Ikke hatt det før så veldig spennde.Audio research er bra saker da. Som så mye annet.
Takk for besøket og ikke minst takk for lån av pre og dac. Førte jo til at jeg har bestemt meg for at det skal inn en rørpre om jeg ikke får napp på den integrerte jeg har lysst på. Får vite det iløpet av dagen.Hei for takk for i dag. Veldig hyggelig å treffes igjen! Har opplev lytterommet ditt i mange år med kraftige akustikk tiltak og mange komponenter. I dag uten det fleste av disse (og nesten visningsklart) låt det helt rått
Kan jo ikke legge seg ned å keepere helt enda, er så mye kul hifi jeg ikke har prøvd. Men det er litt ups and downs ja.God bedring.
Imponerende hvordan du holder koken til tross for diverse utfordringer.
Kanskje vi får til en "ups" plutselig...Kan jo ikke legge seg ned å keepere helt enda, er så mye kul hifi jeg ikke har prøvd. Men det er litt ups and downs ja.
Ja du har en kandidat jeg har lysst på og som står øverst på ønskelisten.. Det hadde vert kjekt å fått labbene i den.Kanskje vi får til en "ups" plutselig...
sjekk messneger...Ja du har en kandidat jeg har lysst på og som står øverst på ønskelisten.. Det hadde vert kjekt å fått labbene i den.
Nice, da har vi el avtale.sjekk messneger...
Står ute å tar en blås.. Så ja ser om jeg finner deg.Er samme sted som deg i kveld gitt. Venterommet på akuttavdelingen om du evner å bevege deg.
Går seg nok til dette også.God betring. Dette høyrest ikkje særleg kjekt ut.
Ja nå visste jeg jo at jeg skulle på kontroll idag. Men håpte på at jeg slapp unna kirurgen. Desverre ble det ikke slik. Så får fiksa hand /tommel imorgen. Livet er skjørtLivet er rart.. I går hører vi på musikk sammen og i dag er du på sykehus. God bedring og håper tin begynner å gå din vei!