HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Dette med bred og smal baffel er spennende å forske litt på. Var tilhenger av bred, men nå liker jeg smal best
En kan faktisk ha elementer andre steder enn frontbaffel..Svaret er enkelt: En baffel er smal nok når den har plass til 15"...
Ja, men effekten er ikke det samme....En kan faktisk ha elementer andre steder enn frontbaffel..
Hehe... Det kan fint diskuteres.. Og 15 er uansett ikke all verden.. Uansett hvor det er plassert.Ja, men effekten er ikke det samme....
Liker det jeg hører med rør. Hadde jo en integrert hybrid fra Pathos. Rør i pre delen. Mosfet ut på effekt delen. Nå låner jeg er par Shanling. Og jeg må nok ha rør en plass. Så får se.God helg og påske! Hvordan liker du lyden med rør i forhold til uten? Har du testet med en god rørforforsterker hjemme? Hva er forskjellene i lyden med og uten bøylen med 30 cm demping i førsterefleksjon?
Smart. Det er sikkert greit å vite at det man har er optimalisert. Jeg er ganske sikker på at ikke alle pick uper og armer yter det de er gode for.Ikke noe spes. Fått jobben til å sette den skikkelig opp.
Kan vel si at jo det var verdt en kort tid uten vinyl.Smart. Det er sikkert greit å vite at det man har er optimalisert. Jeg er ganske sikker på at ikke alle pick uper og armer yter det de er gode for.
Du vet hvor jeg bor.Gleder meg både til å treffe deg igjen og høre anlegget!
Har du flere skiver fra dette bandet? DeWalt....^^Det finnes en norsk utgivelse som dette faktisk er realitet.
På første utgave av Holy Toys "FJØSE" fulgte med en 12" smergelskive.
Holy Toy er polske Andrej Nebb med diverse norske samarbeidspartnere. Samleobjekt.
Metallskive?
Hardmetall!Metallskive?
Hvor høyt kan du spille uten feedback?Er litt redd for akustikk feedback når jeg spiller vinyl.
Hva tenker dere...?
Noen vits i å teste en slik oppstilling? Lange Rca eller høyttalerkabler? Må kjøpes inn.
Der er både anlegg og høyttaler på langveggen. Tenker på å flytte rack bort fra frontvegg til en av sideveggene.Sikker på at du ikke har prøvd?
Retep`s lytterom
Ser på bildet at du klarte å få med skuta mi opp i høyre bildekant.... God bedring mister og så sees vi over en Vindaloo i Horten. -BB- Ahh det var di skute.. Lurte litt på det. Vindaloo i Horten høres bra ut. Målet er å rekke tilbake til den. Men vi får se. Tar opptrening skikkelig seriøst...www.hifisentralen.no
Sånn det står nå så får jeg ikke feedback. I vertfall ikke til mitt volum.Hvor høyt kan du spille uten feedback?
Sett platespilleren på vegghylle eller har du ikke testet dempeføtter på spilleren?
Nei, ingen vits å teste annen plassering.....et alter skal være synlig og symmetrisk....på midten foran øynene. Punktum.
Ok...så du er bare rastløs ....igjen....Sånn det står nå så får jeg ikke feedback. I vertfall ikke til mitt volum.
Har testa mye under platespiller. Og slik det er nå er det som låter best. Blir ikke vegghylle.
Neida.....du klarer å sette betongen i sving med det systemet ditt.....det sies at vi stod for betongsprekken i ytterveggen på hotellet i Horten.....og ditt system er mye kraftigere....Men det er av exstremsorten, jeg har jo betong gulv med parkett. Så det står jo i ro.
Jeg snakket om racket.Neida.....du klarer å sette betongen i sving med det systemet ditt.....det sies at vi stod for betongsprekken i ytterveggen på hotellet i Horten.....og ditt system er mye kraftigere....
Det er vel der platespilleren står....Jeg snakket om racket.
Trodde du trodde jeg snakket om bassrriggen. OppklartDet er vel der platespilleren står....
Tenkte jeg skulle prøve det. Men har ikke lange nok høyttalerkabler. Var sikker på jeg hadde det.Hvis du flytter monoblokkene også, så kan du klare deg kun med lange høyttalerkabler. I stede for rca så finnes det jo xlr for signal.. Syns alltid det er positivt å ikke ha noe mellom høyttalerene.
Om du har lysst å ta en tur opp i påska så er du hjertelig velkommen.Hvis du flytter monoblokkene også, så kan du klare deg kun med lange høyttalerkabler. I stede for rca så finnes det jo xlr for signal.. Syns alltid det er positivt å ikke ha noe mellom høyttalerene.