alphamale
Hi-Fi freak
SLUTT NÅ
Jeg hadde samme oppleve med Ø hos Mala.Hadde en fantastisk tur til Mala Audio igår. Godt med folk fra klubben som kom.. Så vi ble faktisk 8 gjester.
Uhyre spennende å få høre Ø på både rør og transistor. Jeg likte nok transistor best.
Fikk også høre et par Marten Mingus som ikke var helt min cup of tea og Mobster på rør. Mobster tror jeg det ligger mye potensiale i.
Men Ø altså, likte svært godt mid og topp. Desverre så sliter Mala med mye klang i bassen, så den satt ikke helt. Ble bedre når vi gikk fra rør til transistor, men ble ikke helt fortrolig med de nede rundt 100hz. Tror mala vil ha godt av å dempe skikkelig hjørnet til venstre i front og sannsynligvis hjørnet til høyre også. Men man hører lett potensialet i Ø. Jeg likte de vertfall meget godt.
Noen bilder fra igår.
Vis vedlegget 515582
Vis vedlegget 515583
Vis vedlegget 515584
Vis vedlegget 515585
Ikke noe å si på Ø. Ble egentlig litt imponert.Jeg hadde samme oppleve med Ø hos Mala.Hadde en fantastisk tur til Mala Audio igår. Godt med folk fra klubben som kom.. Så vi ble faktisk 8 gjester.
Uhyre spennende å få høre Ø på både rør og transistor. Jeg likte nok transistor best.
Fikk også høre et par Marten Mingus som ikke var helt min cup of tea og Mobster på rør. Mobster tror jeg det ligger mye potensiale i.
Men Ø altså, likte svært godt mid og topp. Desverre så sliter Mala med mye klang i bassen, så den satt ikke helt. Ble bedre når vi gikk fra rør til transistor, men ble ikke helt fortrolig med de nede rundt 100hz. Tror mala vil ha godt av å dempe skikkelig hjørnet til venstre i front og sannsynligvis hjørnet til høyre også. Men man hører lett potensialet i Ø. Jeg likte de vertfall meget godt.
Noen bilder fra igår.
Vis vedlegget 515582
Vis vedlegget 515583
Vis vedlegget 515584
Vis vedlegget 515585
Hjemme På transistor låter det knall [emoji16]
Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
På Fransk faktisk....?Men nå går det i Kung-fu panda på fransk med norsk subtitle for tre småtroll her. Mye glede i det også....
Ja, endelig fikk vi det til. Lyden hos deg Peter er lett å like. "Leken", slik vil jeg kalle det. Du sier at du har billige greier. Det kan kanskje stemme, men fy så artig det spiller. En veritabel springskalle til som tror at en høy prislapp bestandig gir best lyd. God kaffe fikk jeg samt litt diskusjon rundt et sted vi begge liker, Skottland. Fått hørt noe mer på Wonderworld?Da dukka faktisk HCS opp her idag på en rask visitt. Søren så trivelig. Takker for besøket.
Ja, endelig fikk vi det til. Lyden hos deg Peter er lett å like. "Leken", slik vil jeg kalle det. Du sier at du har billige greier. Det kan kanskje stemme, men fy så artig det spiller. En veritabel springskalle til som tror at en høy prislapp bestandig gir best lyd. God kaffe fikk jeg samt litt diskusjon rundt et sted vi begge liker, Skottland. Fått hørt noe mer på Wonderworld?Da dukka faktisk HCS opp her idag på en rask visitt. Søren så trivelig. Takker for besøket.
Takk for at jeg fikk komme, stas. Vi sees plutselig igjen
Billig er nok ikke utstyret, men betalbart for de flere. Og jeg liker godt det jeg hører. Wonderworld har jeg ikke fått lyttet noe mer til. Ble tillaging av middag etter du reiste. Og litt kvardagslige ting. Så ble ikke mer tid til musikk. Men skal sjekkes ut. For det synes jeg svingte meget godt. Takker igjen for besøket, glemte jo å spørre om du var sulten og om du vill ha påfyll av kaffe... Får ta det neste gang.Ja, endelig fikk vi det til. Lyden hos deg Peter er lett å like. "Leken", slik vil jeg kalle det. Du sier at du har billige greier. Det kan kanskje stemme, men fy så artig det spiller. En veritabel springskalle til som tror at en høy prislapp bestandig gir best lyd. God kaffe fikk jeg samt litt diskusjon rundt et sted vi begge liker, Skottland. Fått hørt noe mer på Wonderworld?Da dukka faktisk HCS opp her idag på en rask visitt. Søren så trivelig. Takker for besøket.
Takk for at jeg fikk komme, stas. Vi sees plutselig igjen
Er det ikke bare å trykke på open, legge inn ei cd plate. Trykke på play..?De har utrolig mye fint og spennende utstyr, skal lure på hvordan de cd spillerne funker
mvh
Hehe tenkte vel helst på lyd og bygge kvalitetEr det ikke bare å trykke på open, legge inn ei cd plate. Trykke på play..?De har utrolig mye fint og spennende utstyr, skal lure på hvordan de cd spillerne funker
mvh
Hehe måte bare..Hehe tenkte vel helst på lyd og bygge kvalitetEr det ikke bare å trykke på open, legge inn ei cd plate. Trykke på play..?De har utrolig mye fint og spennende utstyr, skal lure på hvordan de cd spillerne funker
mvh
mvh
Enig i det. Har sett hu live en gang og har fått biletter til august.Ja Pink er meget dyktig og holder et fantastisk sene show på sine konserter
mvh
Takker, prøver ut de. The Americans har jeg vert innom.Blacklist er bra ja. Likte også The Americans , O Mecanismo og Sorjonen.
Har kun hørt igjennom den 1 gang på Spotify. Men 99kr burde vere greit å spandere på ei plate. Ikke noe nært forhold til disturbed, men liker endel av det de har gjort.Fin plate Retep og ha god bedring
mvh
Høres svært bra ut. Send meg kontaktinfo på pm. Så tar vi det derfra. Og du er naturligvis velkommen hit også om du skulle kunne tenke deg det.Fint å ha ledig tid en stund, men kjedelig i lengden...
Ser du bor i nærområdet, så hvis du har lyst til å låne øre til et Naim-oppsett i øvre del av hierarkiet så er du hjertelig velkommen. Er endel ute og reiser den nærmeste uken, men i slutten av neste uke skal jeg nok ha et par dager med 'gjemmekontor'
Jeg rippa 7-800 skiver fra januar til aprilFy flate hvor sent det går å rippe Bluray musikk konserter. Men ser enden på bunken nå. Bare 16 igjen!