Gitaristen i Blodsmak er ifra Bykle og han kjenner jeg. Det er nok han til venstre som jeg bare ser handa av.Men fikk se Blodsmak live
Kan det være fibromyalgi?Vis vedlegget 800321
Ny uke, nye muligheter hva?
Bra man kan starte dagen med en fersk kaffe. Vurderer fremdeles et sånnt dra opp lerret. Men skal først teste ut med tv. Har en til overs i huset. Da blir platespiller satt ned på den ene siden. Litt lavt men får se åssen jeg føler at fungerer.
Venter på svar på ny runde hos kirurgen. Kroppen fungerer ikke og de finner ikke ut hva som er galt. Litt sånn reparere det de finner. For å se om det hjelper.
Er det noen her inne som kjenner eller kan anbefale noen som kan ha peiling på smerter i ben, lår og hofter. Ingenting eller lite som viser på MR. Kroppen er stinn, knallhard akkurat som om jeg har løpt maraton. Konstant ekstremt støl. Ikke bare i beina, men også rygg og bryst (mindre støl der) og armer. Er for det meste sengeliggende. Er jeg oppe å går så blir jeg gjennomvåt av svette og får enda mer smerte. Kliss klass over hele kroppen.
Vet det er mye ulike arbeidsgrupper her inne. Så prøver meg på å finne en vei ut av dette ved hjelp av forumet.
Om innlegget er for drøyt for of topic her inne, si i fra. Så sletter jeg det.
Gitaristen i Blodsmak er ifra Bykle og han kjenner jeg. Det er nok han til venstre som jeg bare ser handa av.
Nei er ikke det.Kan det være fibromyalgi?
Nå er det lenge siden jeg har sett han, men det lignet ja. Magnus TveitenHan her?
Har ikke bedre bilde av han. De gutta kunne spille ass. Kosa meg og skikkelig gøy at man får stå så nære. Intim konsert.Nå er det lenge siden jeg har sett han, men det lignet ja. Magnus Tveiten
Magnus tok jeg engelsk grunnfag med på Høgskolen i Agder i 97/98. Da var han Stevie Ray Vaughan-fanatiker he-heNå er det lenge siden jeg har sett han, men det lignet ja. Magnus Tveiten
Da virker det i alle fall som det er mulig med behandling. For det er det ikke med fibromyalgi, som er noe drit ut av en annen verden. Lykke til med behandling videre, da.Nei er ikke det.
Ser ut til at jeg har for liten plass i leggene og baken, slik at det ikke er plass til at muskler, sener, nerver ol får bevege seg fritt. Så de skal mest sannsynlig inn å fjerne en muskel i hver rompeball og åpne opp noe greier i leggene. Samme type operasjon som jeg tok før jul på fremsiden/utsiden av leggene. Men hvorfor det er så dårlig plass vet de ikke.
Er en liten muskel som skal bort og vi guttene har ikke så mye bruk for den. Så de mener det er helt trygt. Husker ikke hva den het. Men det ligger 3 muskler rett ved siden av hverandre baki der. Og den ene min går rundt nerven baki der. Så den skal bort. Muskelen altså, ikke nærven.
Nå har jeg ikke vert sjekka opp om den diagnosen. Så man vet jo ikke..Da virker det i alle fall som det er mulig med behandling. For det er det ikke med fibromyalgi, som er noe drit ut av en annen verden. Lykke til med behandling videre, da.
Ikke hos meg.Mørk på strømming også.
Stemner det. Ser frem til den.Gamle matcher dette.
Gibraltar Open begynner i morgen.
Ta deg ei svele...Vafler er da godt!
Er i samtale med hanFikk du besøkt Trond?
De er bæltøffe å se på i allefall.. Minner meg litt om monoblokkene som opera/consonance har.. Cyber serien.. Kunne godt tenkt meg et par fra dem og testet.. Alt annet fra consonace som har vært innom her har spilt sinnsykt bra.Innimellom så er man superheldig. Solgte forsterkeren min for å få tak i en spesiell en som låg på brukten. Betalte handpenger og alt. Når jeg så skulle avtale å hente den så var den solgt. Har enda ikke fått handpenger tilbake, men det ordner seg nok. Uansett surt. For min backup fungerer heller dårlig sammen med Ø.
Så til det heldige, jeg får låne et par rør monotrinn av en kjenning. Og jeg kan evnt kjøpe de senere. Eller bare levere de tilbake. Når jeg skal videre. Det er rett og slett fantastisk flott gjort.
Jeg får prøve ut fullt røroppsett over tid, noe jeg er svært nyskjerrig på da der muligens er en vei jeg ønsker å gå senere. Så det her ser jeg virkelig frem til.
Det som kommer inn er et par slike.
Vis vedlegget 805571
Vis vedlegget 805572
Shanling SP 80. El 34 basserte rørtrinn. De har 1 inngang slik at man kan bruke de uten forforsterker, dog kun til 1 kilde. Jeg har 2 så her blir det enten å skaffe seg en ok pre, bruke en gammel holk av en pre jeg har liggende eller bytte kabler fysisk mellom de to kildene jeg har.
