Krysser fingrene for detSkjønner det er kjedelig å gå sånn å vente, håper du får det unnagjort i løpet av dagen. Fortsatt god bedring
Jeg ville vært litt betenkt med tanke på den sexy boxeren...Ny dag nye muligheter.
Nå har jeg fått beskjed om å dusje og ta på meg sexy boxer.. Så da er det nok et godt tegn på at noe skal skje i dag.
Krysser vertfall fingerene her. Hadde vert greit å få det gjort nå.
NOE skjer i vertfall. Det er helt sikkert. Hva som skjer derimot et nok muligens noe å være skeptisk for...Jeg ville vært litt betenkt med tanke på den sexy boxeren...
Takker Frank. Går veien nå tenker jeg.Godt å høre Peter God bedring
mvh
Var de damene fine da? Har forsynt seg grovt da siden halve pynten var borte..Sykehusopphold, ja…
Havnet der i fire dager for ca to mnd siden. Da jeg ble trillet inn i operasjonssalen, noterte jeg meg at det var seks mennesker der, og alle var kvinner. De dopet meg ned og gjorde sitt. Da jeg våknet opp igjen på rommet mitt, oppdaget jeg etter hvert at halve hekken derunder var borte. Jeg er tilbake til normal tilstand nå.
God bedring, retep.
Det var gode nyheter - da er det bare å være forsiktig og ta tiden til hjelpEn liten time på verksted for tommel og hand unnagjort. Gikk fint mente de så da er det å ta det skikkelig med ro noen dager før jeg starter trening og tøying.
Ble satt inn 7 stifter som alle stikker ut. Skikkelig pinnsvin hand altså. Da blir det mye lettere å fjerne igjen etterpå. Og jeg slapp unna gips.
Kontroll om 14 dager.
Gøtt å få gjort det.
Takker Zulu. Fått solgt noe utstyr?God bedring Peter!
Nope. Går ekstremt tregtTakker Zulu. Fått solgt noe utstyr?
Jepp, skjer det noe med henda får man håpe man blir føkked."føkked" hvis det skjer noe med hendene...
Hadde vert kos det, men kom meg hjem vertfall.Jepp, skjer det noe med henda får man håpe man blir føkked.
God bedring Peter!
Ja ble nedprioritert pga brukkne lår og hofter. Full forståelse for det. Jeg hadde det jo ikke veldig vondt før operasjonen.synes du hang der oppe lenge jeg.
At det gjør litt vondt etter en liten operasjon er bra slik at man holder ting i ro så lenge som nødvendig.
Rart man må reise så langt for å treffes...KS - det nye audiofile samlingssted!
Og her skal du holde oss på pinebenken med hva som er på tur inn?Fransk preamp. (den nye som kommer)
Neida tenkte bare å få den i hus først sånn at alt er ok.Og her skal du holde oss på pinebenken med hva som er på tur inn?
Takker for det. Ja er vertfall veldig spent. Denne har også fått endel nye slitedeler som kondiser ol om jeg ikke husker helt feil.WoW Det må bli bra, da har du virkelig noe å glede deg til. Gratulerer!
Ser flott ut den der! Meiner eg har høyrd ein integrert Kora hjå Renaissance Audio i Bergen for mange år sidan, let bra. Vert spennande å høyre meir om denne, gratulerer!