Hadde faktisk hele 3 besøk går..
Først ute var Chris Dahl fra Moet Audio. Kokte opp en liten lunsj og vi fikk satt på plass hvilke komponerer som skal stå som demo hos meg. Mer info kommer selfølgelig når ting kommer på plass. Men det blir
2 el 3 par høyttalere
En eller 2 forsterkere kommer litt an på noen ting.
Platespiller kommer
Streamer kommer
RIAA trinn
En kabel pakke.
Noe akustikk produkt
Mye av dette vil også kunne lånes ut fra meg til de som vil prøve hjemme her på Østlandet.
Jeg gleder meg mye til å dra igang treff igjen.
Så kom andremann. Som hadde med Benchmark dac 1 og Michi P5..
Først lytta vi til oppsettet slik det sto. Med DSpeaker antimode som dac, dsp og forforsterker. Dette låter helt ok. Er jo tross alt et vente /låne anlegg.
Så kobla vi inn Benchmark dac 1 med optisk ut fra antimode. Vi brukte da benchmark som pre. Wow det låt mye åpnere, større, dypere absolutt alt låt bedre. Helt nytt anlegg. Spillte med og uten dsp aktivert.
Så kobla vi anlegget opp med usb fra pc rett i Michi. Da åpna det seg enda mer opp. Skikkelig gøy.
Så spillte vi filer fra pc og jriver. Dette låter enda bedre. Så kom jeg på at jeg hadde glemt å bruke michi din lydkort til pc. Så da måtte jeg jo gjøre det. Dette låt enda mer gøy. Spilte noe high rez filer... Dette var gøy
@Myhre
Så kom naboen innom en tur med en pils i handen. Ville ha litt musikk, får ikke ha anlegg hjemme av interiør sjefen der. Så han ble sittende en god stund. Jeg fikk da også hjelp til å flytte litt på høyttalerene menst Jeg satt i sweetspot. Synes det er lettere enn å måtte reise seg opp, flytte og så sette seg tilbake. Så gjøre det igjen og igjen...
Rett og slett en fantastisk dag..