Retep
Steine galen
Kan vel si at dagsformen er varierende for tiden...Godt å høre at formen er bedre og dempeledd/rør er i hus for litt testing kos deg
Kan vel si at dagsformen er varierende for tiden...Godt å høre at formen er bedre og dempeledd/rør er i hus for litt testing kos deg
Blir spennende!
Butler...?Blir spennende!
Godt å se at du har satt butleren i arbeid
Hehe, ja han med hvite silkehanskerButler...?
Han ja..Hehe, ja han med hvite silkehansker
Spent på om du for rulla på plass lyd idealet, så hvordan ligger det an etter første rullings?Ok
La oss se hva de Golden Dragon gjør for lyden her...
Har en fast testliste som jeg kjenner veldig godt.
Etter første rullings så er det forskjeller ute å går. Golden Dragon E88CC er mørkere eller mindre oppløst enn Amprex rørene. Skal bytte tilbake nå for å sjekke...Spent på om du for rulla på plass lyd idealet, så hvordan ligger det an etter første rullings?
Fakk visste det var noe feil igår. Må gjøre alt på nytt da...Og hva ble fasit? Har du huska at hansken ikke skal tres, over hue, når du lytter i dag? .. Lykke til kompis
Tar meg en Oslo tur en dag neste uke. Send meg gjerne adr ol på om.. Tenkte å ra en runde i butikken hos @jorwed også.
her har du en greie som er mye bedre enn rothwell-plugger, i alle fall når det er rørutstyr på gang.
låter mer åpent, null tap av luft, detaljer og dynamikk.
6 stk amtrans amrg monstandere (4 stk 5.6k og 2 stk. 3.9k) og 4 stk rca-sokler er alt du trenger.
disse motstanderne er supre saker og de beste til formålet.
koster bare 5 pund pr stk hos hificollective (pluss sending og moms og mas).
Amtrans AMRG Carbon Film Resistors | HIFICollective
Amtrans AMRG Carbon Film Resistorswww.hificollective.co.uk
koblingsskjemaet (hvis man i det hele tatt kan kalle det et skjema) er veldig enkelt.
dette dempeleddet er bygd av en kar jeg kjenner, foreløpig satt inn i et stygt og upraktisk trafohus.
jeg tenkte å putte det inn i en mindre og lettere boks av et eller annet slag.
hvis du ikke gidder å skaffe deler og mekke sjøl, så kan du som sagt bare låne det av meg, jeg kan ikke se at jeg kommer til å trenge det med det første.
Vet ikke. Må Google litt rundt det. Preen er Kora Eclipse effekt er AudiMaxim MA2300.hva er gain og utgangsimpedans på preampen din?
og gain (evt inngangsfølsomhet) og inngangsimpedans på powerampen?
Den var fin.flyttet over til en iphone 5 boks slik at det blir mindre terror å håndtere.
hadde det vært en treboks med spec, transparent audio eller nordost inngravert, så hadde den hatt billigere komponenter, fått et nørrøn gudenavn og blitt prissatt til minst 70.000, det kan jeg garantere deg!
Vis vedlegget 860011
Vis vedlegget 860012
Vis vedlegget 860013
Har du ikke fått med deg det enda..Å finne ro i det en har er en undervurdert greie.. Hva om en hadde lagt like mye energi i en annen del av livet.. . Ha en fin dag i hula, Venter på rapporten fra rør-rullinga ...
Jeg reiser nedover til Warszawa på fredag. Flyr fra Torp for under 1000 lappen T/R. Vet du om Mala gjengen skal nedover?Satt faktisk å titta på tur til warsava men fornuften tok meg. Gidder ikke å være dårlig i Polen. Og att på til betale en god slump penger for det. Da kan jeg heller bruke de kronene på dac eller streamer.
Ja Ø Audio stiller ut sammen med den Polske distributøren. Ta litt bilder da.Jeg reiser nedover til Warszawa på fredag. Flyr fra Torp for under 1000 lappen T/R. Vet du om Mala gjengen skal nedover?
Bilder blir det mange av og jeg gleder meg til å tusle rundt på messa igjen.Ja Ø Audio stiller ut sammen med den Polske distributøren. Ta litt bilder da.
Håper det blir flere turer neste år. Ble så gåen i beina etter 1 dag i Oslo at jeg rett og slett ikke tørr å dra. Den messa er bare virkelig gøy.Bilder blir det mange av og jeg gleder meg til å tusle rundt på messa igjen.