Ny dag nye muligheter. Koppen med kaffe var ekstra god idag.
Planen idag er ut å hente dac og levere en pakke i posten. Så blir det nok å spille musikk, gjøre minst mulig slik at jeg har sjans til å ta unna snøen som kommer på fredag. Pleier å være kaos her hjemme når det kommer såpass mye som det ser ut til, da traktor som tar plassen ikke bruker å komme før på kvelden. Tar privat på andre tider enn når han tar kommunale veier.
Rart det systemet der. Traktoren vi leier inn tar også den kommunale veien som går 50m fra huset vårt. Men pga noe regelverk så kan han ikke ta privat før han har tatt kommunale veier helt ferdig. Dvs han må ta veien inn til privat vei, så kjøre til Jessheim for å gjøre jobben der, før han kommer tilbake for å ta privat vei inn til oss, vår innkjøring pluss naboens og en 5-6 hus til i ringen. Så det betyr at jeg må ut å måke, kastemåke og krykker. Noen dager er det litt ekstra utfordrende...
19 blå idag så blir nok ikke ut helt enda. Så et par kopper kaffe til verfall så får vi se.. Sola varmer heldigvis godt når den har stått opp.
Får sette på litt musikk tenker jeg så går nok morgonen rimelig raskt unna.