Retep
Steine galen
Det hadde vert greit. Og der er det jo en fin definisjon. Går det perfekt så går jeg igjen uten smerter. Går det galt så blir foten lam. Så veldig enkelt.Lykke til i morgen... Det kan jo ikke annet enn å gå helt perfekt..
Det hadde vert greit. Og der er det jo en fin definisjon. Går det perfekt så går jeg igjen uten smerter. Går det galt så blir foten lam. Så veldig enkelt.Lykke til i morgen... Det kan jo ikke annet enn å gå helt perfekt..
Ja akkurat det jeg prøvde å få frem i tråden.. vi har alle ulik smak, ører, rom, høytalere og musikksmak.. så sånn er det bare..Jeg kan ha den perfekte for meg. Men det gjelder bare for meg, mine ører og min musikk i mitt rom med mine høyttalere.
Det kan du si.
Er nok det de fleste som henger her inne er på jakt etter. Lyd de trives med og så prøve å hente ut litt mer hele tiden.Ja akkurat det jeg prøvde å få frem i tråden.. vi har alle ulik smak, ører, rom, høytalere og musikksmak.. så sånn er det bare..
Føler jeg har truffet en god del nå på det som kan være perfekt for meg.
Samme her.. vært gjennom mye rart..både dyrt og billig.. men føler nå at slik det står så har jeg den lyden jeg vil ha.Er nok det de fleste som henger her inne er på jakt etter. Lyd de trives med og så prøve å hente ut litt mer hele tiden.
Fean jeg har jo starta med vinyl igjen og går til innkjøp av en rigg nå som jeg skal kose meg med i mange år. Har aldri hatt det bedre med musikken enn jeg har hatt det etter at det større systemet kom i hus. Det får meg til å glemme verden utenfor, får humøret mitt opp.
Vanskelig å skrive noe konkret siden jeg er bransjeaktør. Jeg har funnet min vei etter å ha prøvd forferdelig mye. Nå har jeg lyd som jeg liker, og et system som fungerer hver eneste gang jeg skal bruke det. Cd, vinyl, rippa musikk og streaming ja takk
Viktig å ha nyskjerrigheten. Jeg kan vertfall anbefale å bruke 2 subber. Og mener de aller aller fleste anlegg har bruk for subber, om man tar seg tid til å sette de skikkelig opp. Desverre er det mange som ikke bruker nok til eller har mulighet til å plassere de slik rommet kreves. Og dermed.... Sub er dritt...Samme her.. vært gjennom mye rart..både dyrt og billig.. men føler nå at slik det står så har jeg den lyden jeg vil ha.
Om jeg skulle prøvd å byttet noe i framtiden så kunne det vært å prøve to JL subber.. eventuelt SVS sin 3000micro.. men savner egentlig ikke noe.. bare nysgjerrighet..
Har kjørt med to i lang tid og kommer ikke til å gå bort fra det har en rett bak hvert høytaler stativViktig å ha nyskjerrigheten. Jeg kan vertfall anbefale å bruke 2 subber. Og mener de aller aller fleste anlegg har bruk for subber, om man tar seg tid til å sette de skikkelig opp. Desverre er det mange som ikke bruker nok til eller har mulighet til å plassere de slik rommet kreves. Og dermed.... Sub er dritt...
Jaja, litt offspring her nå så blir det kveld.
Du må ha riktig god bedring PeterOverlevde jaggu dagens runde også, ikke verst bare det. Så da ligger man her da og gleder seg til bedøvelsen går ut. Kjenne at man lever. Men nei gleder meg ikke noe særlig.. Bare litt. Tenker jeg får se Lost på nytt den neste uka.
Kjenner at han grov noe dypere denne gangen. Mulig han brukte spade og spett...?
Du høres smått optimistic ut. Det er bra. LOST, igjen? Sesong 1 var gull, etter det gikk det rett i dass.. .. Men det er min begredelige smak..Overlevde jaggu dagens runde også, ikke verst bare det. Så da ligger man her da og gleder seg til bedøvelsen går ut. Kjenne at man lever. Men nei gleder meg ikke noe særlig.. Bare litt. Tenker jeg får se Lost på nytt den neste uka.
Kjenner at han grov noe dypere denne gangen. Mulig han brukte spade og spett...?
Usikker på om jeg såg lenger enn sesong 3.. Men har liksom tid til det nå. Ellers noe annet på Disney pluss som burde sees?Du høres smått optimistic ut. Det er bra. LOST, igjen? Sesong 1 var gull, etter det gikk det rett i dass.. .. Men det er min begredelige smak..
Går seg nok til det her også. Håper det er siste runde nå. For nå er jeg rimelig lei.Du må ha riktig god bedring Peter
mvh
Loki? Hawkeye er passe fjortis, men kan være ok det og innimellomUsikker på om jeg såg lenger enn sesong 3.. Men har liksom tid til det nå. Ellers noe annet på Disney pluss som burde sees?
Sett, utrolig morsom. Og mandalorian også.Loki? Hawkeye er passe fjortis, men kan være ok det og innimellom
Tegnefilmen SJEL, eller Soul, er fin..Sett, utrolig morsom. Og mandalorian også.
Takker, da har jeg litt å prøve.Tegnefilmen SJEL, eller Soul, er fin..
God jul Peter, håper kroppen leges og høytiden blir god
mvh
R
Blir flere av de fremover.God jul Peter, takk for hyggelige samtaler. Gleder meg til å se deg på nyåret
Du også Kenneth.God jul, Peter!
Takker. Håper du har hatt en flott feiring du også.God jul og god bedring i heimen
Ny for meg. Pent brukt.Ny forsterker.. jaggu