Det har vært spennende å følge din prosess med plassering av anlegg i ny stue. Du endte vel opp med å plassere det i den største delen av stua? Oversiktsbilde og forklaring hadde vært gøy. Hva er det som kommer inn til torsdag?
Nei ikkje fått med meg den. Må finne å få lytta til den. Du synes den var bra altså, høyrast veldig lovande ut det.Har du fått med deg nyeste singelen til Priest?
syns den er skikkelig bra!!
Skal komme med en forklaring etterkvart. Har berre prøvd 1 par høgtalarar i stua egentlig. Og dei spela mest den veien dei står no. Stua blir også brukt meir av meg sida tv fint kan stå slik den står no. Kva som skjer framover med plasseringa av tv og oppsett spørst veldig korleis hovedhøgtalarane respondera og trives i stua. Om dei spela best framfor vindauga så vert tv flytta tilbake til det andre musikkrommet. Slik tanken var i utgangspunktet.Det har vært spennende å følge din prosess med plassering av anlegg i ny stue. Du endte vel opp med å plassere det i den største delen av stua? Oversiktsbilde og forklaring hadde vært gøy. Hva er det som kommer inn til torsdag?
Likte 107 modellen fra Diptyque så utrolig godt. Så håper at 160 modellen passer inn på stua. Har hørt den i Stavanger med 2x hydra 2. Regna med at 1 held godt her sida rommet her er såpass mykje mindre.Diptyque 160 - WOW! Det kommer til å bli rått. PE 2525 er nydelig.
Stua se slik ut akkurat noDet var da heftig! Blir gøy å lese mer i denne tråden etterhvert da! Ha en fin dag.
Jeg syns inteoen er fantastisk og resten og… de gamle er fortsatt eldst!Nei ikkje fått med meg den. Må finne å få lytta til den. Du synes den var bra altså, høyrast veldig lovande ut det.
108.5kg det kom et gisp fra ho, kordan er det mulig, kor ligge alle kg lo ho....
Ok, sorry. Er visst ikkje heilt oppdatert, det er fem år sidan eg prøvde å koma i gang med MT der, og veit dei har prøvd seg på nytt lokale og sannsynlegvis nye trenarar sidan dess. Høyrest rimeleg ut at dei måtte leggja ned etter kvart.Ser ut til at Varg kun er å finne i Ulsteinvik. At avdelinga i Volda er stengt. Finne vertfall ikkje info om Volda og alle linkane finnast ikkje lengre.
Ser litt slik ut. Ikkje nåke å tenke på. MT er nok uansett litt vel heftig for meg slik det er i dag.Ok, sorry. Er visst ikkje heilt oppdatert, det er fem år sidan eg prøvde å koma i gang med MT der, og veit dei har prøvd seg på nytt lokale og sannsynlegvis nye trenarar sidan dess. Høyrest rimeleg ut at dei måtte leggja ned etter kvart.
Det er bare og sette av tid til trening.
Det same seier vel folk om meg (183cm): 75 kg, kvar då?
Får du tid, og det går bra med kroppen, sjekk ut Varg Academy viss MT, BJJ og yoga (!!!) er interessant. Mi erfaring er at det ufatteleg meir motiverande å sparka og slå enn å løfta ting. Hadde trent der dersom eg hadde hatt noko i nærheita av tid til å driva med regelmessig trening.
Jau, trur det er lurt å ta det litt forsiktig i starten. Kunne nok ha gønna på en del til, men hadde på forhand bestemt meg for å kanskje ligge rundt 80%Bra jobba Peter
Av erfaring så kan det være lurt å starte pent selv om du skulle føle at du har mer å "gønne" på med.
Hatt et par kamerat som har blitt overivrig etter noen år i dvale og det kan da være lett å dra på seg en betennelse eller noe annet drit som gjør at man må ta en pause igjen.
Blir spennende at du får inn Revival da, interessant merke. Låt veldig bra i Horten.
Og ja, dei Revival Atalante 3 på det minste rommet trur eg kan værte særdeles vellukkaBra jobba Peter
Av erfaring så kan det være lurt å starte pent selv om du skulle føle at du har mer å "gønne" på med.
Hatt et par kamerat som har blitt overivrig etter noen år i dvale og det kan da være lett å dra på seg en betennelse eller noe annet drit som gjør at man må ta en pause igjen.