Er det noen her inne som har testa de Shanling Sp-80? Og som evnt kan ha tips til pre som passer til de?
Er skikkelig spennde. Liker godt EL34 rør. Kommer i morgen tidlig.De er bæltøffe å se på i allefall.. Minner meg litt om monoblokkene som opera/consonance har.. Cyber serien.. Kunne godt tenkt meg et par fra dem og testet.. Alt annet fra consonace som har vært innom her har spilt sinnsykt bra.
Ja det er ikke noe å si på utseende.. EL34 rør skal jo være et bra rør som mange liker.. sies vel å være det mest all round røret der ute..?Er skikkelig spennde. Liker godt EL34 rør. Kommer i morgen tidlig.
Synes de ser flotte ut på bilde, skal visst være enda penere live.
Sitter på finn å titter på ny plass å bo. Og jeg må jo flire litt av endel som ligger ute.
Er jo teksten de skriver...
Stor leilighet på 40m2.. Hva er forskjellen på en stor og en liten leilighet på 40m2
Flott leilighet bla bla bla... Perfekt førstegangs kjøp.. Pris 4.7, mnd utgifter 6431...
Jaja burde lest mer når jeg gikk på skolen forstår jeg.
Men er det noen som har noe tips til områder hvor man kan få seg en leilighet helst med 2 soverom. Og ikke lenger enn 1 time fra Asker sentrum med off transport. Pris rundt 3mill
Jepp, min lille erfaring er at de er allround. De ampene vi har med EL34 på jobb liker jeg godt. Blir nok bra det her. Bedre enn det som står her nå, for det passet svært dårlig.Ja det er ikke noe å si på utseende.. EL34 rør skal jo være et bra rør som mange liker.. sies vel å være det mest all round røret der ute..?
Tja, de kan nok imponere..Jepp, min lille erfaring er at de er allround. De ampene vi har med EL34 på jobb liker jeg godt. Blir nok bra det her. Bedre enn det som står her nå, for det passet svært dårlig.
Så ser frem til det. Er dog spent på hvordan de håndterer musikk som Gorgoroth, Dimmu Borgir ol.
Time will showTja, de kan nok imponere..
Disse var fine å se på, kunne godt hatt et parr slikeInnimellom så er man superheldig. Solgte forsterkeren min for å få tak i en spesiell en som låg på brukten. Betalte handpenger og alt. Når jeg så skulle avtale å hente den så var den solgt. Har enda ikke fått handpenger tilbake, men det ordner seg nok. Uansett surt. For min backup fungerer heller dårlig sammen med Ø.
Så til det heldige, jeg får låne et par rør monotrinn av en kjenning. Og jeg kan evnt kjøpe de senere. Eller bare levere de tilbake. Når jeg skal videre. Det er rett og slett fantastisk flott gjort.
Jeg får prøve ut fullt røroppsett over tid, noe jeg er svært nyskjerrig på da der muligens er en vei jeg ønsker å gå senere. Så det her ser jeg virkelig frem til.
Det som kommer inn er et par slike.
Vis vedlegget 805571
Vis vedlegget 805572
Shanling SP 80. El 34 basserte rørtrinn. De har 1 inngang slik at man kan bruke de uten forforsterker, dog kun til 1 kilde. Jeg har 2 så her blir det enten å skaffe seg en ok pre, bruke en gammel holk av en pre jeg har liggende eller bytte kabler fysisk mellom de to kildene jeg har.
Er det noen her inne som har testa de Shanling Sp-80? Og som evnt kan ha tips til pre som passer til de?
Skal si ifra når de går videre. Eller man vet jo aldri. Kan jo være de blir stående en stund de her..Disse var fine å se på, kunne godt hatt et parr slike
Så herlig å se Norsk metall bli spilt hos deg. Følger litt med i tråden din, og har notert meg bla. Pantera, Nightwish pluss pluss, men lite ekstremmetall.Da er man klar til storfint besøk i morgen. Får besøk av en kompis jeg ikke har sett på lenge og noen monotrinn kommer.
Så benken er rydda og klar. Må bare legge klar noen kabler.
Vis vedlegget 805712
Plass til mono blokker og en pre.
Måtte ha en pause og i dag var det denne musikken som traff
Vis vedlegget 805713
Lenge sida jeg har vert i det humøret.
Spiller nok mer ekstrem metal enn jeg legger ut. Veldig glad i blant annet Dimmu, Immortal, bathory, Satyricon, Abbath, cradle of filth, emperor, taake, venom for å nevne noen raskt.. Relativt allsidig kan man si i musikkens verden. Hyggelig at du følger med her inne.Så herlig å se Norsk metall bli spilt hos deg. Følger litt med i tråden din, og har notert meg bla. Pantera, Nightwish pluss pluss, men lite ekstremmetall.
Er fin den Gorgoroth skiva der, men liker også godt det gamle. Skal jeg kjøre skikkelig old school, er det helst Under the sign of hell skiva som settes på. Ikke særlig til lydkvalitet, men det er lite som overgår stemninga!
God helg til deg og kompis.