Hatt noen dårlige dager. Men fikk koblet de opp for 20 min siden.Hmmm, Shanling i hus på lørdag og ingen oppdatering. Euforisk eller skuffet![]()
Nå skal man leke seg litt med volum kontrollene siden jeg har det både i pre og effekt..
|
Hatt noen dårlige dager. Men fikk koblet de opp for 20 min siden.Hmmm, Shanling i hus på lørdag og ingen oppdatering. Euforisk eller skuffet![]()
Hadde hybrid for ikke så lenge siden. Rør i pre. Så en ren transistor og nå en vanlig pre og rør effekt. Trives med rør hører jeg. De her er vel på 50w push pull EL 34, første gang jeg har hatt EL34 hjemme.Helt enig![]()
Nå selger jeg LM på jobben og har hørt realativt mye på LM. Enda til hatt EN hjemme over litt tid. Var det møtet som fikk meg interessert i rør. Vi får se hvor skuta seiler videre. Men jeg kommer definitivt til å ha rør i kjeden igjen.Vis vedlegget 806551
Denne komboen har stått trygt i omtrent fire år. Har hatt inne flere andre forsterkere, men havner alltid tilbake til Lm med rør.
Eneste som har spilt i omtrent samme divisjon etter min smak er Luxman 507x.
Har lyst på rør-riaa også, men den Roksan-riaaen som står i anlegget er meget god, så må ut med for mye penger for å få noe bedre med rør tror jeg.
Kult, fine blokker det her.De blokkene hadde jeg med Marantz preamp for mange år siden på klipsch.
Bruker Tidal connect. Og ja begge et oppdatert.Du har sikkert gjort det allerede, men er app og programvaren i Node oppdatert til siste versjon? Og bruker du Tidal connect eller Bluesoundappen?
Synes connect var litt ustabil, men det har bedret seg etter oppdatering mener jeg.
Har DU hatt Klipsch?De blokkene hadde jeg med Marantz preamp for mange år siden på klipsch.
Det står en galning og skriker der hvor platespilleren stod...?Jaja fikk kobla til en pre jeg har liggende. Og det hjalp betraktelig på lyden gitt.
Noen som ser noe annet som har skjedd...?
Masser av detHar DU hatt Klipsch?
RF 82Masser av det![]()
Såpass jaRF 82
RF 3 MK II
RF 64 2 ganger
RF 83
La Scala
Forte II
Klipsch Palladium.
Det var ikke for lite hellerRF 82
RF 3 MK II
RF 64 2 ganger
RF 83
La Scala
Forte II
Klipsch Palladium.
RF 63 er gode høyttalereDet var ikke for lite hellerGlad du er over det, aldri hatt noe sansen for RF serien
mvh
De står ikke så langt unna, men de er kobla bort. Med de EL34 blokkene og med preamp (den er ikke noe å skryte av) så fikk jeg et skyv nedover som ikke de to andre ampene har gitt megSubber er borte…
Rart hva en preamp kan tilføre om den passer inn med effektDe står ikke så langt unna, men de er kobla bort. Med de EL34 blokkene og med preamp (den er ikke noe å skryte av) så fikk jeg et skyv nedover som ikke de to andre ampene har gitt mrh
Så testet uten ei stund
Nå er preampen her ikke noe å skryte av. En gammel surround prosessor. Men definitivt et godt løft i forhold til rett fra dac.Rart hva en preamp kan tilføre om den passer inn med effekt![]()
Nei vinyl går helt utenom. Digitalt er koblet til både via og utenom.Spiller du ikke vinyl via romkorreksjon...?![]()
Ok....koblet opp her også så kan spille vinylen både rett gjennom analogt eller digitalt.....alt må prøves.....Nei vinyl går helt utenom. Digitalt er koblet til både via og utenom.
Ja han hadde orntlig greier førHar DU hatt Klipsch?
Har selfølgelig prøvd. Men vinylen låter best utenom. Digital riggen min et heller beskjeden.Ok....koblet opp her også så kan spille vinylen både rett gjennom analogt eller digitalt.....alt må prøves.....![]()