Blir spennende at du får inn Revival da, interessant merke. Låt veldig bra i Horten.
Hørte disse i Horten! Låt meget bra!!!Og ja, dei Revival Atalante 3 på det minste rommet trur eg kan værte særdeles vellukka
Ja dei låt meget bra dei gongane eg har hørt dei. So det skal verte veldig veldig spennende å bli skikkelig kjent med dei, og få plassere dei litt rundt om.Hørte disse i Horten! Låt meget bra!!!
Ellers grattis med å komme igang med treninga igjen, nesten sikker på at det bare kommer positive ting med dette Peter! Gøy når styrken har holdt seg!
Jeg er ingen treningsekspert, men de gangene jeg har vært støl har jeg heller kjørt med litt lettere vekter.Morgen igjen igjen, blir det kvar dag...
SIt her med frukosten og nyte en roleg start. Sit å kjenne på om eg burde gå å trene eller ikkje. Har så sjukt lysst å ta turen, så det gjer eg nok uansett, men lurer fælt på om eg burde skippe vekt trening idag på overkroppen. Er framleis litt støl, men med full bevegelse, noko eg ikkje hadde i går. Var vondt å støvsuge. Beina, rygg og mage kjennast omtrent heilt fine ut. Er no litt redd for å ta i for mykje og gå for hard igong...? Nåken som er oppe, som trena og som kan seie noko om dei trena sjøl om dei er støle?? Tenke då på vekt trening. Regnar med eg kan gjere roing og sykling uansett.
Er litt på den tanken sjøl. Berre det å kome seg ned på senteret få sykla og rodd litt, få brukt augene litt også er på en måte kjekt. Blir litt sånn brakkesjuke når det kun er meg sjøl her heime av og til. Må uansett i butikken for å kjøpe inn litt til dei som kjem i kveld og treninga ligg omtrent i same byggetJeg er ingen treningsekspert, men de gangene jeg har vært støl har jeg heller kjørt med litt lettere vekter.
Så selv om du er i startgropa nå så tror jeg det bør gå helt fint å ta en litt rolig runde med vekter etter å ha varmet opp med sykling og roing
stille/sengeliggende | 1,2 |
Stillesittende arbeid | 1,4 |
Stillesittende arbeid – med en viss gangaktivitet til og fra jobb | 1,6 |
Stående/gående arbeid som husarbeid og butikkarbeid | 1,8 |
Regelmessig fysisk aktivitet tilsvarende 30–60 minutt 4–5 i uken | 2,0–2,2 |
Nei ikkje sjekka det. Vart mykje sykling med pils rundt 120 idag. Litt roing og så bein. Tenkte at overkropp skal få kvile en dag til.Hjertet er også en muskel og MINST like viktig å trene som de mer synlige musklene.
Ikke ta det som kritikk men planen om å øke til 6 ganger i uken mener jeg er altfor ambisiøst. Å starte med 3 styrketreningsøkter i uken er også ambisiøst men kan gå så lenge man kontrollerer vektene og ikke lar seg friste til å ta tunge løft. Dette vet også instruktørene/PT`ene på senteret. 3 dager styrke i kombinasjon med 2 til 3 dager med rolig kondisjon kan kanskje også funke for deg? Da kommer du deg ut nesten hver dag og effekten av det skal man ikke kimse av.
Har du regnet ut ditt hvileforbruk / hvileforbrenning? Det kan du gjøre her: kaloribehov Deretter kan du gange hvileforbrenningen din med en aktivitetsfaktor (PAL)
stille/sengeliggende 1,2 Stillesittende arbeid 1,4 Stillesittende arbeid – med en viss gangaktivitet til og fra jobb 1,6 Stående/gående arbeid som husarbeid og butikkarbeid 1,8 Regelmessig fysisk aktivitet tilsvarende 30–60 minutt 4–5 i uken 2,0–2,2
Selvfølgelig stumper man også røyk og andre uvanner som nattmat. Det harmonerer dårlig med en sunnere livstil. Og husk, man fjerner gram med trening og kilo med kosthold.
-BB-
Hva er din hvilepuls om jeg kan spørre?Pulsen min synker veldig raskt ned til det normale også.
Gjennomsnittet ligger på 65.Hva er din hvilepuls om jeg kan spørre?