå har Christian kun pirket borti korrigeringen og tjuningen, alikevel så sitter lyden der svært bra. Spes overgang mellom subbene Arendal sub2x2 til innbyggingshøyttalerene fra B&W var bra. Pleier ikke å kommentere ting som går på smak så gjør ikke det denne gangen heller. Fikk både en del musikk og en del film. Og det rister godt i stolene når han drar på.
Jeg tror også det fremdeles er en del å hente kanskje spes på filmbiten. Men dette er Christian klar over så det kommer ikke som noen overraskelse.
Nå er Christian intr i en del av den samme musikken som jeg er. Stakkars Authentic som satt der sammen med 4 metallhuer. Vi hadde med oss en fjerdemann som også liker musikk av det litt tøffere slaget. Ikke lett for Authentic å demonstrere musikk hos seg selv.
Kinoen til Christian kommer til å bli helt syk god etter litt mer justering. Og det var morsomt for meg å høre inwall høyttalere som faktsik spiller musikk. Noe å ta med seg når vi nå etterhvert skal selge her og flytte i leighet. Godt mulig det er en god løsning for oss.
Takker for servering Christian og for demo på kinoen. Dette kommer til å bli svært godt. Jeg gleder meg allerede til neste tur til deg.
Hvor mange Pantera album vil du låne?Ja var gøy dette. Anthem og ARC hos meg gjør en strålende jobb - panoreringer er flytende men dynamiske og med snert og fart. Gjør opplevelsen rimelig heftig på filmer med god lydAuthentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
Lover å komme med hardere skyts på musikk biten neste gang du er her, må bare ned å grave litt i musikk samlingen til Christian først
Han må låne 3..??????Hvor mange Pantera album vil du låne???????Ja var gøy dette. Anthem og ARC hos meg gjør en strålende jobb - panoreringer er flytende men dynamiske og med snert og fart. Gjør opplevelsen rimelig heftig på filmer med god lydAuthentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
Jeg har en sånn Black Panter film...................kanskje det holder..................Hvor mange Pantera album vil du låne???????Ja var gøy dette. Anthem og ARC hos meg gjør en strålende jobb - panoreringer er flytende men dynamiske og med snert og fart. Gjør opplevelsen rimelig heftig på filmer med god lydAuthentic sin kino da, denne har jeg nå vert i en del ganger. Nytt siden sist er Prosessor fra Anthem, effektrinn fra Rotel , atmos kanaler og prosjektor frra Sony. Altså,.
Høres bra ut. Får sette opp en kveld.Kommer gjerne en tur før Jul peter !
Vi får sette opp en dag. Så får du høre med far om de diffusorene... Ble litt nysjerrig på hva de kan gjøre i kjente omgivelserTar meg gjerne en tur igjen??????
Vi får se hva vi får til. Begynner og bli bereist disse diffusorne, så han er nok litt bekymret for dem.Vi får sette opp en dag. Så får du høre med far om de diffusorene... Ble litt nysjerrig på hva de kan gjøre i kjente omgivelserTar meg gjerne en tur igjen������
Høres bra ut. Er jo morsomt å høre hva de gir av forandring på lyden. Lærerikt selv om hifirommet her oppe nå er på sin siste reis. Vi blir som sagt å flytte neste år. Så flere ting skal ikke inn. Nå er det å selge unna som etterhvert blir planen.Vi får sikkert til en liten test av Svanå hos deg Retep. Husker du snuste på løsningen med diffusjon for flere år siden da jeg var i startgropa med dem. Har egentlig aldri kommet helt ut av gropa da de må brukes ifm en god kombinasjon av demping OG diffusjon. Dempe en ullvott (akustikken i Underhuset) var ikke fristende, men jeg har kommet over det etterhvert. Tre-fire S-wings burde høres godt for eksempel plassert bak lytteposisjon foran dine elskede steinulltraller. Christian har lånt to så hvis vi bruker dem og jeg tar med med to burde det gi en god effekt.
Vi får finne et tidspunkt.