Retep`s lytterom

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Om jeg ikke hadde sovna helt satt jeg å duppa, noen glass rødt gjør det med en gammel kropp. Hadde nok ikke
    vært smart å sette seg i bilen. Håper jeg flyttinga går greit og uten for mye stress. V-M
    Håper det går greit eg også. Ser ut til eg er i rute.. Såvidt...

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Skikkelig rar følelse nå. Har sløkt lysa, kome meg i loppekassa og ser litt på tv..
    Siste kvelden og natta i dette huset. Tankane flyte rundt. Kor mykje gøy eg har hatt det her, kor utrulig mykje folk eg har hatt på besøk her. Trur eg kan telle på 1 hand kor monge eg har hatt på besøk her som ikkje har hatt nåke med musikk eller hifi å gjere..

Monge år har gått.. Utallige hifi komponenta har våre innom her. Monge opptura og monge nedtura har det vorte. Har eg kost meg og hatt det gøy. Ja absolutt. Angra eg på nåke, egentlig ikkje. Har hørt så utrolig monge ulike oppsett, både her heime og der ute.. Har vorte kjent med svært monge folk. Nokre har vorte skikkelig gode kompis.

Det har våre ei skikkelig god tid her. Og eg gir meg ikkje. Ny plass å bu, ingen ting å holde på med på fast basis. Så blir nok å dedikere mitt liv til musikk og hifi. Enda meir enn kva eg har gjort før.

Starta med blanke ark snart. Utallige komponenta skal nok inn. Mykje skal prøvast, mykje skal selgast. Så kjem til å bli godt kjent med folka i post i butikk.. 😁 5min å gå ca til posten så...

Eg busett meg i Volda. Så om nåken hifi intr folk skal den veien. Send meg en pm, så stille eg opp med kaffe, nåke å bite i, eller en seng om det er ser man trenger.

Takk for no huset, takk for alt du har gitt meg muligheit til. Du kjem til å verte samna.

Over og ut for dinne adressa!!

54347750.jpg

The end...

Torolan

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.07.2010
    Antall liker
    1.127
    Torget vurderinger
    2
    Lykke til i ny bopel Peter - blir spennende dette :)

Du er jo betydelig nærmere Sogn & Fj nå , så du får ikke føle deg for trygg om jeg jeg skulle bevege meg nordvestover en dag :)

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Grattis med flytt!
    Takker, no er det pause til i morga. Sliten no. Så den her er fortjent
    IMG_20230825_184725.jpg

Takk til dokke som hjalp meg igår og idag. Gikk skikkelig smurt. Fikk skryt av flyttenann. Velorganisert og kjekke folk både på Morgreina og i Volda. Fikk til og med opp fiber idag. 👍

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Der har Petter ramlet på jentebilde trenden.. nå blir det vel ny frøken også i Volda 😂
    Skal ikkje sei at det aldri blir. Så tek imot med åpne arma sånn av og til. Men nåke fast greie, nei det blir det nok ikkje. Vertfall ikkje på lenge. Skal bu her 1 år no. Så gjere opp status då. Om eg flytta vidare eller slår rot her.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Lykke til i ny bopel Peter - blir spennende dette :)

Du er jo betydelig nærmere Sogn & Fj nå , så du får ikke føle deg for trygg om jeg jeg skulle bevege meg nordvestover en dag :)
    Du må absolutt ta turen om det skulle klø litt. Flyttinga gikk veldig greit.

Eirik84

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.06.2011
    Antall liker
    9.609
    Sted
    Drammen
    Torget vurderinger
    13
    Så bra Peter, da har du i alle fall fått deg selv og flyttelasset fra A til B 👍🏻

BeetleBug

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Antall liker
    13.858
    Sted
    Sørlandet
    Igjen gratulerer så mye med nytt hus, ny lokasjon og avgjørelsen du tok med å fortsette tråden din.

Vi gleder oss til fortsettelsen!

Dolbytor

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.03.2012
    Antall liker
    28.426
    Sted
    Setesdal
    Torget vurderinger
    8
    Ja gratulerer med vel overstått flytting og nytt hus! Lykke til på nytt sted (y)

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    4.630
    Sted
    Sunnmøre
    Velkomen til bygda, @Retep. Litt mykje pes på mi side for tida, men vi sest nok.

