Retep
Steine galen
Vi får sjå korleis det vert. Men ja det er en tanke eg har gjort meg.Det hadde kanskje vært en ide? Det finnes fine plissegardiner som er delvis gjennomsiktige som bedrer akustikken. F eks Duette.
Vi får sjå korleis det vert. Men ja det er en tanke eg har gjort meg.Det hadde kanskje vært en ide? Det finnes fine plissegardiner som er delvis gjennomsiktige som bedrer akustikken. F eks Duette.
LOL det blir nok ganske så fint her. No når alt utstyret er på plass, så kan eg møblere litt meir skikkeleg. Først må eg finne ut kva vei spes Diptyque 160 spela best.Der var det endelig kommer i hus ja, ser lekkert ut!
Ja det e det virkeleg.Spennende tider Peter
Vi får sjå... Men trua det har eg. Det spela veldig bra no men har ikkje fått satt høgtalarane skikkelig opp. So her må det prøvast mykje før eg landa.Gratulerer, dette MÅ bli bra.
Bra tips, det skal eg sjå etter.Dette er trekken på Jøtul 602 N
Etter det jeg husker er det tre utgaver av den.
En med snurrehjul i front
Den du har, og den med spaken under.
Ett tips for å få mer ut av den.
Kjøp en tykk stenplate å legg på toppen. Gjerne 50 til 70 mm tykk i bløt sten. Gjerne Kleberstein.
Da får du lagringsvarme på kjøpet.
Vis vedlegget 962206
Dette tror du vel ikke på selv DU klarer vel ikke å la være å teste de på det lille rommetStua låte veldig bra, så vi får sjå korleis det vert etterkvart. Kudos Titan 505 skal prøvast i begge romma. Det er vel kun Diptyque 160 som kun vil stå på stua, resten skal prøvast ut både her og der. Blir en reise det her. Men det ser eg fram til.
LOL vi får sjå...Dette tror du vel ikke på selv DU klarer vel ikke å la være å teste de på det lille rommet
Tror det blir veldig braLOL det blir nok ganske så fint her. No når alt utstyret er på plass, så kan eg møblere litt meir skikkeleg. Først må eg finne ut kva vei spes Diptyque 160 spela best.
Stemme, er en Kaudio kabel.Tror det blir veldig bra
Er det en pen strømkabel fra Neotech jeg kan skimte fra veggstikk der?
Vis vedlegget 962223
Men det er ikke alltid lur. Hvis det er halvgamle vinduer får en lett kondens på glasset og fuktighet i karm, hvis det er kaldt ute. Med nye 3 lags tipper jeg at det går fintOg en kjele med vann oppå steinen igjen på ovnen, da beholder du fuktigheten i rommet...
Stemmer, her i huset er det eldste vinduet syv år.Men det er ikke alltid lur. Hvis det er halvgamle vinduer får en lett kondens på glasset og fuktighet i karm, hvis det er kaldt ute. Med nye 3 lags tipper jeg at det går fint
30 år her. Mangler ventilasjon, kun gammel villavent avtrekk. Dårlige greier. Har en planStemmer, her i huset er det eldste vinduet syv år.
Og vann til morgenvasken.Og en kjele med vann oppå steinen igjen på ovnen, da beholder du fuktigheten i rommet...
Her går det i naturlig ventilasjon over vinduene, nymotens vilavent står jeg glatt over.Og vann til morgenvasken.
Vinn vinn på alle punkter. Lokket får stå på kjelen.
Det med kondens gjelder mer nye hus som er alt for tette. Men har du XLR ventilasjon skal det ikke være ett problem.
Berre å fukte på, er no freddan....Nymotens ventilasjon med varmegjenvinner vil jeg gjerne ha Nå skal jeg gi meg om enøk og fukt osv i denne tråden
Er såpass mykje som kom og skal sendast opp nåke meir snart. Tenke at det er nok for helga verfall... Kjem veldig an på dagsform ogsåMed tiltaket og farten du har, burde du ha flytting og testing av komponenter for minst et par dager Kos deg
Har ikkje testa Shelter, men lest masse om det i det siste. Det som står på web låver verfall svært bra.Vurderer å teste en Shelter 201
No ekje eg heime enn gong...Det burde holde for noen timer i hvert fall....
Det her kan verte spennende.. Skal prøve en ny behandling. Får medisinene på tirsdag neste veke. Så blir det opp på sjukehuset for å sette det. So en halv dag til overvåkning. Om det funka så vil smertene verte mindre og ny dose settes kvar 3 mnd.Lykke til. Vi satser på det beste.
Meget bra albumFyrste plate ut på ny spelar..
Vis vedlegget 962515
Vis vedlegget 962516
Fy so eg har savna lp plater altså.
Du får nyte dagen sjøl. Verte en fin helg det her Gutta som var her med sakene gløymte å ta med resten av pilsa dei hadde med. Så det verte nok musikk og pils i dag.Det ser fabelaktig ut. Lekker platespiller. Du får si fra når du skal selge den..... Ellers ; nyt lyden og nyt dagen.
Absolutt et kanon albumMeget bra album