Er vel grei å sette røramp på topp,Så var det kampen om racka Må bytte om på alt slik at eg får det som tenkt. Lure på kor mykje plass oppover til neste etg den røyrampen treng.
Er 4x5881 røyr og 4 smårøyr (6922 og ecc83.)
Har ingen erfaring med 5881 røyr nåken som tør gjette? Racket er soundstyie so det er åpent alle veier utanom oppover.
Der må platespelar stå. Må fundere litt på det. Har en backup plan...Er vel grei å sette røramp på topp,
Der ga du meg nok en god grunn til å ikke ha platespillerDer må platespelar stå. Må fundere litt på det. Har en backup plan...
Har den vegghylla rett ved så tenke det vert å sette den røyrampen der..Der ga du meg nok en god grunn til å ikke ha platespiller
Satser på at det er laminat...Må snart ha slitt ut det parkettgulvet ditt hvis du ommøblerer 2-3 ganger om dagen
God trening.. Neida har sånne skyveputer under alt. Og golvet er slitent fra før. Skal bytte det om eg verte buande her.. Og sida eg eg åleine så innredes det etter best mulig lyd...Må snart ha slitt ut det parkettgulvet ditt hvis du ommøblerer 2-3 ganger om dagen
Er du her oppe så sei ifrå.. Har seng også...Spennende, kunne likt å ta turen opp en gang.
Skal sjekke....Jøts, spela musikk heilt tel kl 05. Hørast kjekt ut. Då e det ikkje så lutt som eg frykta. Kor høgt speler du då, målt i spl med mobilen?
Måtte laste ned app og den viseJøts, spela musikk heilt tel kl 05. Hørast kjekt ut. Då e det ikkje så lutt som eg frykta. Kor høgt speler du då, målt i spl med mobilen?
Se her er de ferskeste medlemmene av lydlauget jaKan ikkje sitte å høre musikk heile dagen fe hive på meg nåke klede å kome meg på trening. Må i butikken også for å ha nåke til dei som kjem på døra idag.
Du får fyra opp i peisen og invitera dei inn. Det vert kaldt å gå rundt i -5℃ i det kostymet.Kan ikkje sitte å høre musikk heile dagen fe hive på meg nåke klede å kome meg på trening. Må i butikken også for å ha nåke til dei som kjem på døra idag.
Har planen klar...Du får fyra opp i peisen og invitera dei inn. Det vert kaldt å gå rundt i -5℃ i det kostymet.
We witch....Se her er de ferskeste medlemmene av lydlauget ja
Var innom treninga også, ingen folk ikke kostyme der nei... DesverreHmmm....kanskje jeg må i butikken og handle også....
Det er nok nåke slikt eg ser etter. Takk for tipsBlue jeans har en belden 1800f kabel med lav kapasitans.39pf på meteren
SåpassDe er oppe å går i løpet av ti minutter.. har fem slike i huset. Meget gode, full dekning i hele huset, 50% dekning ytterst på tomta.