Loppisen laurdag var temmeleg skuffande i mine augo, men vi var nok litt seint ute. Er redd for at veldig mykje av dei bra greiene forsvinn til gjenbruksbutikkane eller Finn no om dagen.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Velkomen til bygda, @Retep. Litt mykje pes på mi side for tida, men vi sest nok.

Loppisen laurdag var temmeleg skuffande i mine augo, men vi var nok litt seint ute. Er redd for at veldig mykje av dei bra greiene forsvinn til gjenbruksbutikkane eller Finn no om dagen.
    Var endel "drit" ja på lopoisen.. fant meg altså to stola, et bilde og ett Bocia sett. Så heilt ok. Fant også nokre kakestykke. 😁 Var der når dørene åpna.

Skal bort heile veka no å få malt to rom før eg starta med å få ut ting fra kassene så håper at mykje er gjort når veka nærma seg slutten. Første natta vert nok også dinne veka.

Jauda vi treffast nok snart skal du sjå. Blir å invitere inn til meg når anlegget er oppe. 👍 Eller anlegget og anlegget, blir nok å prøve ut mykje saker tenke eg.

Tweedjakke

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.01.2008
    Antall liker
    4.630
    Sted
    Sunnmøre
    Var endel "drit" ja på lopoisen.. fant meg altså to stola, et bilde og ett Bocia sett. Så heilt ok. Fant også nokre kakestykke. 😁 Var der når dørene åpna.
    Ja, det var noko; såg ein del studentar som trilla vekk heilt greie møbel litt før eg var innom. Sakna særleg bøker og plater, som det pla vera ein del av før, men der har nok Bokmannen og platebaren i Hovdebygda teke heile marknaden.

Jauda vi treffast nok snart skal du sjå. Blir å invitere inn til meg når anlegget er oppe. 👍 Eller anlegget og anlegget, blir nok å prøve ut mykje saker tenke eg.
    Bra. Vert kjekt å sjå/høyra korleis du løyser ting på temmeleg lite areal. Diptyque er kanskje meiningslaust i ein slik setting?

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ja, det var noko; såg ein del studentar som trilla vekk heilt greie møbel litt før eg var innom. Sakna særleg bøker og plater, som det pla vera ein del av før, men der har nok Bokmannen og platebaren i Hovdebygda teke heile marknaden.

Bra. Vert kjekt å sjå/høyra korleis du løyser ting på temmeleg lite areal. Diptyque er kanskje meiningslaust i ein slik setting?
    Snakka litt med han platekaren på tlf. Han skulle ikkje stille, då det var kun røde kors det skulle gå penga til om eg forsto han rett.

Diptyque her... Vi får sjå. Veit vertfall at eg lika dei og at 107 utgåva gjorde seg veldig godt i et mindre rom på Østlandet. Det rommet som eg tenke blir hovedrommet,er større og og spes litt lengre. Blir spennde vertfall. Skal få klint på nåke maling idag er planen. Så får vi starte med å få ut av kasse..

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Går sakte i dag, skikkelig sakte, men får klina på litt maling på veggen. Blir ikkje ferdig med det i dag nei.

Får åpne nokre kasse å få ut litt ting som kan plasserast inn i kjøkkenskapet. Håpe eg finn kaffetraktaren. Litt lei av pulverkaffe kan man sei...

Så et lite visdomsord...
    FB_IMG_1693227142606.jpg

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Fått klatta på litt farge no.
    Stilig farge synes eg. Blir nok hifirom dette med tv.

IMG_20230828_145901.jpg

Fått opp den nye taklampa også. Masse spots som kan snuast alle vegar. Har trua på at det kjem til å bli veldig bra der inne.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Ser bilete vart dårlig. Fargen heite Aske. Skal prøve å ta nokre fleire bilete.

Retep

Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Antall liker
    20.645
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    IMG_20230828_173803.jpg

Litt betre å sjå fargen på dette bilete. Lure på om den døra skal bli kvite eller om den også skal være i samme farge som veggen.... Andre døra er kvit.

IMG_20230828_173744.jpg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn