Fikk inn igjen sofa og akustikk platene som har stÄtt ute i garasjen for Ä fÄ lufta seg etter besÞket vi hadde i jula.
Og siden naboen tydeligvis er sÄ glad i fresen sin, det kom hele 20cm snÞ natt til i gÄr. SÄ mÄtte jeg finne pÄ noe annet.
SÄ fikk vasket ned hele rommet. Og bort med all lukt av sminke og neglelakk. Heldigvis. SÄ nÄ kan jeg bruke rommet igjen.
Fikk etterhvert kjÞrt litt rew og fikk flyttet og prÞvd litt ulik plassering av subbene. Bruker ikke dsp her lenger,, sÄ litt mer utfordrende Ä fÄ det til godt nok for meg. Er litt krevende nÄr det kommer til hvilken type bass jeg liker. Slik at jeg blir fornÞyd selv. Er jo igrunn det som er viktig.
SĂ„ uten noe form for dsp, eq eller bass feller. Kun noen enkle absorbenter, bra plassering av hĂžyttalere og lytteposisjon. Og noen timer med rew, sweip og RTA. SĂ„ kom jeg hit.
Ja det er et foto av pc skjermen og ja jeg vet det er mulig Ă„ lagre bilde i rew. Og ja jeg vet jeg viser feil topp og bunn.
Blir spennede Ä lytte litt i dag. Aner at jeg mÄ prÞve Ä skru subbene Þrlite ned. Men fÄr hÞre hvordan det lÄter pÄ lp plater med litt volum.
Ellers siste dag i drittÄret 2021, et Är JEG ikke kommer til Ä savne noe. HÄper sÄ inderlig at 2022 blir bedre. Never stop dreaming
PrÞvde meg med plater pÄ gulvet, men mÄ nok lytte litt mere.
Flytta en hel del rundt pÄ subbene fÞr de enda opp der de stÄr nÄ.