skranglefant
Hi-Fi freak
Jeg sladra forresten til det faderlige megleropphavet om at en kunde rundt Mogreina et sted kom med hemingsløse, panegyriske anbefalinger av podens arbeid
Dysleksi et noe dritt av og til..Morr er vanleg rettskriving, men eg trur dei fleste i landet uttalar det mår og skriv det slik fordi det er først og fremst er noko ein snakkar om, ikkje skriv. Her oppe høyrer eg oftest mør.
Kult Dei har gjort en bra jobb med KristerJeg sladra forresten til det faderlige megleropphavet om at en kunde rundt Mogreina et sted kom med hemingsløse, panegyriske anbefalinger av podens arbeid
Det er nok en enebolig i mur og tre som er gjort om til 2 boenheter. Delen jeg skal titte på er øverste etg som er i tre.Er dette ett gammelt trehus/ leiligheten eller blokk i betong?
I ett trehus kan det jo være en risiko ang råte.
Du som er ihuga musikknyter... prøv å få deg en bolig UTEN naboer... beste tweak EVER og mer verdt enn et dyrt anlegg!!!Det er nok en enebolig i mur og tre som er gjort om til 2 boenheter. Delen jeg skal titte på er øverste etg som er i tre.
Nei den ene ligger ikke på nett. Men sender den jeg skal titte mest seriøst på. Den synes jeg ser bra ut.Ligger den på nettet? Send meg en link.
Oi, du fikk tilslaget allerede på første bolig ja - gratulerer!JAAAAAAAA DAAAAAA!!
Så har eg kjøpt bolig i Volda!!
Fikk på den eg hadde mest lysst på.Oi, du fikk tilslaget allerede på første bolig ja - gratulerer!
Takker. Glad for den der.Du verden , her går det fort i svingene
Gratulerer så mye Peter
Relativt kort vei ned til vannet når du skal fiske ogsåFor den som vil sjå mulighetene og leiligheten eg har kjøpt
Eldre leilighet med noe moderniseringsbehov | 2 soverom | Rolig område | Kort vei til attraktive turområder m.m.
Velkommen til Osgarden 1 B, en eldre leilighet med noe moderniseringsbehov på Nedre Heltne. Leiligheten ligger i 2.etg, og har pen og naturskjønn utsiwww.finn.no
Gleder megGratulerer, så meget flott ut
Det tenker jeg går veldig bra.Gratulera med ny plass å bo. Stereo mann med sans for litt tyngre musikk i 4mannsbolig, det kan bli interresant
Takk takkGratulerer så mye. Det blir vel omtrent sånn som dette:
My neighbour just banged on the wall at 3:20am, can you believe that?
Lucky I was still up, playing music.
He banged and shouted, “Can we have a little respect please?”
So I shouted back, “I'm not a big Aretha Franklin fan, but OK this one's for you”